Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Vicky
Ceremoniemeester
Wat denken jullie, is een ceremoniemeester echt nodig? Eerst dachten we van niet, maar nu zijn we aan het twijfelen geslaan. we dachten ook dat dit enorm duur was, maar dat valt uiteindelijk best mee.GroetjesVicky
Voorbereiding Reacties: 8 15-10-2005 10:38:33

Cindy
Krantje als uitnodiging
Hallo iedereen,Wij zouden ook aan onze uitnodiging willen beginnen, ik zou eens iets anders willen doen dan de traditionele uitnodigingen.Ik had gedacht aan een krantje.Een a3 geplooid tot a4. Met kleurfoto's en verhaaltjes, een puzzel, een tekening ...
Voorbereiding Reacties: 3 14-10-2005 12:31:45

Joke
Bedankingskaartjes
Hallo allemaal,Nog 73 dagen! Het begint te naderen. Vanavond gaan we het menu vastleggen. Ik ben nog bezig met vanalles te regelen. Ik wou naar de drukker gaan om af te spreken voor de bedankingskaartjes, maar zit nog met een vraag. Worden de bedanki...
Voorbereiding Reacties: 6 5-10-2005 14:10:50

Cindy
1ste bezoek aan CEREMONIEMEESTER
Hallo,Wij moeten woensdag voor de eerste keer naar onze Ceremoniemeester. Ik heb onze voorlopige dagplanning op papier gezet ( het gemeentehuis kan pas vanaf Januari ) en enkele vraagjes. Moeten wij aan iets bijzonders denken, dat we moeten vraagen o...
Voorbereiding Reacties: 7 2-10-2005 16:27:41

Veerle
Laatste dag voor je huwelijk
Hallo,Wij trouwen op 29 oktober 2005, de eerste dag van de herfstvakantie. Ik sta in het onderwijs, en heb geen recht op verlof vlak voor onze trouwdag. Volgens onze directeur zou ik wel omstandigheidsverlof kunnen nemen, maar ik zou liever gewoon ga...
Voorbereiding Reacties: 7 29-9-2005 16:18:35

EVELYN
kerkboekje !
hallo, wij trouwen op 19 mei 2006. Ik vroeg me af wanneer ik mijn kerkboekje moet beginnen maken. En hoe begin je daar best aan ? Bedankt voor de tips !
Voorbereiding Reacties: 4 29-9-2005 13:01:56

nancy
verrassing
wij trouwen en niemand weet van iets pas savonds is er de verrassing!wie heeft dat ook zo gerealiseerd?
Voorbereiding Reacties: 7 28-9-2005 13:30:53

Evy
Huwelijksbeurs Hasselt
Hallo allemaal,Een kennis vertelde me dat er binnekort een huwelijksbeurs is in de grenslandhallen te Hasselt. Alleen wist die de datum van de beurs niet en ook ik vind het niet onmiddellijk terug op het internet.Kan iemand me de data's bezorgen aub?...
Voorbereiding Reacties: 6 27-9-2005 18:07:40

Cindy
Misboekje HELP!
Hallo,Ons misboekje is zo goed als klaar, alleen weet ik niet goed wanneer ik een liedje moet inlassen. HELP! Heb wel een paar boekjes gekregen van onze pastoor als voorbeeld, maar die zijn allemaal verschillend. Wanneer hebben jullie een muzikaal mo...
Voorbereiding Reacties: 3 25-9-2005 17:07:11

Els
kleur- en stijlanalyse
Hoi!Leuk om nog eens terug te komen...wij zijn vandaag 49 dagen gehuwd! Vanuit een algemene interesse toch nog eens komen 'piepen'...nu las ik een berichtje over kleur- en stijlanalyses en ik wilde gewoon eens laten weten dat jullie daarvoor bij mij...
Voorbereiding Reacties: 0 23-9-2005 13:52:26

Cindy
Dirk Bellens / ceremoniemeester AAN ELS
Hallo Els,Bedankt voor de info over deze ceremoniemeester, maar ik kan hem niet bereiken op zijn gewoon nummer.Heeft hij soms een GSM of emailadres? groetjes Cindy
Voorbereiding Reacties: 2 12-9-2005 10:44:32

Cindy
Bruidsparadijs - ceremoniemeester
Hallo, Hier ben ik weer, Heeft er iemand ervaring met de ceremoniemeesters van het bruidsparadijs?Ons vervoer komt van ginder, en het is misschien gemakkelijk om onze ceremoniemeester van daar ook te nemen.de besprekingen doe je wel met het Bruidspar...
Voorbereiding Reacties: 5 9-9-2005 9:25:42

Cindy
Ceremoniemeester niet vrij !
Hallo, Onze ceremoniemeester is niet vrij, hij heeft een trouw in zijn eigen familiekring.Dus nu ben ik op zoek naar een andere, iemand goede ervaringen in het Antwerpse ? Is vrij dringend aan het worden. De meeste zijn al besproken voor juni 2006. W...
Voorbereiding Reacties: 2 8-9-2005 18:30:19

Cindy
Ceremoniemeester
Hallo,Morgen ga ik een afspraak maken bij onze ceremoniemeester ( Dhr. Loncin ), wat moet ik zeker vragen en afspreken op een eerste afspraak? Word er al een soort draaiboek gemaakt?Groetjes Cindy24/06/2006
Voorbereiding Reacties: 2 7-9-2005 22:43:01

Coremans
goedkoop trouwvervoer
Voor ons huwelijk op 13/05/06 ben ik nog op zoek naar vervoer.Ik had gedacht aan een treintje (cfr.in een pretpark), maar ik vind zo direct niets. Iemand enig idee (liefst provincie antwerpen).Mocht dit niets worden, dan is een busje nog altijd tof,...
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2005 12:10:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...