Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


ikke
Onze trouwsite online !!!
Hoi,Welke lieve menskes willen mijn trouwsite bezoeken en er een kribbeltje achterlaten in het gastenboek?http://hansenels.bruiloftsite.nl/Dank jullie wel xxx
Voorbereiding Reacties: 2 31-7-2005 16:24:17

Barbara
trouwers van 27 mei 2006
Hallo,ben benieuwd wie er nog trouwt op zaterdag 27/05/06 en wat jullie al hebben gerereld.Bij ons gemeentehuis en feestzaal en het vervoer, het gastenboek is ook klaar en we kennen de plaats voor fofotlocatie's bij mooi weer.dada Barbara
Voorbereiding Reacties: 11 30-7-2005 20:00:05

Carlo
eigen ouders hebben aanwezigheid afgeblazen
Hey allemaal,ik wil even jullie mening vragen.Zaterdag aanstaande trouwen wij en na een aanslepend conflict met mijn eigen ouders, hebben we eergisteren te horen gekregen dat ze er niet bij zullen / willen zijn.Op zich heb ik daar geen probleem mee, ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-7-2005 14:56:35

Nathalie
Aan Silvie ... plaatje Liefde is...
Silvie,Zou je dat plaatje van Liefde is... samen in het huwelijksbootje stappen even kunnen doorsturen aub?M'n mailadres is peetersnathalie@hotmail.comVan harte bedankt!groetjes,Nathalie
Voorbereiding Reacties: 5 24-7-2005 23:04:23

Lieve
Besparingstips
Wij trouwen in september 2006 en maakten gisteren ons budget op. Ondanks het feit dat we kozen voor een heel eenvoudige trouw (grote fuif voor onze familie en vrienden) zijn we toch geschrokken van de kosten die de pan uitswingen. We hebben dan ook m...
Voorbereiding Reacties: 9 24-7-2005 18:26:59

annelies
planning huwelijksdatum
Hoi iedereenVorige zaterdag heeft mijn vriend me op mijn verjaardag ten huwelijk gevraagd. Natuurlijk heb ik "ja" gezegd, ik zat er immers stiekem al enkele maanden op te wachten. Nu we de trouwdatum aan het plannen zijn, stuiten we op een ...
Voorbereiding Reacties: 7 20-7-2005 13:13:22

Gaëlle
afwachten?
hoi bruidjes het begint stillekes aan dichterbij te komen, binnen 70 dagen is het zover. we hebben onze uitnodigingen verstuurd, de zaal, dj, fotgraaf, vervoer en de kleding zijn in orde ... we zijn nu de menuutjes aan het maken (eigenlijk mijn schoo...
Voorbereiding Reacties: 5 8-7-2005 16:30:35

Lieve
Wedding planner
Hey,wij zouden graag met een weddingplanner werken. Iemand ervaringen, tips of adresjes?Drijft dit je budget op?Lieve
Voorbereiding Reacties: 3 7-7-2005 16:00:31

Lieve
Datum trouwfeest
Goedemiddag, mijn vriend en ik hebben eindelijk een datum vastgelegd voor ons trouwfeest. We hebben daar lang over nagedacht en met allerlei factoren rekening gehouden. Nu blijkt mijn zus, tegelijkertijd mijn getuige, dat weekend te moeten werken. To...
Voorbereiding Reacties: 21 5-7-2005 13:19:14

Wendy
Burgerlijk huwelijk
Wij trouwen niet voor de kerk maar wvragen ons af of het mogelijk is om een burgelijk huwelijk toch een beetje aangenamer te maken zodat we niet op 10 minuten buiten zijn uit het gemeentehuis.Heeft iemand hier ervaring mee? Eventueel ook voorbeeldjes...
Voorbereiding Reacties: 4 1-7-2005 15:39:27

Mieke
pastoor
Hoi,Nog snel een vraagske. Onze pastoor doet onze viering als vriendendienst. Toch hadden we hem graag wat geld gegeven. Hoeveel wordt er normaal aan een pastoor gegeven??Groetjes MiekeNog 2 daagjes!
Voorbereiding Reacties: 4 30-6-2005 20:47:25

Mieke
bedanking ouders
Hoi allemaal,Binnen 6 dagen is het zover. De laatste dingen worden geregeld. Heeft er iemand van jullie misschien een mooi gedicht over je ouders? Zou het eventueel nog willen gebruiken in de viering of op papier zetten.Alvast bedankt!Groetjes Mie...
Voorbereiding Reacties: 5 26-6-2005 23:42:50

Daisy
cadeau'tjes
Wij trouwen volgend jaar juni en ben nu volop ideeen aan het opdoen. Ik weet nog niet zeker of we bedankjes geven op het einde van de avond. Maar ik wil wel graag een leuk cadeau voor de getuigen en onze ceremoniemeester heeft iemand nog een leuk ide...
Voorbereiding Reacties: 5 22-6-2005 13:41:07

Patrick
Eten avondfeest
Hallo iedereen,Als er mensen zijn die ook enkel avondfeest doen zou ik graag willen weten hoe jullie de menu dan zien.Is dit een voorgerecht en hoofdgerecht en dessertbuffet of moet dat meer zijn??
Voorbereiding Reacties: 10 14-6-2005 19:53:11

Nele
Annulatieverzekering: hulp gevraagd!
Hallo! We zouden graag - hopelijk is het niet nodig ;-) - een annulatieverzekering nemen voor onze trouwdag, maar ik kan hier maar geen goeie info over vinden. Ik veronderstel dat wel meerdere mensen hier ervaring mee hebben: kan iemand me hiervoor e...
Voorbereiding Reacties: 7 14-6-2005 15:16:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...