Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Emmely
versiering decoratie suggesties
Hallo,Wij trouwen deze zomer in een tent. Heeft iemand nog ideetjes om deze tent te versieren, allerhande buitenbeentjes-suggesties voor een trouwfeest zijn welkom. We willen er geen al te klassiek feest van maken, maar een verrassing voor iedereen z...
Voorbereiding Reacties: 8 19-1-2004 16:48:21

Daisy
bedankt iedereen!
Heel erg bedankt voor de tips die ik heb gekregen op het bericht 'waar moet ik beginnen'. Ondertussen hebben we al een mooie zaal gereserveerd ('t Driessent in Diepenbeek) en zijn we op zoek naar een fotograaf en DJ (die hebben we al gevonden, maar m...
Voorbereiding Reacties: 2 19-1-2004 10:15:17

Martine
trouwringen Wim Meeussen
Ik vind de ontwerpen van Wim Meeuwssen heel mooi. Heeft iemand een idee van de prijs van zijn ringen?
Voorbereiding Reacties: 3 10-1-2004 23:47:46

Daisy
waar moet ik beginnen?
Hallo! Ik ben Daisy en mijn vriend heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd. We hebben ook al een datum, maar dat duurt nog even, hoor! 06-08-05, dat wordt onze trouwdatum, dus nog anderhalf jaar wachten. Nu weet ik niet of ik al dingen moet regelen. S...
Voorbereiding Reacties: 10 8-1-2004 20:01:13

Lenny
Bruidsschoenen
Hallo,Heeft iemand van jullie een idee waar ik een grote keuze aan bruidsschoenen kan vinden? Ik heb maat 42 en dat is vaak voor gewone schoenen al moeilijk om iets te vinden. Ik heb gehoord dat Van Loock de moeite is om eens binnen te gaan? Heeft ie...
Voorbereiding Reacties: 4 7-1-2004 9:16:18

An
feestzaal
Weet er iemand een fijne zaal voor avondfeest in de omgeving van Aarschot-Leuven-... Alvast bedankt !
Voorbereiding Reacties: 9 29-12-2003 14:22:45

tamara
uitdelen aan de kerk
Wij trouwen op 14 febr.2004 en ik ben nog op zoek naar originele dingen om uit te delen aan de kindjes aan de kerk. Wij moeten voor verschillende leeftijden voorzien. Wie heeft er leuke tips?Groetjes Tamara
Voorbereiding Reacties: 5 19-12-2003 12:15:29

saskia
aan Martine &co
Sorry voor de misser maar het is sasvermeire@msn.com. i.v.m.de prijs van onze dj.
Voorbereiding Reacties: 0 18-12-2003 15:42:02

Timothy
Aan Nijs
Hey Nijs,Wij trouwen op O7 augustus 2004 te Sint-Niklaas en we zijn al een hele tijd op zoek naar een goeie zangeres.Kan u ons aub nadere gegevens sturen betreffende de 2 zangeressen van Hasselt.Ons e-mail adres is: timothy.de.rycke@pandora.beAlvast ...
Voorbereiding Reacties: 1 18-12-2003 11:30:38

liesbeth
kort haar
Ik weet niet wat ik met mijn haar moet doen! Lang haar kan je opsteken of zo, maar wat doe je met kort haar? Heeft er iemand een leuk idee?Mijn haar komt tot ong.3 cm onder mijn oren.Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 16-12-2003 21:08:55

Miet
vocal fun
ik heb vorig jaar op een huwelijksmis het koor "vocal fun" bezig gezien. ik vond ze héél erg goed. alleen vind ik geen telefoonnummer terug van ze. kan iemand mij helpen?groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 8-12-2003 19:49:05

Miet
limousine
hallo allemaal!waar kan je een limousine huren in limburg? ik heb al adressen gevonden voor andere provincies maar voor limburg kan ik maar niks vinden?groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 8-12-2003 19:46:17

Martine
pasbeurt LinxFashion in Hasselt
Heeft iemand al een pasbeurt achter de rug bij LinxFashion in Hasselt? Ze hebben de volledige collectie van Linea Raffaelli!
Voorbereiding Reacties: 2 5-12-2003 13:27:20

Cousaert
gospel hellllppppppp
ik vind enkel gospel via de gospelphone en deze vragen min.1500 euro voor 2 mensen die komen zingen in de viering? Dat is toch absurd. Ik ben op zoek naar een vriendelijke ziel die mij aan een black gospel-koor(of enkele mensen) kan geraken.Betaalbaa...
Voorbereiding Reacties: 6 4-12-2003 15:19:00

Letitia
PRIJS CEREMONIE MEESTER
Weet er iemand hoeveel het zou kosten om een ceremoniemeester in te huren? Is dat wel de moeite waard? Ik zou evengoed aan iemand van de uitgenodigden of de familie die taak kunnen geven, niet?
Voorbereiding Reacties: 11 25-11-2003 17:30:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...