Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Evelyne
Misboekje
Hey hey,We zijn nog op zoek naar leuke teksten voor in de kerk. Ook de verwelkoming zouden we zelf willen doen? Heeft er soms iemand enkele voorbeelden van teksten?Mijn email is enoreilde@ipso.bealvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 0 20-8-2003 15:34:57

Nele
misboekje
Kan er mij iemand zeggen hoe je best te werk gaat om een net misboekje te drukken of te kopieren ? Moet je zelf voor de schikking en zo zorgen ?
Voorbereiding Reacties: 2 18-8-2003 19:57:27

kristien
hoe ouders vertellen
Hallo,Roel vroeg me verleden week of ik met hem wil trouwen. Ja dus, maar nu moeten we het onze ouders vertellen. We hebben hen uitgenodigd om zaterdag te komen eten. Heeft er iemand originele ideeën om hen ons nieuws kenbaar te maken?Kristien
Voorbereiding Reacties: 2 4-8-2003 10:11:35

katleen
feestzaal
HoiIk ben volop op zoek naar een feestzaal in de buurt van Gent - Aalst. Heeft er iemand ervaring met Salons Caipirinha in Merelbeke, Valkenbulcke in Merendree of Chalet de Maalte in Gent?Groetjes, Katleen
Voorbereiding Reacties: 7 1-8-2003 22:03:08

Marjolein
feestzalen
Heeft iemand ervaring met de zalen:- Braemhof (Gentbrugge)- Salons Roskam (Merelbeke)- Valkenbulcke (Merendree-Nevele)Wij moeten nog een zaal boeken voor volgend jaar en willen graag wat ervaringen van andere mensen horen.
Voorbereiding Reacties: 5 16-7-2003 16:09:42

cindy
aan pieter i.v.m. teksten misboekje
Hi Pieter !!Ik zou het hééél tof vinden als je ons jouw teksten mailt.Wij trouwen pas 24 juli 2004 maar toch zijn we al bezig met allerlei voorbereidingen.Alvast bedankt !!Groetjes, Cindy & RitchiePS : Nog véééé...
Voorbereiding Reacties: 1 17-6-2003 12:31:11

pieter
teksten misboekje
ik heb een aantal bestandjes met teksten voor het misboekje, geef even je emailadres door als je ze graag doorgemaild krijgt (alles samen ongeveer 100 blz) Zelf ben ik nog specifiek op zoek naar teksten voor de huwelijkskaars. Alvast bedankt om jull...
Voorbereiding Reacties: 29 17-6-2003 7:41:14

Lenny
Annuleringsverzekering
Ik heb gelezen dat je best een annuleringsverzekering aangaat betreffende het huwelijk, indien dit wegens ziekte of dergelijke niet kan doorgaan. Weet er iemand waar je hiervoor terecht kunt, want ik denk niet dat alle verzekeringsmakelaren zoiets aa...
Voorbereiding Reacties: 1 14-6-2003 9:38:33

bianca
kleding bruidsjonker
weet iemand waar ik leuke kleding voor een bruidsjonker van 8 jaar kan vinden?
Voorbereiding Reacties: 2 6-6-2003 11:08:57

katrien
fotograaf & dj
Hallo iedereenwij zijn op zoek naar zowel een fotograaf als een dj voor onze grote dag, liefst in de buurt van lier-boechoutVooral voor een dj zijn we op zoek naar goede raad. We kennen zelf niemand, en we zouden erg graag iemand vinden waarvan we z...
Voorbereiding Reacties: 1 4-6-2003 11:05:07

Marie-Claire
ceremoniewagen
Hallo,Wij zijn nog steeds op zoek naar een ceremoniewagen. Kent er iemand iets in de regio Hasselt-Tongeren?Alvast bedanktMarie-Claire
Voorbereiding Reacties: 1 3-6-2003 22:02:10

Anke
kostprijs dj??
Wij willen graag weten hoeveel een dj ongeveer kost. Moet je die betalen per uur of per avond? Wij hebben gehoord van een 496 euro, maar is dit niet wat veel?Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 14 3-6-2003 16:55:22

Anke
enne
Wij willen graag weten hoeveel een dj ongeveer kost. Moet je die betalen per uur of per avond? Wij hebben gehoord van een 496 euro, maar is dit niet wat veel?Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 3-6-2003 16:51:58

sofie
Bruidskleding maatje meer
Weet er iemand waar ik terecht kan voor trendy bruidskleding, voor een maatje meer?
Voorbereiding Reacties: 3 3-6-2003 12:48:04

Evelyne
huwelijksviering
Wij trouwen op 25 oktober en zijn op zoek naar muziek voor onze huwelijksviering. We hadden gedacht aan enkele muzikanten (harp, dwarsfluit,...) met een zanger of zangeres. Kan iemand ons hiermee helpen. Andere voorstellen zijn ook meer dan welkom.Al...
Voorbereiding Reacties: 1 2-6-2003 14:50:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...