Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Dirk-Jan
website?
Kan iemand mij vertellen hoe ik via 'mijn planning' op deze site een eigen website kan aanmaken? Dit is helaas tot op heden niet gelukt...Groeten,DJ
Voorbereiding Reacties: 1 2-10-2003 15:10:45

Liesbeth
gospelkoor
Hey;Wij trouwen op 14/08/2004 en zijn nog op zoek naar een zanger/zangeres of groepje voor in onze huwelijksmis.Liefst iemand in de buurt van het waasland.Wij hebben in het Antwerpse ooit een gospelkoor aan het werk gezien in een huwelijksmis.Ik had ...
Voorbereiding Reacties: 2 2-10-2003 12:33:03

katleen
ceremoniemeester
Hoi! Ik ga trouwen op 25 september volgend jaar. Wie van jullie heeft een ceremoniemeester gekozen? Welke taken heeft die allemaal en hoeveel kost het ongeveer. Kan het ook zonder of loopt het dan in het honderd?Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 22-9-2003 22:27:54

Leslie
Fotolocatie omgeving antwerpen
Hei! We zijn op zoek naar een locatie voor onze trouwfoto's antwerpen (Borsbeek en omstreken) Veel mooie locaties buiten vrij makkelijk te vinden maar we willen iets waar we, indien het weer niet meevalt, ergens binnen kunnen verder foto's nemen... I...
Voorbereiding Reacties: 1 20-9-2003 23:50:29

Kathy
HUWELIJK 18/09/04
Aan alle gelukkigen van 18 september volgend jaar: veel plezier met voorbereidingen!! Leuk dat we ervaringen kunnen uitwisselen!Blijkbaar zijn er hier ook heel wat mensen uit West-Vlaanderen....groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 19-9-2003 7:50:31

Malcolm
aan Kathy
Hoi, ben hier nog eens. Wij zijn zopas verhuisd naar Bissegem. Jullie van Roeselare hé? Hopelijk kunnen we nog trouwen in de kerk van Bissegem, zal dit weekend eens gaan horen.Groetjes!!
Voorbereiding Reacties: 1 18-9-2003 22:07:17

Malcolm
Aan Kathy
Hoi Kathy,Bedankt voor de info. Ik denk dat ik er eens ga mogen aan beginnen. Ga nu nog eens kijken om te veranderen van kerk en een ceremoniemeester gaan zoeken. Dan denk ik dat ik in december/januarie ga beginnen zoeken om uitnodigingen enzo te kie...
Voorbereiding Reacties: 0 18-9-2003 22:04:23

Sarah
Aan Kathy (huwelijk 18/09/2004)
Dag Kathy,eenmaal je de feestzaal, kerk en auto's, fotograven enz.. hebt vastgelegd, wanneer beginnen jullie dan aan de andere voorbereidingen zoals kerkboekjes en uitnodigingen kiezen, enz...? Nemen jullie een ceremoniemeester of organiseren jullie ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-9-2003 16:37:00

Sarah
Aan Kristien
Hallo,Onze email: malcolmdutoit@pandora.beBen niet echt op de hoogte van zo een rent-a-priest. Iemand die je inhuurt, maar dan moet je al een eigen locatie hebben zeker?Bedankt voor de aanbieding voor de hulp van onze planning.Groetjessarah
Voorbereiding Reacties: 0 17-9-2003 16:32:20

Malcolm
kerk
Hallo allemaal!Ik ben nieuw op de site. Wij trouwen op 5 juni 2004. Onze feestzaal staat al vast, wij hadden ook de kerk reeds vastgelegd, maar zijn nu verhuisd en we zouden graag veranderen van kerk. Denken jullie dat we al te laat zijn om nog een k...
Voorbereiding Reacties: 3 16-9-2003 16:16:21

liesbeth
teskt huwelijkskaars
Hallo!Heeft er iemand een originele tekst ivm de huwelijkskaars. In bijna elk misboekje komt de tekst van " Mijn kleine vlam wil erbij zijn ... Dan zeg ik dankbaar: tot de volgende keer!"Het is een mooie tekst, maar bijna iedereen gebruikt ...
Voorbereiding Reacties: 2 9-9-2003 18:38:46

Leslie
Tafelschikking
Is er een bepaalde traditie in hoe de mensen aan tafel moeten zitten? Ik bedoel wie naast wie en zo? En Is het niet gezelliger van allemaal aan eenzelfde tafel te zitten dan allemaal apparte tafeltjes? Wij zijn natuurlijk maar met +/- 30 mensen voor ...
Voorbereiding Reacties: 2 31-8-2003 11:43:30

Eva
feestzaal kust
Wie kent feestzalen aan de kust, (mag ook Veurne, Oudenburg, ... ) die gemiddeld in prijs zijn. Aanraders of adressen? Interessante websites?Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 3 30-8-2003 21:48:10

hilde
wat kan ik doen nu doen ?
dag allemaal ! wij trouwen op 7 augustus 2004, en een zaal hebben we, eten is ook besproken.Kan iemand me zeggen wat ik nu nog kan doen? Ben er zo graag mee bezig maar ik weet niet goed hoe zo'n planning verloopt. Bedankt !
Voorbereiding Reacties: 5 27-8-2003 15:31:26

Ariane
feestzalen Brabant
Hallo,Wij trouwen volgend jaar en zijn dus volop op zoek naar een zaal. Er zijn 3 zalen die ons interesseren : The Classic Domain in Beersel, Relais Delbeccha in Dilbeek en 't Krekelhof in Gooik.Heeft iemand ervaringen met deze zalen of kent iemand ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-8-2003 10:00:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...