Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


elke
MUZIEK KERK
Hallo,Kent er iemand een site waar men muziek (alle soorten) kan beluisteren en waar men niet voor moet betalen? Ben namelijk op zoek naar liedjes voor tijdens de mis. Maar op de meeste sites moet men die downloaden en dan nog tegen betaling.Groetje...
Voorbereiding Reacties: 1 22-6-2004 16:13:23

Siri
Originele misviering
Hallo, mijn vriend heeft me zo pas ten huwelijk gevraagd en wij zouden trouwen juni 2005.Trouwen voor de Kerk zien we echt niet zitten, we zouden liever een tuin-trouw houden, een beetje op z'n Amerikaans. Heeft er iemand leuke ideetjes, of heeft er ...
Voorbereiding Reacties: 5 12-6-2004 9:08:19

Sofie
Getuige
Hej,Mag je eigenlijk één van de ouders als getuige vragen?
Voorbereiding Reacties: 1 9-6-2004 10:16:38

Nancy
Voorbereiding: te vroeg ???
Hallo,Binnen 1 jaar en 1 maand en 2 dagen gaan mijn vriend en ik trouwen. Ik kan al niet meer wachten met voor te bereiden. Wij hebben al 2 fotografen gezien en hebben nu dit weekend een afspraak voor het trouwvervoer. Ik loop op wolkjes. MAAR so...
Voorbereiding Reacties: 21 7-6-2004 20:59:59

Letitia
WIJ TROUWEN ZATERDAG
Dag allemaal! Wij trouwen zaterdag en twas gewoon om te zeggen dat ik dol gelukkig ben en dat we hopen schoon weer te hebben! Wij hebben voorzien om op een luchtballon foto's te trekken enz en dat zou niet kunnen als het regent... Voor de rest alles ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-5-2004 13:54:19

Liesbet
prijs notaris-kerk-stadhuis
Hallokan iemand mij een idee geven hoeveel het ons gaat kosten om een huwelijkscontract op te laten maken, hoeveel de trouw voor de wet zou mogen kosten en hoeveel jullie moeten betalen voor een mis? Ik ben bezig met een budget op te stellen en heb g...
Voorbereiding Reacties: 8 2-5-2004 12:11:16

SABRINA
orignele misboekjes
Hallo allemaal,ik ben aan het nadenken hoe ik het misboekje ga maken. En dan bedoel ik niet qua inhoud, maar wel qua vormgeving. Bij de meesten in mijn familie werd een A4-blad dubbel geplooid en werd er zo een boekje van gemaakt. Hebben jullie ec...
Voorbereiding Reacties: 5 15-4-2004 21:01:02

Lenny
Bijna zover!!!!
Hallo iedereen,op 8 mei is het zover, de grote dag voor ons.Nu begin ik wel een beetje te panikeren. Ik heb zo het gevoel dat ik iets over het hoofd aan het zien ben, maar alles is in feite geregeld: auto, gemeentehuis, kerk, bloemen, feestzaal, foto...
Voorbereiding Reacties: 4 10-4-2004 13:37:10

Elke
Tafelindeling avondfeest
Hallo,Ik heb een tijdje geleden eens een website gevonden waarop je je eigen tafelindeling kon tekenen op een plattegrond, maar nu vind ik die website niet meer terug.Kan er iemand mij helpen? Misschien weten jullie het nog wel.Alvast bedankt.Elke x...
Voorbereiding Reacties: 4 11-2-2004 18:21:10

Ariane
Voorbeelden Misboekjes
Hey,Zoals zovelen hier gaan ook wij dit jaar trouwen (op 5 juni). Wij hebben gekozen voor een kerkelijk huwelijk (waarschijnlijk een zegening - geen eucharistie) en beginnen nu met ons misboekje. Heeft er iemand mooie teksten als voorbeeld voor ons...
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2004 21:03:45

Johan
prijzen?
Hallo iedereen!Ik heb een een vraagske... kan er iemand zijn prijs voor ceremonie meester en dj opgeven? tis eens om te vergelijken...heeft er iemand ervaring met Hans Buyens? (DJ) regio antwerpengroetjes en alvast bedanktLaila
Voorbereiding Reacties: 15 30-1-2004 10:23:23

An
Schoenen en lingerie!
Weet er iemand waar je in Leuven of in die regio bruidsschoenen en speciale bruidslingerie kan vinden?
Voorbereiding Reacties: 4 26-1-2004 20:02:32


witte duiven & paardekoetsen
Wij zijn 18 oktober 2003 voor de wet getrouwd (in Frankrijk) en gaan vrijdag 25 juni 2004 voor de kerk trouwen (in België, St.Gertrudis-Pede,regio Brussel). Dat wil dus zeggen dat we volop in de voorbereiding zitten om er een perfecte dag van te...
Voorbereiding Reacties: 2 23-1-2004 14:42:53

Martine
danslessen regio Antwerpen
We zouden graag een paar prive-danslessen volgen in de buurt van Antwerpen. Heeft iemand tips?
Voorbereiding Reacties: 5 21-1-2004 20:57:35

Astrid
feestzaal
Hoe lang op voorhand lag bij jullie de feestzaal vast? Wij trouwen pas op 20 augustus 2005 maar als ik sommigen hoor moeten we dat nu al regelen. Help!
Voorbereiding Reacties: 15 20-1-2004 16:59:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...