Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Mieke
huwelijkskaars
Hoi,Wij trouwen binnen 20 dagen!! Komt dus steeds dichterbij. We moeten nog wel voor een huwelijkskaars zorgen. Is het eigenlijk verplicht om 1 te bestellen via de kerk of mag je ook een gewone kaars nemen uit de winkel en die als huwelijkskaars n...
Voorbereiding Reacties: 7 11-6-2005 13:41:46

Ilse
VRIJGEZELLENAVOND TIPS GEVRAAGD
Hallo allemaal,Op 23 juli organiseren wij een vrijgezellenavond.We hebben al een paar ideeën maar zijn nog op zoek naar meer.Alle tips zijn welkomAlvast bedankt,
Voorbereiding Reacties: 3 3-6-2005 13:35:57

smeers
Tafels in de feestzaal
Hey allemaalZijn er hier misschien mensen die hun trouwfeest (of ander feest)gehouden hebben in zaal de Kei in Diepenbeek?Wij wilden namelijk de tafels in de 'korte' richting gebruiken, zodat de mensen op de 'kop' van de tafel zitten.Maar nu weten we...
Voorbereiding Reacties: 1 1-6-2005 20:48:44

Vicky
Budget
HalloWij beginnen juist aan de organisatie, maar het begin lijkt wel het moeilijkste. Ik heb totaal geen idee hoe ik een budget moet opstellen. Mijn ouders betalen alles, maar ik vind het nogal grof om aan hen te vragen hoeveel ze juist willen geve...
Voorbereiding Reacties: 5 28-5-2005 11:43:00

An
Bloemist
Wij trouwen op 22 juli 2005 en zijn nog op zoek naar een bloemist die niet in verlof is die dag en uit de regio west-vlaanderen komt. Daarnaast had ik ook graag geweten of jullie hiervoor de richtprijs kennen?Alvast bedankt! Groetjes An.Nog 65 dage...
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2005 14:31:38

Isabelle
Ideetjes voor Vrijgezellenavond?
Binnen 2 weken is het de vrijgezellenavond van erg goeie vriendin. Heeft iemand ideetjes ivm 'spelletjes' die we haar kunnen laten uitvoeren?
Voorbereiding Reacties: 8 17-5-2005 22:18:19

Mieke
Aan Els ivm liefde is.. kalender
Hoi Els,Onlangs reageerde je op mijn berichtje ivm de kalender 'liefde is'. Je vertelde me dat je deze thuis had liggen. Ik heb er nog steeds geen gevonden. Zou het mogelijk zijn om jouw kalender te kopen voor een leuk prijsje?Alvast bedankt!Mieke
Voorbereiding Reacties: 3 26-4-2005 22:30:05

Isabelle
AAN JOYCE EN CHRISTOPHE
Zijn jullie niet toevallig van de regio West-Vlaanderen, Varsenare?
Voorbereiding Reacties: 3 26-4-2005 14:59:42

Ingrid
Nieten van misboekjes
Hallo iedereen, Wij zijn de misboekjes voor onze trouw aan het afdrukken, maar moeten ze daarna nog nieten. Heeft er iemand soms een grote nietjesmachine waarmee je dat kan doen? En zouden we dat dan eens mogen lenen? Liefst in de buurt van Vlaams-Br...
Voorbereiding Reacties: 9 24-4-2005 15:35:05

katrien
volgorde wagens
heykan er mij iemand soms helpen hoe de verloop van de wagens gaat? Er rijden 5 wagens. dus naar kerk en gemeente en verloop smorgensalvast bedankt trien (51 dagen)
Voorbereiding Reacties: 1 21-4-2005 10:56:49

Ingrid
bedankingen
Hallo,Wij hebben dit weekend onze bedankingen gekocht: rechtopstaande doosjes met suikerboontjes in. Nu hangen daar natuurlijk 2 lintjes aan om een strikje mee te maken, maar dat wil niet zo goed lukken als hun voorbeelddoosje, natuurlijk. Daarom was...
Voorbereiding Reacties: 9 18-4-2005 11:06:43

SABRINA
menukaarten
Hallo iedereen,op 12 augustus zullen wij de grote stap zetten... Ik ben nu wat bezig met de vormgeving van de misboekjes en menukaarten. Heeft er iemand van jullie een leuk idee voor menukaarten? Misschien iets met betrekking tot de zee, want dat ...
Voorbereiding Reacties: 3 17-4-2005 14:02:37

Nancy
Help ik krijg ons misboekje niet hoe ik het wil !!!
Hallokes,Ik ben al een beetje bezig met de voorbereidingen van ons misboekje maar ik krijg de layout niet hoe ik het wil.Ik had graag een boekje willen maken, A4 formaat liggend in boekvorm met nietjes of koordje in het midden. Het wil mij maar niet...
Voorbereiding Reacties: 8 13-4-2005 21:14:19

Mieke
Liefde is ... kalender
Hoi allemaal,Ik ben druk op zoek naar een 'liefde is...' kalender. Ik zou graag de prenten gebruiken voor ons misboekje en op het avondfeest. Heeft er iemand ene liggen die ik eventueel kan overkopen (of enkel lossen blaadjes is ook goed) of weten ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-4-2005 17:38:40

cindy
bedankingen
Hoi iedereen.Ik zit wat ik de knoop.ik zou heel graag speciale bedankjes maken en niet zo een foto op een kaart en een tekst. zoiets dat de mensen kunnen bewaren. maar ik weet niet wat. en oja zouden jullie het op het feest geven of een paar dagen na...
Voorbereiding Reacties: 7 7-4-2005 14:13:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...