Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Ann
EINDELIJK
Gewoon om jullie te melden dat ik zaterdag naar het gemeentehuis gaan met onze geboorteaktes. HET KOMT DICHTERBIJ... Nu nog de uitnodigingen, misschien vervoer??, mijn trouwkleed een laatste keer passen, de trouwringen halen ... en op 20 mei 2006 d...
Voorbereiding Reacties: 8 22-12-2005 11:00:43

Barbara
Dansles
Fag allemaal,Wij trouwen op 24 maart 2006 en zoeken nog waar we eventueel danslessen kunnen volgen in de buurt van Brussel. Liefs nederlandstalig, maar anders is het ook niet erg... Heeft er iemand een idee waar we nu nog terechtkunnen. Ik had iets g...
Voorbereiding Reacties: 3 12-12-2005 18:25:15

Philip
trouwdatum
hoi iedereen,een vraagje over een trouwdatum.wij zijn van plan te trouwen in oktober!! zijn er nog koppels die in de winter trouwen of getrouwd zijn en , zouden jullie het noge eens doen in de winter moesten jullie de kans krijgen??Groetjes Phlip en ...
Voorbereiding Reacties: 10 7-12-2005 18:51:31

ellen
kadotip
Hallo, Ik vraag me eigenlijk af of het gepast is om op de uitnodigingen een envelopje te zetten als cadotip. Ik weet dat dit vaak gedaan wordt bij trouwen, maar ook bij enkel een dansfeest met dessertenbuffet en hapjes? Dus geen uitgebreid diner?Alva...
Voorbereiding Reacties: 2 5-12-2005 18:05:06

Lieve
Ventje 4 maand weg...
Hey,mijn verloofde is militair en zit momenteel voor 4 maand in Afghanistan. Wij trouwen op 1 september 2006, maar door die zending is de hele voorbereiding een beetje stilgevallen. Stadhuis, fotograaf en avondfeest is allemaal vastgelegd, maar nu he...
Voorbereiding Reacties: 3 2-12-2005 20:32:30

nancy
verrassing
niemand buiten onze mama's en getuigen weten dat wij gaan trouwen,nu denkt iedereen dat ze uitgenodigd zijn voor een groot verrassingsfeest omdat mijn manneke dan 30word!nu is het de bedoeling dat iedereen eerst op een groot scherm een "voorwoor...
Voorbereiding Reacties: 2 30-11-2005 14:09:32

Joery
Wij geeven een huwelijsfuif ...
Hallo trouwertjes , Wij geven de dag na ons wettelijk huwelijk een fuif voor de vrienden , nichten , neven , colega's ... Heeft iemand iedeenen voor deze fuif aan te kleden ?Decoratie , Themas , ...Laat je gersut gaan ... Met vriendelijke groeten
Voorbereiding Reacties: 1 20-11-2005 1:42:11

Cindy
Voorkant misboekje: echte foto
Hallo,Nog even een kleine vraag: ik zou op de voorkant van ons boekje een echte foto willen kleven. Wat vinden jullie ervan? Formaat 14/20 cm. Wij nemen een harde kaft en daar is het niet mooi om een kleurenfoto op te drukken (vind ik ). En veel misb...
Voorbereiding Reacties: 2 13-11-2005 12:20:36

Cindy
Laatste hand aan ons misboekje
Hallo,Ons misboekje is klaar: alleen vind ik geen tekst over de homilie. Overal heb ik de teksten bij geschreven maar daar heb ik een open stukje. Iemand een idee of is dit gebruikelijk?Vult de pastoor dit zelf in op het moment? Alvast bedankt.Cindy
Voorbereiding Reacties: 3 13-11-2005 12:17:37

Caroline
amerikaanse schoolbus
Wij hebben ons vervoer vastgelegd bij Aspekt Mobiel die o.a. een zeer mooie amerikaanse schoolbus hebben. Is nogal een stoere bus, maar mijn vriend is er helemaal weg van.Deze firma is niet zo bekend maar toch al enkele jaren aktief....heeft er ieman...
Voorbereiding Reacties: 2 9-11-2005 16:50:27

kenn
annullatieverzekering
Effie een practisch vraagje dat hopelijk niet van pas moet komen.Wie van jullie heeft een annullatie-verzekering afgesloten en waar (met de gedachte je weet maar nooit)?groetjeskenne
Voorbereiding Reacties: 1 7-11-2005 14:00:35

Kelly
Bijwonen huwelijksmis
Hoi iedereen,Ik zou graag eens een paar huwelijksmissen bijwonen, gewoon om wat inspiratie op te doen. Liefst ergens in de Kempen. Kandidaten???Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 9 3-11-2005 14:51:56

Sofie
Ik weet niet waar te beginnen :-)
Hoi,Twee weken geleden is mijn vriend me achterna gereisd naar Hong Kong om me daar op de meest romantische manier ten huwelijk te vragen... Ik zei ja natuurlijk.Het zal voor augustus volgend jaar zijn en ik vroeg me af wanneer je best begint te plan...
Voorbereiding Reacties: 10 2-11-2005 13:28:53

Kate
wie weet raad?
Wij trouwen volgend jaar in juni. Graag hadden wij tips en adressen gekregen van een goede en geen te dure ceremoniemeester in brugge. Wie gegevens heeft van zaken waar ze mooie bruidsboeketten en bloemendecoraties maken ... welkom.Tevens wensen wij ...
Voorbereiding Reacties: 5 23-10-2005 9:11:56

Ingrid
al iemand beroep gedaan op MarryWise
Heeft er iemand onder jullie ervaring met MarryWise.
Voorbereiding Reacties: 0 20-10-2005 11:09:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...