Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Elke
wettelijke trouw
Wanneer leggen jullie het uur voor het stadhuis klaar? Hoeveel maanden vooraf?
Voorbereiding Reacties: 7 19-5-2006 15:29:38

cindy
duur receptie
hallo, ik heb een vraagje.we komen er maar niet uit hoe lang onze receptie zal duren. ik vind dat voor mensen die naar het avondfeest komen een receptie vanaf 17u30 tot 19u30 veel te lang. de mensen zijn al moe gestaan tegen dat ze aan tafel gaan.Ma...
Voorbereiding Reacties: 12 19-5-2006 13:26:54

Nicky
Tafelindeling: Hoe ga je praktisch te werk?
halloik ben momenteel bezig met de tafelindeling. Wij gaan dus naar alle waarschijnlijkheid allemaal bekende liedjes gebruiken. Maar Hoe doe je dat dan, geef je de mensen dan een papiertje op als ze binnekomen met dat liedje op of zeg je het gewoon m...
Voorbereiding Reacties: 4 17-5-2006 23:01:01

ellen
lingerie
Beste medebruidjes,Vandaag ben ik gaan zien voor bruidlingerie maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik ga doen met de kousen. Kousen ga ik zowieso nemen. Graag had ik met jarretels gehad maar de verkoopster raadde dat af. Dus beter van die stay-u...
Voorbereiding Reacties: 4 13-5-2006 21:11:56

I.
Wie naast wie ?
Hallo dames,Ik heb een klein vraagje, hoe zit dat met de tafelschikking van de eretafel ? Aan de eretafel komen te zitten: onze beide ouderparen, onze beide koppels getuigen en mijn oma (11 personen dus in totaal). Ik weet eigenlijk niet wat de etiqu...
Voorbereiding Reacties: 4 9-5-2006 8:40:18

Cindy
Wat nog te doen....
hoi,Bij ons nog 47 daagskes...De uitnodigingen zijn stilletjes aan de deur aan het buiten gaan, misboekjes zijn klaar, ringen besteld, alles van kleding is inorde, 2°pas op 7 juni voor mij, planning van de hele dag nod faxen naar ceremoniemeeste...
Voorbereiding Reacties: 5 8-5-2006 8:34:20

Sandra
Bruidskindjes
Dag allemaal,gisteren heb ik gebeld met mijn nicht, de mama van onze bruidskindjes.Zij zou graag eens met hen naar een ander huwelijk gaan kijken, zodat ze hen beter uit kan leggen wat hen te wachten staat.Wie trouwt er deze of volgende week en dit i...
Voorbereiding Reacties: 3 3-5-2006 20:14:58


intredelied zaal en geschenk partner
Hallo,Wij trouwen op 17.06.2006 en ben nog volop op zoek naar liedjes, maar vooral een voor bij het binnenkomen in de zal, kwil zo eentje waarbij de sfeer er direct in is.Ook nog gezocht een cadeau voor de partner, ik heb echt geen idee.GroetjesEvy
Voorbereiding Reacties: 2 3-5-2006 9:54:06

birgit
planning gemeentehuis - kerk
hey ladies,wij gaan binnenkort in ondertrouw en moeten dan het uur voor het gemeentehuis vastleggen. Onze mis begint om 12u en het is zo'n 10 minuutjes rijden. hoe laat zouden jullie dan het gemeentehuis nemen? 11u? 11.15? loopt dit soms uit? en kan ...
Voorbereiding Reacties: 8 2-5-2006 9:40:27


Nog 100 dagen te gaan!
Hallo iedereen! We hebben nog 100 dagen te gaan!! Wat moeten jullie nog zoal doen qua voorbereiding? Ik vraag het maar, om zeker te zijn dat ik zelf niks vergeten ben! :-)Heel erg bedankt op voorhand...Groetjes en veel succes voor iedereen!Inge05.08...
Voorbereiding Reacties: 5 27-4-2006 9:46:10

Ann
Misboekjes
Dag allemaal,Ik zit weer met een probleempje. Ben bezig met de misboekjes te maken maar vroeg mij af met welk programma je die het beste kan maken aangezien ik ze blijkbaar niet in foldervorm krijg gegoten :0/Denk dat dit de stress al een beetje is ;...
Voorbereiding Reacties: 10 25-4-2006 9:55:56

Kimberly
lettertype
Hallo,Misschien een ietwat raar vraagje maar momenteel ben ik mijn hoofd wat aan het breken over welk lettertype ik zou nemen voor het misboekje. Ik wil het niet al te plechtig, dus niet te veel krullewietjes en zo aan, temeer omdat de mensen vlot m...
Voorbereiding Reacties: 12 20-4-2006 14:19:10

Katleen
Nog exact 100 dagen....
Hey,Sinds vandaag zijn het nog juist 100 dagen tot ons huwelijk! Ik heb hier al gelezen dat de tijd vanaf dat ogenblik echt wel vooruit begint te gaan en eigenlijk hoop ik dat toch ook wel een beetje. We zijn al een hele tijd verloofd en ik ben blij ...
Voorbereiding Reacties: 3 12-4-2006 18:14:43

sofie
gastenboek: welk? waar?
Hallo,Ik ben op zoek naar adressen van Gent tot Antwerpen waar je leuke gastenboeken kan kopen. Waar hebben jullie iets gevonden? AVA ea. heb ik reeds bezocht maar vind ze nogal 'gewoontjes'...Bedankt!Sofie
Voorbereiding Reacties: 4 10-4-2006 18:52:39

patricia
moet je zeker eens bekijken
we hebben eindelijk onze trouwsite. zeker eens de moeite om te bekijken,deze website betekent heel veel voormij.laat zeker iets achter in het gastenboek of hier.groetjes patriciahttp://onzedag.bruiloftsite.nl
Voorbereiding Reacties: 1 4-4-2006 15:08:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...