Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Rebecca
Hoe begin je eraan?
HalloAfgelopen zondag heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Hier zat ik al een jaar op te wachten. En nu hij het echt gevraagd heeft, ben ik in paniek geraakt.Hoe begin je eraan om alles te organiseren? Ik weet bijvoorbeeld wel dat je er bes...
Voorbereiding Reacties: 12 16-8-2006 14:39:23

hannelore
mannen!
Dag meisjes,Ik ben al volop bezig met het organiseren van ons feest. Jullie weten wel wat er allemaal bij komt kijken he, als je het wilt in orde hebben. Ik zeg elke dag tegen mijn "man" wat ik gedaan heb en telkens zegt hij"dat is h...
Voorbereiding Reacties: 6 15-8-2006 19:45:55

vanessa
vragen bruidskindjes
Hallo medebruidjes,Hebben jullie ideeën om de bruidskindjes op een originele manier te vragen voor ons huwelijk??Miguel en Vanessa14/07/2007
Voorbereiding Reacties: 1 15-8-2006 12:06:13

Katrien
zonnebank vraagjes
Hallo dames,Ik trouw op 30 september en ben sinds deze week begonnen met zonnebank. Echter, het is de eerste keer dat ik zoiets doe en ik heb geen flauw idee hoelang en hoeveel ik zal moeten gaan. Bovendien heb ik al eens gehoord dat je witte vleugel...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2006 18:28:31

Ellen
menukaarten maken
Hallo!Wij zouden graag zelf onze menukaarten maken, in dezelfde genre als onze uitnodigingen. Nu vroeg ik me af hoe jullie dat juist doen, welk papier gebruiken jullie en welk formaat? Alle ideeen zijn welkom hoor!nog 70 dagen te gaan!Ellen
Voorbereiding Reacties: 2 12-8-2006 20:15:04

Vie
Proeven?
Hoi,ik heb hier op de site al een paar keer gelezen dat velen onder jullie de menu die jullie op je huwelijksdag geven zijn mogen gaan proeven vooraf (sommigen zelfs met een aantal personen). Nu vroeg ik me af of dat van iedereen zo is?In onze zaal h...
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2006 17:58:12

Lieve
Eerste dansles achter de rug
Hey allemaal,Gisteren zijn we voor het eerst gaan oefenen voor onze openingsdans. We hebben ervoor gekozen een dans op maat te laten maken en zullen die in vijf lessen onder de knie proberen krijgen.Na een vorig berichtje hier op het forum kreeg ik w...
Voorbereiding Reacties: 4 10-8-2006 8:19:11

EVA
Wettelijk huwelijk op andere dag of niet?
Hallo, wij trouwen op 15/09/07 en zijn onlangs het gemeentehuis al gaan vastleggen. Toch hebben we nu onze bedenkingen hierbij omdat de dag al zo hectisch zal zijn. We trouwen namelijk om 11u30 voor de wet en om 14u of 15u voor de kerk. Vinden julli...
Voorbereiding Reacties: 6 8-8-2006 22:18:29

hannelore
saar
Leuk die flessen wijn. Waar kun je dat laten doen??Hoeveel kost dat ???Mvg Hannelore
Voorbereiding Reacties: 2 8-8-2006 21:34:47

Annelore
moeilijk
Hallo allemaal,ik ga trouwen op 19/07/2008. Ok, dit lijkt nog héééél ver weg, maar als je even informeert, blijkt het niet zo evident om tijdig alles geregeld te krijgen, vandaar de vroege beslissing. Heb slechts 1 probleem. Weet ...
Voorbereiding Reacties: 17 8-8-2006 20:46:47

Fieke
Draaiboek
Hey meisjes,Ik heb even een voorlopig draaiboek opgemaakt, vermits ik toch moet beginnen te weten om welk uur ik wat moet voorzien.Kunnen jullie even mee lezen of dit allemaal wel klopt qua tijdsbesteding enz? Ik ben echt bang dat alles in het water ...
Voorbereiding Reacties: 6 8-8-2006 16:53:13

Kallista
planning
Hey Hey Wie kan me helpen... Ik ben op zoek achter ideetjes voor de dagplanning van ons huwelijk .... Wie kan me helpen? Wij trouwen op 27/04/2007.In het stadhuis trouwen wij om 14h en de kerk is om 15h. Ik vertrek van bij mijn moeder en dat is een...
Voorbereiding Reacties: 0 8-8-2006 9:12:06

an
bruidjes op 25/08/2007?
Zijn er hier nog meisjes die net als ik op 25/08/2007 trouwen?En wat hebben jullie al alleamaal gedaan? Is er al iemand die dan trouwt voor een kleed gaan kijken?Want ik heb al veel boekjes met bruidsmode bekeken en heb eigenlijk niet meer het geduld...
Voorbereiding Reacties: 7 7-8-2006 15:17:42

els
16 december 2006
Dag bruidjes, Zijn er nog die op 16 december plannen om in het huwelijksbootje te stappen? Hoe ver staan jullie met de voorbereiding? Passen jullie iets aan omdat het net voor kerstmis is? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 7-8-2006 13:51:10

Lieve
Vrijgezellendag achter de rug
Hey,net als nog een paar andere mensen hier op het forum heb ik zaterdag mijn vrijgezellendag gehad. Mijn vriendinnen kwamen mij om 14.30 u halen. We zijn dan naar een privé-sauna gereden waar we echt konden ontspannen gedurende twee uur. Nadien...
Voorbereiding Reacties: 1 7-8-2006 8:14:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...