Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


evelien
tips wintertrouw!
Hey,mijn trouw is nog veraf: 08/12/2007, maar ik wou toch eens horen bij koppels die dit jaar in december (of in januari of februari) trouwen hoe jullie je dag een winters sfeertje geven? We hebben namelijk echt expliciet voor de winter gekozen en wi...
Voorbereiding Reacties: 9 20-10-2006 12:09:45

Sofie
Wat te doen met vervoer???
Hoi medebruidjes,Wij zitten met een probleem voor het vervoer op onze huwelijksdag... Onze ouders hebben daar namelijk totaal tegenovergestelde ideeën over. De ouders van mijn vriend proberen ons langs alle kanten af te raden om taxi's of een bu...
Voorbereiding Reacties: 8 18-10-2006 21:06:26

Lobke
Vervoer: bus
Hallo,Wij hebben ons geïnformeerd naar prijzen voor een old-timer bus. We zijn met 26 personen die vervoerd zouden moeten worden. De prijs loopt al vlug tegen de 700 à 750 euro. Kent er niemand een bedrijf die lagere prijzen hanteert? Wij z...
Voorbereiding Reacties: 4 13-10-2006 12:31:11

sofie
avondfeest
hallo, ik ga trouwen in november2007. graag had ik iets geweten over een ander soort van trouwfeest dan het traditionele buffet zoals eventueel een wandelbuffet of derdelijks. heeft iemand er ervaring mee of andere leuke ideeen. alles is welkom.
Voorbereiding Reacties: 7 12-10-2006 13:32:12

Manuela
éenmalig gratis professionele weddingplanning
Sinds kort heb ik mijn licentie behaald als weddingplanner en heb ik me aangesloten aan de beroepsorganisatie.Toch wil ik nog één stap verder gaan, nl mijn diploma halen.Dat houdt o.a. in dat ik éénmalig een "stage-koppel&quo...
Voorbereiding Reacties: 8 11-10-2006 14:51:33

Rebecca
Zonnebank
HOiIk heb eens even een vraagje. Ik ben nog wit van huidskleur en ik zou graag voor mijn trouw een kleurtje hebben. Ik ben nog nooit naar de zonnenbank geweest, omdat ik daar niet zo voor ben, maar nu raadt iedereen het mij toch aan.Hoe lang voor d...
Voorbereiding Reacties: 9 2-10-2006 12:34:49

anita
afzeggingen
Hallo,Nog 29 dagen en dan is het voor ons de grote dag. De genodigden beginnen nu toe te zeggen of af te zeggen voor het feest en ik begin te panikeren. Momenteel zitten we aan 55 personen voor 's avonds en er waren er 90 uit genodigd. Plezant vinde...
Voorbereiding Reacties: 4 29-9-2006 17:34:39

sylvie
ondertrouw
Hoi medebruidjes,Volgend jaar zetten wij de grote stap op 16 juni 2007. Overal lees ik iets over een ondertrouw. Nu vraag ik mij af of er iemand is die mij kan vertellen wat dat inhoudt, en wat de nodige formulieren zijn die ervoor nodig zijn? Wordt...
Voorbereiding Reacties: 5 27-9-2006 13:41:03

inge
voorbereiding
hallo,wij trouwen 07/07/07 en ik wou hier eens even vragen of wij op schema zitten.wij hebben geregeld: gemeentehuis, feestzaal, dj, eten.vriendelijke groeten
Voorbereiding Reacties: 7 26-9-2006 11:48:55

pascale
enveloppendoos
hey,Ik en men ventje hadden graag een doos gehad om onze enveloppen in te steken tijdens ons huwelijksfeest.weet er iemand waar we dat kunnen vinden?Het mag ook een tweedehands zijn of via internet besteld worden.vele groeten en alvast bedankt.Skally
Voorbereiding Reacties: 6 25-9-2006 13:51:54

Nele
Zitten we op schema?
Hey medebruidjes!Mijn vriend en ik gaan trouwen op 9 juni 2007. Ik wou nu gewoon eens weten of we op schema zitten qua voorbereidingen.Momenteel ligt vast: zaal, DJ, fotograaf, videograaf, pastoor, ceremoniewagens en ceremoniemeester. Trouwkleed is v...
Voorbereiding Reacties: 4 22-9-2006 15:10:46

Tess
Gemeenthuis
Hey wij touwen op 8-09-07. Ik ben alles wat aan t regelen ben naar de pastoor geweest om de kerk vast te leggen maar nu is mijn vraag wanneer moet ik naar het gemeentehuis dit gaan meldengroetjes tess
Voorbereiding Reacties: 5 21-9-2006 18:42:50

Veerle
29/09/2007, wie nog?
Hey bruidjes! Kben gewoon curieus en wou graag weten of er nog onder jullie zijn die trouwen op die datum? Lieve groeten,Veerle29/09/2007
Voorbereiding Reacties: 6 19-9-2006 19:12:58

pascale
speech
hallo iedereen,Ik had graag een speech voorbereid voor men ventje,maar ik weet niet hoe ik er moet aan beginnen.kan er iemand mij helpen,wat er zoal allemaal moet in staan?eventueel een voorbeeld van jullie zelf.zodat ik inspiratie kan op doen en daa...
Voorbereiding Reacties: 3 19-9-2006 9:13:23

Mieke
Help, help, help, jullie mening graag...
Hallo allemaal, ik heb een probleempje met de keuze van mijn bruidskindjes. Een bruidsjongetje hebben we al (het zoontje van een goede vriend van ons), maar voor een bruidsmeisje weet ik het niet zo goed. We hebben allebei geen meisje van de geschi...
Voorbereiding Reacties: 9 15-9-2006 19:37:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...