Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


iris
aan pascale
hoi , neen neen hij heeft mijn keuze van de jurk niet gezien . En was er ook niet bij hij is toen een ommetje gaan maken met de auto dat ik zeker was dat hij even weg was . Nu kan hij enkel raden ... heel leuk want ik heb zijn kostum wel gezien !!Ik ...
Voorbereiding Reacties: 0 19-7-2006 20:38:24

iris
whaaaw !!!
Hallo iedereen ,Wat een super dag vandaag !Wat kan een mens zich gelukkig voelen !Mijn toekomstig ventje en ik zijn samen aan het shoppen geslagen !Weten jullie wat ?Wij hebben allebei onze kleren gevonden !Hij zijn mega mooi kostum en ik mijn kleedj...
Voorbereiding Reacties: 2 18-7-2006 21:58:42

Inge
wie moet wat nog doen?
Hallo bruidjes! Ik trouw op 5 augustus, dus nog 19 dagen te gaan. De zenuwen komen bij ons stilletjesaan op. En ik ben maar bang dat ik dingen nog vergeten ben. Wat moeten jullie nog doen? En het klinkt misschien wel stom, maar ik ga tegenwoordig no...
Voorbereiding Reacties: 3 17-7-2006 9:50:59


Bruidskledij ?? Carine ??
Ik had al eerder een mailtje over de bruidskledij . Carine kan je mij aub een beetje info geven waar die winkel van jou is ? voor die prijs ben ik wel benieuwd om iets te zien . Ik ken een winkel waar je goedkoper trouwkledij kan vinden tot max 800 e...
Voorbereiding Reacties: 2 15-7-2006 22:32:49


Zit ik op schema
hey toekomstige bruidjes,1 september volgend jaar trouwen wij en ik kijk er al naar uit. Ik wil even checken of ik een beetje op schema zit met de voorbereidingen.dit ligt al vast: de zaal (Marquette in Marke), de Kerk, de fotograaf en de JD (we moet...
Voorbereiding Reacties: 16 15-7-2006 13:58:55

iris
bruidskledij ???
hoi , meisjes , Deze site is fantastsch !!Een vraagje ? Vanaf welke startprijs is een trouwkleed ongeveer ? bv . Nikky van kets , linea raffaelli ?iemand een idee ?
Voorbereiding Reacties: 6 14-7-2006 23:16:25

Maaike
aan Veerle (ivm teksten)
Dag Veerle,Ik begin stilletjes aan ook teksten te verzamelen voor het misboekje. Zou het mogelijk zijn om die teksten (zie berichtje Karolien) ook eens naar mij door te mailen?Alvast bedankt!Maaikemaaikewillem@yahoo.com
Voorbereiding Reacties: 7 14-7-2006 11:52:07

els
2 maand
Hey, Denken jullie dat het realistisch is om een huwelijk te regelen in 2 maand? Bv. er nu aan beginnen om eind september te trouwen.Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes, Els
Voorbereiding Reacties: 11 14-7-2006 9:50:00

Lieve
Auto zelf rijden
Hey,gisteren zijn we bij Dockx gaan kijken voor een auto... Michael wil heel graag voor die ene dag eens met een Audi A6 rijden en dus zouden we die gaan huren. Aangezien ons avondfeest in Sint-Niklaas is en we in Gent wonen, zouden we de auto voor t...
Voorbereiding Reacties: 11 14-7-2006 8:30:05

Astrid
Huwelijkskaars - paniek
AAAAH,sorry even stoom aflaten. We bestelden begin juni reeds onze huwelijkskaars, nu belde ik maandag om te vragen wanneer we die konden afhalen. Nu blijkt die nog niet binnen te zijn! Ze komt normaal gezien donderdag binnen in de winkel. Het is te ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2006 21:17:30

Inge
gastenboek
Hey bruidjes,kochten jullie al een gastenboek? Ik heb totaal geen idee wat ik wil of waar ik een origineel gastenboek kan kopen.Iemand tips?Groetjes,Inge30/09/06
Voorbereiding Reacties: 8 11-7-2006 19:28:19

Hoste
Weddingplanner
Wil je een sprookjesachtig huwelijk? Wij helpen u ermee...ZEG JA voor een huwelijksplanner.Meer info kim@dedutskes.be
Voorbereiding Reacties: 3 10-7-2006 12:57:49

ellen
nachtmerries over trouw
Pffft, vannacht weeral slecht geslapen.Tis te zeggen, ik heb vaak nachtmerries over de trouw :(Zo heb ik vorige week gedroomd dat mijn jurk, een zwarte minijurk was. Ik was echt aan het huilen in mijne slaap!En vannacht droomde ik dat ik geen kapper ...
Voorbereiding Reacties: 4 8-7-2006 10:28:45

Petra
Waaraan allemaal denken?
Hey mensenMijn vriend heeft me ongeveer anderhalf week geleden ten huwelijk gevraagd. Het is de bedoeling om eerst ons huisje in orde te brengen en dan pas te beginnen met de voorbereidingen.Maar toch heb ik al een vraagje. Waaraan moet ik allemaal d...
Voorbereiding Reacties: 6 5-7-2006 13:03:34

elke
snoepjes
Ik ben op zoek naar een originele manier om de kindjes na de mis snoepjes te geven; een leuke verpakking. Geven jullie er nog een klein speelgoedje bij? Ik dat aan een enkele kleurpotloodjes of zo.
Voorbereiding Reacties: 5 28-6-2006 11:26:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...