Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Elke
Wie trouwt er nog op 07/10/2006?
Hey bruidjes!Ons huwelijk komt steeds dichterbij! Op zaterdag 7/10 is het zover! Nog 38 dagen te gaan! Lijkt wel echt niet lang meer als ik het zo zie!Ik vroeg mij af hier nog bruidjes zijn voor 7 oktober? En hoever jullie dan al staan met de voorber...
Voorbereiding Reacties: 4 30-8-2006 12:41:46

Heidi
klaarzetten kerk
Dag bruidjes, nu onze dag zeer snel nadert heb ik nog wat praktische vraagjes. Wie zorgt er bij jullie voor dat de huwelijkskaars in de kerk geraakt? Of geven jullie deze op voorhand aan de pastoor?Deelt er iemand bij jullie misboekjes uit en zo ja, ...
Voorbereiding Reacties: 5 28-8-2006 14:05:40

Rebecca
Vervoer
HoiMijn vriend en ik weten niet goed wat we moeten aanvangen met het vervoer. We hebben niet voldoende budget om wagens te huren. We weten ook niet goed hoe we in familie/vriendenkring aan 6, 7 à 8 wagens moeten komen (we weten nog niet precie...
Voorbereiding Reacties: 12 28-8-2006 11:03:37

Isabelle
wie nog?
rebecca, wat heb jij zoal al gedaan qua voorbereiding? wij de zaal besproken en gemeentehuis. en jullie??
Voorbereiding Reacties: 1 24-8-2006 10:47:37

Isabelle
wie nog?
Hallo mede bruidjes,zijn er nog gelukkige bruidjes die trouwen op 10/08/07?
Voorbereiding Reacties: 4 24-8-2006 10:38:37

sofie
mooi voorstel
twee professionele zangeressen willen graag aan een goedkoop onkostenprijsje op jullie plechtigheid of feest komen zingen, aarzel niet om verder contact op te nemen: fiedhondt@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 7 23-8-2006 19:15:52

Ellen
dagindeling
Hallo bruidjes!!Mijn grote dag begint ook ferm te naderen (nog 59 dagen) en ik vroeg me nu af hoe jullie dagindeling er uit ziet. Vooral dan hoeveel tijd jullie voorzien smorgens om klaar te zijn met kapsel, make-up enz. Wij trouwen om 10u30 voor de ...
Voorbereiding Reacties: 4 23-8-2006 18:25:34

jessica
help..:)
wij trouwen in juli 2007, nu hebben ze ons verteld dat je een jaar op voorhand al naar feestzalen moet gaan zoeken.maar lieve god, wat is dit allemaal duur!!!!!k wil niets speciaals, gewoon een dansfeest 's avonds. maar euhh... 600 euro enkel drank, ...
Voorbereiding Reacties: 17 23-8-2006 15:14:23

els
Vervoer
Hallo, Wat zouden jullie er van denken om op 16december met de huifkar/koets naar de kerk te gaan. De huifkar is overdekt, de koets niet. De afstand is max. 4km.We kunnen dit gratis gebruiken, ik zie het eigenlijk (met een dekkentjes en zo) wel haalb...
Voorbereiding Reacties: 5 23-8-2006 14:52:01

Vicky
Ander koppel trouwt vlak voor ons!
HeyIk kreeg gisteren telefoon van een meisje dat dezelfde dag als ons trouwt en van kerk moet verwisselen door restauratie van de kerk na stormschade. Nu trouwen ze in onze kerk, vlak voor ons. Ze zei me dat ze zich zullen moeten haasten om er op ti...
Voorbereiding Reacties: 8 22-8-2006 12:48:39

liselotte
voorbereiding trouw
hallo iedereenik en mijn vriend trouwen op 1/09/2006. Tot nu toe hebben we enkel rondgekeken voor zalen en normaal gezien leggen we die de komende weken vast. Ik heb eigenlijk geen enkel idee hoe vroeg ik met al de rest moet beginnen vb. trouwkleed, ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-8-2006 20:30:26

Katleen
Verlof voor trouw
Hey, ik vroeg me af hoeveel dagen voor de trouw jullie al in verlof gaan ...
Voorbereiding Reacties: 14 21-8-2006 18:03:10

Rebecca
Dilemma
HoiIk heb een groot dilemma. Ik neem aan dat de bruidsstoet gewoonlijk vertrekt bij het ouderlijk huis van de bruid.Nu, mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder woont ver weg en mijn vader woont in een redelijk klein huis.Daarom twijfelen we nu waa...
Voorbereiding Reacties: 6 20-8-2006 15:11:18


Joris Temmerman (vervoer)
Wij zouden graag met het oldtimerbusje van Joris Temmerman werken op onze huwelijksdag. Toen we daarvoor bij hem langsgeweest zijn, heeft hij ons gezegd dat we dat moesten vastleggen via mail en dat hij dan een mail zou terugsturen ter bevestiging. I...
Voorbereiding Reacties: 1 17-8-2006 17:37:43


TEKSTEN HUWELIJKSMIS
Hallowij trouwen volgend jaar maar zijn nu reeds op zoek naar originele teksten voor ons misboekje.Groetjes Isabel
Voorbereiding Reacties: 5 17-8-2006 15:16:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...