Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Lies
misboekje
Hey iedereen,Het zal aan mij liggen maar ik vind nergens een goede uitleg over het zelf maken van je misboekje op de pc. ik lees iets van een katern instelling. Moet je dan eerst alle tekst in word zetten en dan pas katern kiezen of hoe werkt dat pre...
Voorbereiding Reacties: 5 11-12-2006 17:13:15

Karine
Tent en huwelijksboog gezocht
Voor ons huwelijk zoeken wij nog een goedkope partytent en eventueel een huwelijksboog te huren.Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan?Regio Boechout.
Voorbereiding Reacties: 0 7-12-2006 16:06:39

mieke
ideeën tss burgerlijk huwelijk en avondfeest
hallo,hebben sommige mensen ideeën wat je kan doen als je familie naar burgerlijk huwelijk komen en te ver wonen om terug naar huis te gaan? we huwen om 10.45 en ons avondfeest begint pas rond 18 u, dus lange periode die overbrugt moet worden......
Voorbereiding Reacties: 9 5-12-2006 19:36:54

Carolien
Thema
Dag Bruidjes allemaal,Wij zouden graag rond een thema werken voor onze tafels...heeft er iemand leuke ideeën?Alvast bedankt en alvast een dikke proficiat!Caro
Voorbereiding Reacties: 8 30-11-2006 10:06:01

Peggy
Welke reisagent heeft mooie aaniedingen???
Hey iedereen,We zijn aan het pubt gekomen dat we de huwelijksreis willen vastleggen. Zijn er toekomstige/ of al reeds getrouwde bruidjes die toffe voorstellen hebben?We zien het net iets verder dan anders, dus het mag buiten europa zijn. Toch willen ...
Voorbereiding Reacties: 5 26-11-2006 9:23:47

sarah
dank viering
hoi, volgend 30/06/2007 treden ik en mn toekomstig ventje in t huwelijk. Voor mij de 1ste maal voor hem de 2de maal, maar wel de laatste keer zene.Alles is eigenlijk al vastgelegd. En nu ben ik stilletejs aan al bezig met andere voorbereideingen voor...
Voorbereiding Reacties: 0 25-11-2006 0:03:18

Debra
Zustersite
Hoi,Wat is er nu weer gebeurd met die zustersite. Ik krijg er stilletjes aan stress van. Wie vond het nu zo leuk om de gebruikersnaam en paswoord te veranderen. Hebben ze daar baat mee? Wij, Astrid en ik, die het zo goed bedoelden en jullie wilden la...
Voorbereiding Reacties: 3 24-11-2006 1:01:26

Mieke
Teksten
Dag bruidjes,Ik zoek nog teksten zoals het genre van de man en de fluit,teksten met inhoud ( maar ook nie te cliché ).Kan er mij nog iemand helpen ?Groetjes en alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 21-11-2006 14:20:29

Ellen
huwelijkswebsite maken
Hoi hoi iedereen,Wij trouwen op 29/06/07 en ik zou doodgraag zo'n site aanmaken, zeker omdat we (unief-)vrienden hebben over heel België en enkele die momenteel stage lopen in het buitenland. Het kost enorm veel tijd en geld om iedereen up-to-da...
Voorbereiding Reacties: 4 20-11-2006 8:35:05

Debra
Aan Skally
Hoi,Ik zag zojuist jou bericht in het gastenboek van de zustersite.Wat begrijp je niet?Wel als je idd inlogt met 'Forum 'en als paswoord 'Wijtrouwen' dan kom je idd terug op de oorspronkelijke zustersite maar al de gegevens zijn ervan verdwenen. Daar...
Voorbereiding Reacties: 5 18-11-2006 15:14:49

Debra
Zustersite
Hoi,Zoals je al eerder kon lezen zou ik graag de zustersite terug wat kleur geven! Daarom spreek ik jullie, toekomstige bruidjes, aan om op de zustersite, onder de link 'even voorstellen' jullie foto te plaatsen, jullie namen, waar jullie van afkomst...
Voorbereiding Reacties: 1 18-11-2006 14:43:50

Debra
Wie heeft huwelijkswebsite???????
Beste bruidjes,Mijn ventje en ik zijn reeds 99 dagen getrouwd en het was de mooiste dag van ons leven. Ik heb heel veel gehad aan de 'zustersite' van wijtrouwen. Die site is enkele weken terug verdwenen en dat vond ik zo jammer want ik heb er doorhee...
Voorbereiding Reacties: 6 18-11-2006 14:24:14

anna
trouwdatum
wij huwen inderdaad op 4 mei 2007, wij wonen in lummen, zijn er nog koppeltjes in limburg die huwen op die datum, zou fijn zijn om te weten,groetjes,anna
Voorbereiding Reacties: 8 16-11-2006 18:17:35

Asselman
TERUG BEDANKT !
Allemaal terug al erg bedankt voor de reacties. Ik heb er namelijk heel veel aan!Groetjes Kelly
Voorbereiding Reacties: 0 10-11-2006 9:34:28

Katleen
Hoe beginnen...
De grote stap is gezet, we gaan trouwen op 10/08/07, had een email gestuurd naar het gemeentehuis en we moesten maar eens langskomen, moet je dan ineens de info over de getuigen meenemen en kan dit pas 6 maanden op voorhand?
Voorbereiding Reacties: 4 7-11-2006 20:08:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...