Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Bie
27-10-2007 - wie nog?
Hoi bruidjes!Wij trouwen op 27 oktober 2007 en puur uit nieuwsgierigheid wou ik wel eens weten:wie trouwt er nog op deze dag?(wat ik persoonlijk zo super vind aan deze datum is dat het winteruur ingaat die nacht: een uur méér om te feesten!...
Voorbereiding Reacties: 4 31-3-2007 0:59:10

Evi
om hoe laat komen de avondgasten toe?
Hallo,Om hoe laat komen bij jullie de avondgasten toe? Dus de mensen die komen voor het dansfeest, nadat er gegeten is.Bij ons komen de mensen die uitgenodigd zijn voor mee te eten om 17.30 u en de avondgasten pas om 21.30 u.Vinden jullie 21.30u te l...
Voorbereiding Reacties: 11 30-3-2007 16:24:19

Dolores
gewichtje voor heliumbalon
Hallo,aan het stadhuis zouden wij op de trappen en in het "gangpad" balonnen met helium willen zetten. Wie heeft er een idee voor een gewicht(je) waaraan ik het lint en de balon kan vastmaken?Alvast bedankt!!Groeten Dolores04/05/07
Voorbereiding Reacties: 4 27-3-2007 12:10:49

Ann
priester-kerk
Hallo! Wij trouwen in de zomer van 2008 en hebben hiervoor al onze zaal vastgelegd, maar nu vraag ik mij af hoe vroeg je naar de pastoor moet gaan. Hoeveel maanden op voorhand leg je dit vast?
Voorbereiding Reacties: 6 26-3-2007 22:14:10

VERA
menu
hallo bruidjes, ik moet nog zelf mijn menus maken maar geraak er niet wijs uit van hoe en wat heeft iemand een voorbeeld?dank jeVéke
Voorbereiding Reacties: 2 26-3-2007 12:21:34

Melissa
Getuigen
Hallo bruidjes,volgend jaar in maart in het zo ver. Op 29 maart 2008 nemen wij de grote stap. Het wordt dus tijd om al wat voorbereidingen te treffen.Wij zouden onze getuigen graag op een originele manier laten weten dat precies zij getuige zijn. Hoe...
Voorbereiding Reacties: 4 24-3-2007 16:10:23

christine
Trouwdag 21.09.07
Hallo allemaal. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met hetvolgende: Iemand een mening over de huwelijkszaal Hof ter Mude? Fotograaf Ipon uit Maldegem en kan er mij iemand een visagiste aanraden voor de regio West Vlaanderen. We zijn nu al druk aan het...
Voorbereiding Reacties: 6 24-3-2007 14:16:46

chantal
tafelthema??????
Hallo medebruidjes,Wij trouwen op 14 juli in een gewone zaal met traiteur maar ik kom zodikwijls het woord tafel thema tegen en heb er geen flauw idee van wat jullie bedoelen. Ik dacht gewoon de tafels te zetten met naamkaartjes. Misschien kan iema...
Voorbereiding Reacties: 5 22-3-2007 15:56:20

Jennifer
Gemeentehuis wil uur niet vastleggen
Hey medebruidjes,wij zijn deze morgen naar het gemeentehuis geweest (in Molenbeek) om ons burgerlijk huwelijk officieel te maken. We hebben alle administratieve rompslomp achter de rug en dat is weer een stap verder! :-) Het enige wat mij kwaad maakt...
Voorbereiding Reacties: 14 21-3-2007 13:56:35

valerie
budget trouw
hey,Ik ben net begonnen met het organiseren van ons trouwfeest. We trouwen in juni 2008. En ik wilde al eens een budget opstellen, maar ik heb er eigelijk geen idee van hoeveel dit allemaal kost. Bijvoorbeeld, kerk, gemeentehuis, feestzaal. Wij hadde...
Voorbereiding Reacties: 18 20-3-2007 20:51:51

lien
Draaiboek?
Hallo bruidjes,Ik hoor precies van veel mensen dat ze een draaiboek opstellen voor hun huwelijk. Ik heb mijn huwelijk al achter de rug (23.02.07) en heb daar geen draaiboek bij gebruikt. Het was trouw voor de wet, fotograaf, intiem etentje met famili...
Voorbereiding Reacties: 2 20-3-2007 15:55:43

Saskia
garcons
Hoi, wij trouwen de 1ste juni en wij moeten voor in de feestzaal zelf voor garcons zoeken, weet iemand er in de buurt van heppen (limburg-leopoldsburg) ik hoorde dat er zo'n garconclubs bestaan heeft iemand hier meer info overgroetjessaskia
Voorbereiding Reacties: 6 19-3-2007 14:06:58

Inez Boexstaens
Danslessen
Hoi hoi,Ik zou dolgraag nog wat danslessen gaan volgen met mijn toekomstig ventje. Weet er iemand goeie adreskes hiervoor? In provincie antwerpen, want wij zijn van Putte bin Mechelen?Thnx!!
Voorbereiding Reacties: 3 13-3-2007 16:40:39

Wendy
Suite - hapje drankje voor trouw
Hey,Ik vroeg mij af wat jullie geven van hapje en drankje als de bruidegom achter bruid komt 's morgens voor de trouw.Champagne waarschijnlijk, maar wat geven jullie erbij van hapjes? Dit zou rond 10u zijn.Alle ideetjes zijn welkom.Groetjes,Wendy 08-...
Voorbereiding Reacties: 9 12-3-2007 14:11:45

Barbara
Ideekes voor de menukaartjes?
Hello!Heeft er iemand toffe, originele ideekes voor de menukaartjes op de tafels?Wij trouwen binnen 2 weken en kheb dat over t hoofd gezien:o) Ons trouwfeest is in een oude fabriek in loungestijl, vierkante tafels...Merciekes op voorhand voor de tips...
Voorbereiding Reacties: 3 12-3-2007 11:22:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...