Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Bie
Ballonversiering regio kortrijk
Hoi allemaal,Als versiering in de kerk zouden wij o.a. twee "ballonbomen" willen zetten aan het begin van het gangpad. Die balonnen zouden we dan na de mis graag samen met de familie tegelijk loslaten. Weet er iemand in de regio Kortrijk ee...
Voorbereiding Reacties: 6 24-4-2007 21:25:16

Mieke
bedankjes
Hey,Nu denk ik toch dat de mensen volledig aan het doordraaien zijn. Als wij naar een feest gaan krijgen we 1 bedankje per koppel, nu zegt men mij dat het 1 bedankje is per persoon. Dan kost ons dat wel een klein fortuin. Dit klopt toch niet???Lieve ...
Voorbereiding Reacties: 13 24-4-2007 19:29:00

Mieke
bedankjes receptie
Hallo, een vraagje...geven jullie ook dezelfde bedankjes aan mensen van de receptie dan aan die van het avondfeest??GroetjesMieke07/07/07
Voorbereiding Reacties: 6 23-4-2007 19:22:56

valerie
ondertrouw
Hallo,Weten jullie of je een afspraak moet maken om in ondertrouw te gaan (voor de wet)? En hoelang op voorhand je dit dan moet doen?groetjes,Valerie
Voorbereiding Reacties: 7 22-4-2007 9:29:49

Evi
welke kleedjes voor de bruidsmeisjes?
Hallo,Ik had een foutje gezet in de naam van de site.Het is www.dejurkjes.nlevi
Voorbereiding Reacties: 0 21-4-2007 1:22:59

Evi
welke kleedjes voor de bruidsmeisjes?
Hallo,Wat dragen jullie bruidskindjes?Kiezen jullie voor iets dat ze later nog eens kunnen dragen of kiezen jullie echt voor de klassieke kleedjes voor bruidsmeisjes. Ik vind dat laatste wel heel erg mooi, maar het is zo spijtig dat ze dat nadien ni...
Voorbereiding Reacties: 9 21-4-2007 1:19:18

martine
bedankingen getuige wat???
Hey bruidjes,Er staan nog 16 dagen op de teller, dus niet zo lang meer.Maar we weten echt niet wat we onze getuige moeten geven, hebben jullie tipsps een foto vinden we maar niets als we zo in hun living moeten gaan hangen.(sorry voor degenen die dat...
Voorbereiding Reacties: 12 19-4-2007 16:19:53

Mieke
geen 2 maar 4 getuigen
hey iedereen, ik zit een beetje verveeld met mijn getuigen (niet met hen zelf maar met het aantal) Ik heb nl een hele lieve zus die dolgraag getuige zou willen zijn en daarnaast ook een prachtige vriendin waar ik al heel veel mee heb meegemaakt en di...
Voorbereiding Reacties: 8 19-4-2007 9:11:39

Dana
witte of lichtgekleurde bus gezocht
heyomdat wij een heel grote familie hebben ben ik opzoek naar een bus. We hadden al gekeken voor een oldtimer bus maar omdat wij er dan 2 nodig hebben komt dat vrij duur uit. Weet er iemand waar ik een gewone witte, rode of lichtgekleurde bus kan vin...
Voorbereiding Reacties: 3 18-4-2007 17:12:27

Nathalie
powerpoint
hey, ik en mijn vriend trouwen volgend jaar, dus hebben we nog een tijdje om alles voor te bereiden. Maar wij zouden graag tijdens de openingsdans een powerpoint laten afspelen op een wit scherm (met foto's uit het verleden). Kan je dat ergens huren ...
Voorbereiding Reacties: 2 18-4-2007 16:18:42

Ilse
voorbereidingstijd?
hallo iedereen,wij staan nog maar net in de startblokken van de voorbereidingen aangezien we pas sinds dit weekend verloofd zijn. Voorlopig denken we eraan om te trouwen in mei 2008. Denken jullie dat het mogelijk is om alles te regelen op een klein ...
Voorbereiding Reacties: 16 18-4-2007 14:42:20

Stéphanie
wedding planner
hey, mijn naam is Stéphanie en ik studeer toerisme te Mechelen. Ik ben voor mijn eindwerk op zoek naar een koppel dat in februari 2008 trouwt en waarvan ik de bruiloft in het buitenland en/of de huwelijksreis voor mag plannen. u kunt dus een gra...
Voorbereiding Reacties: 0 18-4-2007 9:04:00

Sarah
Bruid op ontploffen ... !!
Hoi bruidjes,ik sta gewoon op ontploffen, ni normaal...Ik dacht dat we alles al gehad hadden, maar dit kan er echt niet meer bij ...Om een lang verhaal kort te maken, mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden, en wij hebben een betere band met zijn pap...
Voorbereiding Reacties: 8 18-4-2007 8:51:32

Fieke
Overlijden
Hallo bruidjes,Hetgeen we absoluut niet hadden voorzien in onze planning, was dat mijn steun en toeverlaat, mijn weddingplanner, mijn grootvader, plots zou komen te overlijden op 71 jarige leeftijd. Véél te vroeg om honderden redenen, maar ...
Voorbereiding Reacties: 20 12-4-2007 13:19:56

Sarah
Wie trouwt er nog rond 15/09/07 ? Wat moeten jullie nog zoal doen ?
Hoi bruidjes, wij trouwen op 15/09 en nu wou ik eens weten of er nog bruidjes zijn die rond deze periode trouwen ?Ik heb het gevoel dat er nog enorm veel te doen is en ben bang dat ik iets ga vergeten.. Wat moeten jullie nog zoal doen ??Veel groetjes...
Voorbereiding Reacties: 14 4-4-2007 11:48:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...