Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Veerle
iemand leuke tips voor tafelversiering
Hoi,Aangezien wij veel zelf maken voor onze trouw, ben ik op zoek naar leuke tips voor het versieren van theelicht houdertjes. Ben namelijk al maanden van die yoghurt aant eten uit glazen potjes (ben het ondertss wel beu hoor!!) die ik ga gebruiken o...
Voorbereiding Reacties: 3 9-5-2007 21:13:50

Veerle
Aan Nele, 29/09/2007
Hey Nele!Wij moeten toch nog redelijk wat regelen voor 29 september. En met de grote vakantie ertussen zou ik toch graag het meeste rond hebben tegen eind juni. Mijn kleedje gaat gemaakt worden, ik mag binnen een maand gaan passen. De kledij van de h...
Voorbereiding Reacties: 1 9-5-2007 13:18:01

Isabelle
iets vergeten?
Hoi allen,Mijn trouw nadert al vlug, zaterdag is de grote dag. Nu heb ik alleen schrik dat ik misschien iets vergeten ben. Hier is alles waar we aan gedacht hebben, hebben we iets vergeten?- bloemen kerk zijn besteld, vrijdag maken ik en mijn moeder ...
Voorbereiding Reacties: 3 8-5-2007 22:32:38

an
grootouders op uitnodiging zetten ?
Hallo, Is het de gewoonte dat de grootouders bij op de uitnodiging worden gezet? Wij waren nl van plan dit niet te doen omdat ik geen goed contact heb met die van mij en niet zeker ben dat die naar ons feest gaan komen en ik die van mijn verloofde oo...
Voorbereiding Reacties: 10 8-5-2007 17:18:47

Evi
gedichtjes om ouders+grootouders te bedanken
Hallo medebruidjes,Ik ben op zoek naar een mooi gedicht om mijn ouders en grootouders te bedanken.Kan er iemand mij hierbij helpen?groetjes,evi
Voorbereiding Reacties: 0 8-5-2007 15:59:53

Marjan
Wie trouwt er nog op 2 juni 2007?
Dag bruidjes,Zijn er onder jullie nog koppels die trouwen op zaterdag 2 juni dit jaar? Welk moeten jullie nog in orde brengen? Zo kan ik eens nagaan of we toch niets vergeten zijn.GroetjesMarjan02/06/2007
Voorbereiding Reacties: 3 8-5-2007 9:16:08

Evi
personaliseren van bellenblazers
Hallo medebruidjes,Ik heb een tijdje geleden bellenblazers gekocht in een speelgoedwinkel.Ik zou er graag een ander etiket ronddoen met onze namen en huwelijksdatum.Maar ik ben niet zo handig met de computer.Kan er mij iemand raad geven hoe ik dit mo...
Voorbereiding Reacties: 5 8-5-2007 0:37:51

Elke
draaiboek gezicht
halloVoor ons is het bijna zover... nog 8 weken...Nu zou ik graag een overzichtelijk draaiboek willen zodat ik aales nog eens goed kan overlopen zodat ik zeker niets over het hoofd zie.Kan iemand mij hieraan helpen.Groetjes en alvast bedankt Een stre...
Voorbereiding Reacties: 2 7-5-2007 21:16:37

A
Tafelschikking: naast of over partner?
HalloIk ben volop bezig met de tafelschikking want binnenkort is het zover!Nu vraag ik me af: zet je koppels aan een lange tafel best naast of over elkaar?Bedankt voor jullie raad!Groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 4-5-2007 23:47:10

Lissa
raad benodigdheden!!
Hallo,binnen twee weken trouwen mijn vriend en ik in ‘De Roode Poorte’ in Meetkerke. De zenuwen beginnen me al te parten te spelen, vooral omdat het een lege schuur is die we huren. We moeten dus aan alles denken wat betreft tafels, versi...
Voorbereiding Reacties: 3 3-5-2007 17:23:41

Isabelle
Nagels
Hoi,Ik zou graag mooie verzorgde nagels hebben op mijn huwelijk. Nu heb ik ergens iets gehoord over gelnagels en acrylnagels. Wat is het verschil en wat raden jullie aan? Verder, is dat met tipjes of de hele nagel?Nog 1 vraagje: Heeft er iemand een s...
Voorbereiding Reacties: 8 3-5-2007 10:23:32

Evi
wanneer starten met zonnebank?
Hallo,Wanneer begin je het best met naar de zonnebank te gaan?Ik trouw op 23 juni en heb een heel bleke en gevoelige huid. Wanneer zou ik best starten om op mijn trouwdag toch een mooi kleurtje te hebben?groetjes evi
Voorbereiding Reacties: 8 2-5-2007 21:26:25

Annelies
Vervoer naar Kerk
Hallo,Op 25 augustus trouwen wij en alles is echt bijna geregeld. Wij trouwen in Brugge en hebben geen ceremoniemeester (mijn neef en schoonbroer nemen die taak op zich). Nu vroeg ik me af of er iemand ideetjes heeft in verband met hoe ik de mensen d...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2007 9:28:41

annemie
contact ouders - schoonouders
Heyhebben jouw ouders en toekomstige schoonouders contact met elkaar? Mijn ouders dringen aan op een gezamelijk etentje omdat ze vinden dat het zo hoort, maar wij staan daar niet voor te springen, het lijkt zo geforceerd. Ze hebben elkaar al wel enke...
Voorbereiding Reacties: 16 29-4-2007 20:42:17

Evi
versiering van oprit, voordeur
Hallo medebruidjes,Ik ben op zoek naar zo'n rozenboog of gewoon een boog waar je zelf voile kan rond doen en versieren om de oprit te versieren.Weet er iemand waar je dat kunt vinden?Hebben jullie nog leuke, romantische ideetjes voor het versieren va...
Voorbereiding Reacties: 1 28-4-2007 21:34:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...