Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Stephanie
21 april 2007
Hallo, zijn er nog bruidjes die trouwen op 21 april 2007 en waar?gewoon even vragen uit nieuwsgierigheid. groetjes, stephanie nog 45dagjes :):)
Voorbereiding Reacties: 7 7-3-2007 12:38:49

Sarah
Website temperatuur waarnemingen ??
Hoi bruidjes, ben op zoek naar een website waar ik de temperatuur van de voorbije jaren op een bepaalde dag kan opvragen, nl men trouwdag :-)Kan iemand mij helpen?Alvast bedankt voor de hulpSarah15/09/07
Voorbereiding Reacties: 7 7-3-2007 10:26:11

nele
Franstalig
Hallo,Ik weet wel dit is een Nederlandstalige site, maar zijn er nog mensen die tweetalig zijn of de mis in twee talen doen.Mijn vriend is namelijk Franstalig en de meeste vrienden ook.Ik ben dus ook op zoek naar Franstalige tekstjes om op uitnodigin...
Voorbereiding Reacties: 6 6-3-2007 13:09:09

Marleen
Wie trouwt nog rond 6.7.7? Stijgt bij jullie ook de spanning?
Hallo, Wij trouwen op 6.7.7. Nog 4 maanden dus. Naar mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren zodat de spanning stijgt en ik toch regelmatig droom over een trouw die in het honderd loopt... Hoe staat het met jullie voorbereidingen?Wij moeten nog doen:...
Voorbereiding Reacties: 8 4-3-2007 14:00:13

carmen
Rode loper voor buiten aan de kerk
Weten jullie waar je een rode loper kan huren in de regio oost-vlaanderen om buiten aan de kerk te leggen? We werken niet met een ceremoniemeester dus daar kan ik het niet aan vragen.Eerst wou ik er alleen één voor binnen in de kerk, maar m...
Voorbereiding Reacties: 3 2-3-2007 10:59:58

Clara
Gezocht witte duiven om TE KOPEN
Hey iedereen,Kennen jullie iemand waar ik een koppeltje jonge witte duiven kan kopen? We zouden ze graag kopen ipv te huren, maar ik vind er niet veel...Alvast bedankt!Clara(liefst particulier en niet uit dierenwinkel)
Voorbereiding Reacties: 5 1-3-2007 16:23:50

sofie
trouwringen
hallo bruidjes, ik ben op zoek om een juwelier voor onze trouwringen.heeft er iemand van jullie ervaring met diane piawloski uit wimmertingen hasselt of de juwelier puur uit maaastricht. weet iemand anders nog een juwelier liefst uit limburg of neder...
Voorbereiding Reacties: 5 1-3-2007 13:46:02

stefanie
3 D glazen blokjes met foto
Hallo bruidjes,Toen ik vorig jaar in Disneyland was, heb ik daar gezien dat je jezelf in 3D kon laten graveren in een blokje glas. Nu zou ik ook gaag zoiets cadeau doen aan onze ouders, maar wet niet waar in België je dit kan laten doen. En heen...
Voorbereiding Reacties: 8 27-2-2007 9:42:58

Sarah
Naamkaartjes ??
Hoi bruidjes, heeft er iemand originele ideetjes voor de naamkaartjes ? Niet zo de traditionele kaartjes, maar eens iets anders...Alvast bedankt !Sarah 15/09/07
Voorbereiding Reacties: 8 26-2-2007 14:12:12

Evi
ballonen voor aan de kerk
Hallo,Ik zou ook heel erg graag ballonen oplaten bij het buiten komen van de kerk. Het lijkt me heel erg leuk. Ik ben al bij de fun gaan kijken voor een heliumpomp maar ik vind dat dat nogal veel kost, voor 30 ballons kost het bijna 40 euro, als je...
Voorbereiding Reacties: 3 25-2-2007 18:09:20

Inez Boexstaens
Sleutellinten ???
Hallo dames en heren,Ik ben op zoek naar (ik weet niet hoe het juist heet :) )sleutellinten, voor rond je nek te hangen waar je je bos sleutels of kaartje kan aanhangen. Ik wil die laten bedrukken met onze namen om aan de gasten te geven. Heeft er ie...
Voorbereiding Reacties: 11 22-2-2007 8:55:29

Dorine
suite
Hallo allemaal,ik heb net even het forum doorgelezen en ik kan jammer genoeg beamen dat het regelen van de suite niet altijd zo evident is!In onze suite zijn er meer mannen dan vrouwen, dus moesten we op zoek naar 'partners'Eerst zou mijn toekomstige...
Voorbereiding Reacties: 6 21-2-2007 12:33:20

Anneleen
Eigen feest in tent organiseren...
Wij zouden graag in de zomer van 2006 trouwen... niet in een gewone feestzaal, maar in een volledig aangeklede tent. Wij zijn dus op zoek naar allerei benodigdheden daar we het meeste zelf willen doen. (en niet via een duur evenementenbureau willen w...
Voorbereiding Reacties: 7 20-2-2007 16:31:56

Joke
Teksten viering
Hallo,Heel wat bruidjes hebben in het verleden reeds handleidingen, teksten, gedichtjes, misboekjes... bij wijze van voorbeeld doorgestuurd via dit forum. Zouden jullie nogmaals zo goed willen zijn om jullie 'bronnen' en eventueel ander beschikbaar ...
Voorbereiding Reacties: 2 20-2-2007 8:45:23

Bie
voorbereiding huwelijk: eigenlijk geen zin meer !?!
Hoi,Ik wou eens weten of ik de enige ben en of het werkelijk aan mij ligt, maar een 5-tal maanden geleden ben ik vol enthousiasme begonnen aan de voorbereiding van ons huwelijk, en nu lijkt het wel compleet het omgekeerde. We moeten nog vrij veel vas...
Voorbereiding Reacties: 12 16-2-2007 23:34:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...