Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Evelyn
huwelijk op vrijdag
Hallo iedereen,Wie van jullie trouwt op een vrijdag? Wanneer starten jullie het avondfeest? Wij denken nu voorlopig om het avondfeest pas te starten om 20 uur zodat al onze uitgenodigden op het gemak op 't feest kunnen geraken (aangezien de vrijdag...
Voorbereiding Reacties: 14 29-1-2007 12:23:14

Tilly
VRIJGEZELLE FEEST
Hoi,Weet er iemand een leuke karaokebar in de omgeving limburg, antwerpen,vlaams-brabant?Heeft er toevallig nog iemand leuke ideetjes voor een vrijgezelle avond?Laat alles maar komen!!!!Groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 25-1-2007 20:07:30

Nanouchka
loop ik té hard van stapel????
Hey bruidjes,ik vraag mij af of ik nie té hard van stapel loop??M'n vriend en ik trouwen pas op 24/05/2008 en ik ben eigenlijk al volop bezig met bepaalde zaken voor te bereiden. We hebben de feestzaal vastgelegd, nl."De Grote Schuur" ...
Voorbereiding Reacties: 11 23-1-2007 10:52:42

andy
bedrag cadeaus trouwfuif
Hoi,We zijn momenteel aan het nagaan of we het ons wel kunnen veroorloven om een feest te geven. We denken voor 's avonds aan een soort fuif, maar waar wel met eten (friet, broodjesbar, soep, ...). Kunnen jullie ons zeggen wat er gemiddeld gegeven ...
Voorbereiding Reacties: 13 21-1-2007 20:22:47

Jessie
Bruidslingerie
Hey bruidjes,Ik vroeg mij af waar, in de omgeving van Antwerpen, ik mijn bruidslingerie kan kopen. Waar ik mijn kleedje gekocht heb zou dit gaan, maar daar is het echt duur. Zijn er zaken die er voor bekend staan dat ze bruidslingerie verkopen of heb...
Voorbereiding Reacties: 4 18-1-2007 13:15:08

vanessa
teksten misboekje en geloften
heywij zijn op zoek naar leuke teksten en creatieve of leuke huwlijksbeloften om ons trouwboekje te makenwieheeft tips en kan ons helpengroetjes
Voorbereiding Reacties: 4 14-1-2007 17:30:04

iris
getuigen in vraag ?
hallo iedereen ,Ik heb een probleem met mijn getuige . Kan iemand me helpen !!! Ik dacht eerst aan mijn neef omdat ik toch wel een speciale band met hem heb opgebouwd , maar over kort heeft hij mij zo gekwetst dat de vraag om getuige te zijn ineens z...
Voorbereiding Reacties: 6 12-1-2007 10:53:57

sarah
dank viering
hallo,Ik en mijn vriend gaan 30 juni trouwen. Voor mij de eerste maal, voor hem de 2de maal. Aangezien het voor mij de eerste x is zou ik heel graag in de kerk willen trouwen. Voor de pasoor (die we heel goed kennen) geen probleem. Maar het moet een ...
Voorbereiding Reacties: 1 11-1-2007 11:02:10

Ellen
kerkboekje
Hey, wij trouwen op 02/06/2007 en zijn nu volop bezig met het samenstellen van ons kerkboekje. Nu was mijn vraag aan jullie: drukken jullie de kerkboekjes zelf of laten jullie dit doen door een drukker? en welke lay out gebruiken jullie?Groetjes Elle...
Voorbereiding Reacties: 4 9-1-2007 23:38:45

Wendy
gastenboek?
Hallo,wij zijn ook van plan om een gastenboek te leggen, maar ik vraag mij af of veel mensen effectief een berichtje laten? Leggen jullie het gastenboek gewoon bij de ingang van de zaal, of op een andere plaats? Vragen jullie ook expliciet om er iets...
Voorbereiding Reacties: 6 3-1-2007 11:10:15

Nele
Wat nog doen?
Hallo iedereen,Nog vijf maand en 't is zover voor mij en mijn ventje. Er is al veel geregeld, maar nu vroeg ik me toch af wat de laatste voorbereidingen inhouden.Momenteel werd geregeld: kerk/pastoor, kasteel, DJ, wagens, kleed bruid, accessoires bru...
Voorbereiding Reacties: 4 26-12-2006 17:03:14

Nele
Tekst over kleuren...
Hallo medebruidjes.Wij zijn op zoek naar een tekst over kleuren, wat gebruikt kan worden in de huwelijksmis. Ons thema van de dag zou kleuren zijn, daarmee...Teksten mogen gemaild worden naar nele@iglobe.beAlvast bedankt!Nele.
Voorbereiding Reacties: 1 26-12-2006 12:39:06

Jessy
uurregeling
Hallo iedereen, Ik ben bezig met de dagplanning van de heugelijke dag op te stellen. Wij zouden voor de kerk trouwen om 11uur. We zouden graag ervoor voor de wet trouwen, om hoe laat zou dit dan best doorgaan? Jessy30/06/2007
Voorbereiding Reacties: 13 20-12-2006 13:24:49

Manuela
wedding planning
Hallo aanstaande bruiden/bruidegommen!Sinds deze zomer heb ik, na een degelijke opleiding en op aanraden van meerdere mensen, een evenementenbureau opgestart in Oost-Vlaanderen: La Promessa.Naast bedrijfs- en allerlei privéfeesten ben ik vooral ...
Voorbereiding Reacties: 1 16-12-2006 13:41:16

Marylene
Limo service
heeft er iemand ervaring met BVS limo service ?
Voorbereiding Reacties: 0 14-12-2006 22:03:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...