Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Evi
kleding bruidskindjes
Hallo,Onze bruidskindjes zijn 2 meisjes van 2 jaar. Weet er iemand winkels met mooie kleedjes?Wie betaalt dat bij jullie, de ouders van de bruidskindjes of jullie zelf?Groetjes Evi
Voorbereiding Reacties: 6 14-2-2007 22:59:37

Klara
Rondvraag prijs drukker
Een kleine rondvraag: wat betalen jullie zoal voor het laten drukken van de aankondiging? Wij hebben het ontwerp zelf gemaakt en zijn van plan om de kleine uitnodigingen voor receptie en avondfeest zelf te drukken.Klaar
Voorbereiding Reacties: 4 14-2-2007 16:05:29

Silvia
Bruidstaart
Hallo mede bruidenIk ben inmiddels al een heel eind op weg met mijn voorbereidingen, het geen wat ik maar niet voor elkaar krijg is het vinden van een banketbakker die van die prachtige taarten maakt zoals bij de Taart van mijn Tante in Amsterdam, of...
Voorbereiding Reacties: 0 14-2-2007 10:31:43

Lies
Wie betaalt wat? Jij of je ouders?
Ik zit met een beetje een vervelende situatie: bij mijn vriend thuis hebben ze de instelling dat het bruidskoppel zelf niets moet betalen voor het trouwfeest. Mijn ouders zijn spijtig genoeg het andere uiterste: ze zouden het liefst van al enkel de m...
Voorbereiding Reacties: 47 13-2-2007 13:49:13

Isabelle
bruidslingerie
Hey saskia en isabel, alvast bedankt voor jullie rectie!. Ik trouw op 10 augustus 2007. Mijn kleed enzo is al besteld maar vind geen lingerie. Ik moet een bh hebben zonder bandjes. heel dringend want moet binnenkort mijn kleed gaan passen. Maar op ve...
Voorbereiding Reacties: 5 12-2-2007 11:28:18

Evi
raad gevraagd
hey,Ik heb een beetje hulp nodig bij onze dagindeling.Wij trouwen voor het gemeentehuis in Schilde waar ik woon en in de kerk in Heist-op-den-berg waar mijn vriend woonde. (We wonen nu al 2 jaar samen in Schilde, waar ik dus al woonde)Wat al vast sta...
Voorbereiding Reacties: 1 11-2-2007 22:53:15

ann
boekjes in de kerk
Hallo.Wij moeten binnenkort onze misboekjes maken, maar ik heb geen flauw idee hoe eraan te beginnen. Heeft er iemand ideeën of voorbeelden. Groetjes, Ann
Voorbereiding Reacties: 7 11-2-2007 16:52:35

Wendy
ballonnen aan kerk
Hallo, wij willen graag ballonnen oplaten aan de kerk op onze trouwdag,maar ik vroeg mij af of je die gewoon kan vullen met lucht (opblazen of met een pompje) of is het echt beter om ze te vullen met helium? (ik heb gehoord dat ze met gewoon lucht n...
Voorbereiding Reacties: 3 11-2-2007 16:03:39

Isabelle
bruidslingerie help
Hallo, Ik ben van Erpe Mere. Weet er iemand in die omg van aalst een winkel zijn waar ze bruidslingerie verkopen? Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Voorbereiding Reacties: 5 11-2-2007 14:33:22

Isabelle
bruidslingerie help!
Hallo, Ik ben van Erpe Mere.Weet er iem
Voorbereiding Reacties: 0 11-2-2007 14:31:13

sarah
vertaling van onze viering
hallo,Ondertussen ben ik eiverig bezig met ons boekje in een te steken voor in de kerk.Maar aangezien er mensen komen uit de oostkantons, en zij dus duits talig zijn had ik graag mijn boekje ook in het duitstalig gehad. is er misschien iemand van jul...
Voorbereiding Reacties: 0 9-2-2007 12:54:27

Machteld
burgerlijk en kerkelijk huwelijk samen?
Hallo,wij zijn sinds 2 weken verloofd. In december willen we graag trouwen. We weten echter niet of we op dezelfde dag of een aparte dag voor de wet en de kerk trouwen? Alle bemerkingen zijn welkom...
Voorbereiding Reacties: 11 8-2-2007 13:14:04

Debby
Ik ga hem vragen :-)
Hey everyone...Ik ben klaar om volgende maand een verlovingsring te kopen om mn ventje ten huwelijk te vragen. Hij zal dat niet snel vragen omdat hij bij z'n ex een week voor hij haar wou vragen, bedrogen werd. Hij heeft dus bang om het zelf te vrage...
Voorbereiding Reacties: 5 6-2-2007 13:49:11

evy
prijzen avondfeest?
hallo medebruidjes,wat zijn jullie prijzen van een avondfeest en wat doen jullie? het is om een idee te hebben, want ik pieker me bijna zot ik weet niet wat ik wil doen warm en koud buffet of iets helemaal anders ik weet het niet ik hoop dat jullie m...
Voorbereiding Reacties: 20 1-2-2007 21:09:28

Mieke
gemeentehuis
hey, wij trouwen binnen 6 maand, dus vanaf nu kunnen we naar de gemeente om alles laten vast te leggen. Maar weet er iemand of we iets moeten meenemen van papieren? (trouwboekjes van de ouders ofzo)GroetjesMieke
Voorbereiding Reacties: 5 29-1-2007 13:48:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...