Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


hannelore
originele plaats aanduidig aan tafel
ik zou de mensen graag op een originele manier hun plaats aan tafel wijzen. verschillende landen en bloemen zijn de gekende manieren. Weten jullie soms een originele manier?Dank hannelore
Voorbereiding Reacties: 7 6-8-2006 18:01:09

hannelore
wat in de namiddag?
Wij trouwen om 11uur. Het feest begint pas om 19 uur. Wat doen in de tussentijd? Heb jij een idee? Mail het mij door aub. Alvast bedankt!mvg Hannelore
Voorbereiding Reacties: 4 6-8-2006 13:03:39

Debra
gastenboek
Hoi,Ik weet dat de vraag al veel is gesteld maar we zijn op zoek naar een tekstje voor in ons gastenboek. Enkele weken geleden heb ik hier eens een mooi tekstje gelezen maar ik ben het kwijtgeraakt en weet echt niet meer wat er in stond. Wie kan mij ...
Voorbereiding Reacties: 1 4-8-2006 16:20:22

Karine
Eerste pas ...
Hey,Ik wil gewoon even laten weten dat ik morgen de eerste keer mijn kleed moet gaan passen. Ben heel nieuwsgierig omdat het al geleden is van vorig jaar dat ik het kleed heb gezien.Nu komt alles een beetje dichterbij en gaat het vooruit.De uitnodigi...
Voorbereiding Reacties: 7 4-8-2006 13:38:26

Debra
Vrijgezellendag
Hoikes,Wie heeft er ook z'n vrijgezellenfeest morn?Morgen hebben wij ons vrijgezellenfeest. Arhhhh, ik ben benieuwd. Dinsdag hebben we een brief in onze brievenbus ontvangen van het vrijgezellencomité waarin een aantal praktische gegevens staan....
Voorbereiding Reacties: 5 4-8-2006 8:27:50

katia
zenuwen
hallo iedereen, voor ons is het nog een dikke 2 weekjes te gaan en dan is het zover, 19 augustus zetten we de stap en de zenuwen gieren al door mijn lichaam!hopelijk verloopt alles goed en hebben we alles goed gepland en kunnen we ondanks de zenuwen ...
Voorbereiding Reacties: 7 2-8-2006 11:28:06

Lieven
Annulatieverzekering
Hallo,Blijkbaar ziiten hier niet zoveel mannen, maar bij ons ben ik het wel degelijk die de praktische voorbereidingen doet voor ons huwelijk.Hebben jullie een annulatieverzekering afgesloten voor je huwelijksdag? Wij willen dat zeker doen, niet omda...
Voorbereiding Reacties: 7 31-7-2006 0:08:26

Katrien
Ik ben gezwicht...
... ik heb ook een website ineen gestoken.Voor wie benieuwd is:www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nlEn schrijf gerust iets is het gastenboek!groetjesKatrien30/9/2006
Voorbereiding Reacties: 1 29-7-2006 12:23:30

katrien
Nog één keertje slapen....
Dag iedereen, Ik had het nooit gedacht, maar ik ga morgen trouwen en ik ben klaar. Heeeelemaal klaar. Maanden van intens voorbereiden zijn nu voorbij, ik moet niks meer doen. Ik ga vanavond mijn trouwgelofte nog es doorlezen en de stukken die ik in o...
Voorbereiding Reacties: 7 27-7-2006 21:00:03

Inge
NOG 9 DAGEN TE GAAN!!!
Dag bruidjes! Ik begin stevig wat zenuwen te kweken voor m'n trouwfeest! Alles is wel bijna klaar, maar toch heb ik stress... En jullie? Zijn er nog bruidjes die op 05/08/2006 trouwen? Is bij jullie alles klaar?Ik wens iedereen veel succes en weinig ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-7-2006 14:12:10

Lieve
Wat nog te doen?
Hey allemaal,wij trouwen op 1 september... het komt met grote sprongen dichterbij en af en toe voel ik toch al de stress. Zijn er nog mensen die begin september trouwen en wat moeten jullie allemaal nog doen?Wij moeten nog: de ringen afhalen, nog een...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2006 7:54:40

elke
menu's
Je ziet vaak dat trouwers hun menu's op tafel zetten. Heeft iemand originelere ideeën?(15-09-06)
Voorbereiding Reacties: 3 25-7-2006 15:20:05

Evy
Wie wil, neemt maar eens een kijkje ...
Nog 33 dagen te gaan...Wie wil, neemt maar eens een kijkje op onze trouwsite... Laat de reacties in het gastenboek nog maar eens goed aanzwellen...Evy en Christofwww.users.poink.be/evychristof
Voorbereiding Reacties: 3 24-7-2006 12:17:24

karen
noodtas
Hey allemaal,ik was over 't laatst nog op een nederlandse trouwsite en vond er nog enkele goeie ideeën voor een noodtas (had daar eigenlijk helemaal nog niet aan gedacht. Ik zet even op een rijtje wat de dames ginds allemaal bedacht hadden. Nu '...
Voorbereiding Reacties: 4 22-7-2006 17:08:51

Sarah
Trainen armspieren
Hallo bruidjes in speIk ben een aantal kilo vermagerd omdat ik in oktober mijn kleedje ga kiezen. Nu zou ik mijn armspieren willen trainen, zodat ze wat gespierder zijn tegen de grote dag.Ik heb geen zin om te gaan fitnissen maar kent iemand oefening...
Voorbereiding Reacties: 2 20-7-2006 17:24:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...