Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

safia
Dringend gezocht dj regio Limburg (Maasmechelen)
Hoi allemaal, Onze dj heeft vanmorgen laten weten dat hij toch niet aanwezig zal kunnen zijn op ons feest. Wij zijn nu dringend op zoek naar een andere. Ons feest is op 5 oktober 2013. Het is ook een alcoholvrij feest, dus de dj moet echt wel goede m...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 28-8-2013 19:35:25

wendy
Nog 9 keer slapen en nog tips nodig!!! Help!!
Hallo iedereen! Met nog maar 9 dagen op de teller begint de stress toch wel toe te slaan...  Heb nog steeds geen cadeautje voor onze ouders (we wonen ondertussen al 10 jaar samen en hebben 2 kindjes, dus het is niet zo dat we net onder hun vleug...
Voorbereiding Reacties: 7 28-8-2013 19:21:52

Mart
originele hapjes suite? recepten? Wat voorzien op receptie avondfeest?
Welke hapjes kan ik voorzien bij de eerste bubbels bij het samenkomen van de suite bij ons thuis. Iemand iets origineel? Misschien even onze dagindeling: 9.45uur: samenkomen suite (14 volwassene+ 6 kindjes) 10.30uur vertrekken naar stadhuis 11uur tr...
Ideeën Reacties: 2 28-8-2013 17:16:39

kelly
huwelijksreis/citytrip
hallo dames aangezien wij onze trouw volledig zelf bekostigen gaan we niet echt een huwelijksreis doen maar eerder een citytrip Gezien we niet z'n groot budget hebben en onze 3 kids zolang niet kunnen missen hebben we besloten om gewoon een city...
Huwelijksreis Reacties: 19 28-8-2013 17:15:49

Sofie
17 augustus 2013 - onze dag!
Na een weekje uitrusten op Rhodos, zoals beloofd, mijn verslagje van onze grote dag! ;) De week ervoor was Gert, mijn ventje, al thuis met verlof, dus we hebben samen de laatste voorbereidingen kunnen doen. Nog eens naar de zaal, repetitie in de ker...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 28-8-2013 16:41:56

cindy
wat met kleed achteraf ?
hoi hoi ,  even een vraagje wat gaan jullie doen met jullie kleed na dat jullie getrouwd zijn , hier bijna een weekje getrouwd en kleed terug proper , denk eraan om hem op een paspop te zetten .  wat zijn jullie ideetjes .... 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 28-8-2013 16:18:38

margot
Voila eindresultaat
Ik heb tijdje geleden hier een berichtje gepost voor bricket .. Voila tis is het eindresultaat dat ik de dag van onze trouw ga laten ' leveren ' ( door vriend ) voor mijn toekomstige
Voorbereiding Reacties: 6 28-8-2013 16:16:06

sanne
Pakhuys Bree
Hallo allemaal, wie heeft er al een (huwelijks)feest meegemaakt of zelf georganiseerd in 't Pakhuys te Bree en kan me hierover meer vertellen? Zoals aantal mogelijke gasten Catering ( welke mogelijkheden + eventueel budget) Sfeer ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-8-2013 15:42:48

sanne
Pakhuys Bree
Hallo allemaal, wie heeft er al een (huwelijks)feest meegemaakt of zelf georganiseerd in 't Pakhuys te Bree en kan me hierover meer vertellen? Zoals aantal mogelijke gasten Catering ( welke mogelijkheden + eventueel budget) Sfeer ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-8-2013 15:42:45

stefanie
Keuze feestzalen West-Vlaanderen
Hallo! wij hebben dit weekend een heleboel afspraken om onze feestzaal te gaan kiezen. Graag had ik even jullie meningen/ervaringen met volgende feestzalen geweten: * De Grote Stove - Zuienkerke * Hof Ter Molen - Leke * Salons Driekoningen Beauvoor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 28-8-2013 14:50:11

heleen
Ringen
Hallo, Welk budget moet je uittrekken voor trouwringen? Ik heb via onze fotograaf gehoord dan Diane Patcholski van Hasselt echt een topper is. Ben haar ook al tegen gekomen op de trouwbeurs in Genk vorig jaar... Nog iemand zo enthousiast? Dan maken...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 28-8-2013 13:11:56

Kristel
Wanneer kleed passen / bestellen?
Wij trouwen pas in juli 2015, wanneer kunnen we dan het beste mijn kleed passen / bestellen? Ik ga sowieso bij Koonings zien, als ik op fb hun foto's van de kleedjes zie, ben ik op slag verkocht . Groetjes Kristel
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 28-8-2013 13:00:35

Kristel
Kost van een fotograaf?
Ben op zoek naar een goeie fotograaf voor onze grote dag. Heb een prijsofferte toegestuurd gekregen van 1700€ incl BTW. Hier zit in verwerkt dat hij van 8u aanwezig is, tot na de openingsdans. Hoeveel betalen jullie ongeveer voor jullie fotogra...
Fotografie Reacties: 18 28-8-2013 12:44:20

Kristel
Feestzaal omgeving Herenthout
Hey iedereen, binnen 2jr trouwen we voor de kerk  en zijn op zoek naar een betaalbare, maar toch wel mooie, feestzaal omgeving Herenthout. Kan er iemand ons daarbij helpen? Groetjes Kristel
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-8-2013 12:40:06

Joke
Weet iemand een exclusieve feestzaal?
Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een exclusief decor voor onze trouwen, inclusief traiteur ed. Het moet in het Brusselse zijn. Heeft iemand een idee ? Alvast bedankt !!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-8-2013 11:41:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...