Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

anja
zoek trouwkapel liefst in Zuid-Limburg
Volgend jaar op 12-10-2014 vieren we onze 25jaar burgerlijk huwelijk.daar we nog niet getrouwd zijn voor de kerk,willen we dolgraag zeer intiem in een kapel trouwen.we zijn niet te vinden voor een kerk.wie kan ons adressen geven? Bedankt! We wonen in...
Ceremonie Reacties: 3 30-8-2013 13:30:03

Nathalie
Preview collectie 13-14 Ladybird!!
Hoi medebruidjes (en gommetjes) voor diegene die net als ik ook zo'n fan zijn van Ladybird... er staat al een preview van de nieuwe collectie op hun facebook pagina  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.573071802749085.1073741826.1537018246...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 30-8-2013 11:47:43

Melissa
Even benieuwd!
Naar aanleiding van een ander Topic hier vroeg ik me het volgende af, hoe heeft jullie vriend/man je ten huwelijk gevraagd? 
Voorbereiding Reacties: 55 30-8-2013 9:12:44

Joyce
Molenhuis (Boechout-Vremde)
Hallo bruidjes en bruidegoms, Wij hebben sterke interesse voor het Molenhuis te Boechout (Vremde). Hebben jullie er soms ervaringen mee? groetjes, Joyce
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-8-2013 8:38:29

lynn
Nog 290 dagen en steeds dromen dat alles mis loopt..
Hey bruidjes Bijna 3 maal per week droom ik over onze trouwdag.Maar telkens loopt er iets mis. Ik kom te laat, mijn haar is volledig mislukt, ik mis mij van dag enz.. Ik kom er gek van! Hebben jullie dat ook? :)) 
Voorbereiding Reacties: 10 30-8-2013 7:51:33

Dorien
Nog even jullie hulp nodig....
Hallo, Wij zijn bezig met de allerlaatste afwerking.... Nu weten we eigenlijk niet wanneer tijdens dit stuk van onze viering we de kaars moeten aansteken? ZEGENING VAN DE HUWELIJKSKAARS   Jonas       &nbs...
Ceremonie Reacties: 2 30-8-2013 7:25:50

Kim
Dj Infinity of JMC productions?
Hallo dames, Ik ben hier al een maandje aan het meevolgen op verschillende items. En heb het forum al van voor naar achter gelezen (of toch geprobeerd). Ik ben nog op zoek naar recente info ivm dj's Infinity en Jmc productions. Graag jullie bevindin...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 29-8-2013 23:16:51

Evy
Iemand ervaring met Bruidshuis Ellen(Oostburg)? Of "turkse winkels' in de sleepstraat (Gent)
Dag allemaal, Ik begin stilletjes aan uit te kijken naar een bruidsjurk (spannend!!!) en ben een beetje in de buurt beginnen zoeken. Aangezien mijn budget niet supergroot ligt (en ik hier ook geen duizenden euro's aan wil geven voor 1 dag) zijn somm...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-8-2013 22:35:09

wendy
op zoek naar bruidstaart/ijstaart limburg
hallo allemaal, ik ben op zoek naar een bruidstaart/ ijstaart . Beetje in de buurt van genk ,zutendaal. ben even gaan googlen, en ben bij de volgende uitgekomen , engelenveld,kessenich de potter, genk geso ijs ook van genk, heeft iemand hier erva...
Voorbereiding Reacties: 14 29-8-2013 21:09:47

stephanie
zoveel emoties die ik even wilde delen ...
hheelllooo  everybody ! Ik zit nog niet zolang op dit forum en ik "ken" hier eigenlijk niemand maar wou toch met jullie even mijn feelings delen !! op 08/08 heeft mijn vriend me echt TOTAAL ONVERWACHT de grote vraag gesteld. Nu zijn we dus verl...
Voorbereiding Reacties: 21 29-8-2013 21:07:54

Ruben
nog iets meer dan één week
Heyhey Nog twee daagjes werken en dan eindelijk vakantie. Vanaf zondag de allerlaatste dingen regelen/halen en dan is het bijna aan ons! Stress daar hebben we momenteel nog geen tijd voor en maar goed :D Hoe zit het met mijn collega's van 6&7 se...
Voorbereiding Reacties: 9 29-8-2013 20:36:12

margot
KLEINE TIP
ik heb al vaak gehoord dat jullie paraplus zochten doorschijnend :) REGIO leuven .. heb ik er gevonden & vandaag gekocht voor 8 euro ik ken de naam niet echt van die zaak(  dat is zo een tijdelijke zaak ) is wel 2 ' huizen' verder dan super...
Voorbereiding Reacties: 5 29-8-2013 17:17:31

Naomi
Koonings !!!
Beste Bruidjes , ik wil graag mijn ervaring delen met Koonings omdat ik het echt een slechte ervaring vond !! eerst naar daar gegaan , geen enkel probleem vriendelijk ontvangen enzo... En de verkoopster leek mij heel vriendelijk, maar naarmate dat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 29-8-2013 17:01:40

Vanessa
laatste update
Hallo bruidjes en gommetjes Nog 2 x slapen en eindelijk breekt dan onze grote dag aan. Mijn verloofde en ik hebben deze week al verlof dus nog een zalig weekje vakantie met onze kids en terwijl de laatste voorbereidingen aan het doen. Vandaag hebben...
Voorbereiding Reacties: 8 29-8-2013 15:37:22

tinne
hoeveel liter bier, champagne en drank?
hey! mijn vraag is de volgende... hoeveel bier drinkt 1 persoon ong , vanaf 19 tot 3-4 u s‘ nachts? hoe kan je dit bereken? en hoeveel glaasjes champagne kan je per pers best voorzien? tenslotte zijn nog enkele cocktailsuggesties meer dan we...
Voorbereiding Reacties: 11 29-8-2013 13:52:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...