Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

astrid
een eerste impressie van onze dag...
Terug van huwelijksreis hebben we een eerste kleine impressie van onze dag toegekregen van de fotograaf... http://www.bartvandermeersche.be/wordpress/huwelijksfotograaf-voor-astrid-en-sven-2/.trouwfotograaf-huwelijksfotograaf Als ik terug naar deze...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 2-9-2013 11:48:36

annelies
op zoek naar Nederlandstalige liedjes
hallo iedereen zoals de titel al verklapt ben ik op zoek naar Nederlandstalige liedjes onze openingsdans is Nederlandstalig van Marco Borsato nu wil ik ook zo'n liedjes eventueel voor intrede van de zaal en mss voor de taart of andere leuke sug...
Voorbereiding Reacties: 7 2-9-2013 11:46:33

annelies
op zoek naar nederlandstalige liedjes
hallo iedereen zoals de titel al verklapt ben ik op zoek naar Nederlandstalige liedjes onze openingsdans is Nederlandstalig van Marco Borsato nu wil ik ook zo'n liedjes eventueel voor intrede van de zaal en mss voor de taart of andere leuke s...
Muziek - Live Reacties: 1 2-9-2013 11:38:59

Nadia
gratis naar de huwelijksbeurs in Brussel
voor mij is het al gepasseerd en we trouwen overigens in het weekend dat de huwelijksbeurs in Tour & Taxis Brussel doorgaat... maar voor wie plannen had om te gaan: via http://www.shedeals.be/nl kan je blijkbaar een gratis kaart verkrij...
Voorbereiding Reacties: 2 2-9-2013 11:26:38

Eva
Tractatie klasgenootjes?
Hallo iedereen, Wij trouwen binnen 18 dagen en hebben 3 kinderen. Nu bedacht ik ineens dat het misschien de gewoonte is dat de kindjes in de klas trakteren voor het huwelijk van hun ouders (zoals bij een verjaardag). Is dat zo? Standaard t...
Voorbereiding Reacties: 13 2-9-2013 11:07:08

Jente
Begroeten mensen
Nu de grote zaken voor ons huwelijk zo goed als allemaal geregeld zijn begin ik af en toe al eens na te denken over de kleinere dingen. Nu vroeg ik me af hoe op ons huwelijk het begroeten van de mensen in zijn werk zal gaan. Ik weet dat er normaal wo...
Ceremonie Reacties: 8 2-9-2013 10:42:14

Elen
Audio-visuele voorstelling
Hi bruidjes. Ik wou voor 'entertainment' zorgen en tevens ook wat verpersoonlijking tijdens het avondfeest. Ik had graag een filmpje of powerpoint met muziek in mekaar gestoken voor af te spelen tijdens het eten. Evt met jeugdfoto's van ons etc. M...
Voorbereiding Reacties: 0 2-9-2013 10:31:58

Bart
Trouwfeest in feestzaal "De Snip"
Superfeest! Goede bediening een schappelijke prijs en een hotel vlakbij voor de suite gasten om te overnachten... in de buurt zijn er nog hotels en B&B's waar gasten kunnen slapen. De eigenaars van de zaal zijn supervriendelijk en helpen je het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-9-2013 8:15:44

anke
Twijfels over fotograaf
Hallo, Wij hadden al vorig jaar rond oktober onze fotograaf vastgelegd. Dit waren mensen in bijberoep, ze hebben nog maar een aantal huwelijken gedaan maar hun prijs viel echt enorm goed mee, en hun album dat ze lieten zien ook dat we toch wel vrij ...
Fotografie Reacties: 8 2-9-2013 8:12:33

Natascha
Trouwkleed maat 36-38 te koop
Nu onze trouwdag er al even op zit hebben we besloten onze kleren te verkopen. Zowel kleed als kostuum Hugo boss. Elk 500 euro Het kleed is ook met onderrok maat small. Ga een poging doen om de link van 2 dehands hier te zetten. http://www.2dehands....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 2-9-2013 7:51:12

Reeja
Beetje schrik voor laatkomers
Hallo iedereen,  Even schetsen: ik heb dit weekend een zeer leuke vrijgezellenfeest gehad maar ondanks dat iedereen het al 6 maanden wist, hebben nog 6 mensen het laten afweten een paar dagen voor het weekend. Anyhow ik hoop ten eerste dat die ...
Voorbereiding Reacties: 9 2-9-2013 1:27:54

sofie
bruidstaart
hallo, heeft iemand van jullie ervaring met een mooi bruidstaart, heb al een beetje online gezocht; ik ben van regio limburg/kempen alle tips zijn welkom groetjes
Ideeën Reacties: 9 1-9-2013 22:49:03

Kim
Huwelijksreis met zoontje van 5.....
Hallo dames, Het wordt dus niet de traditionele huwelijksreis, we hebben een zoontje die dan volgend jaar 5 jaar is. Toch wil ik graag op reis, met mijn zoon erbij!! (ik mag er niet aan denken dat hij niet zou mee zijn...)  Vorige jaren gingen w...
Huwelijksreis Reacties: 5 1-9-2013 22:30:32

Peggy
Toch een kleine PANIEK
met nog maar 5 dagen op de teller krijg ik nu een kleine paniekaanval. Mijn bedankingen heb ik online besteld op 14 aug. bij weddinggiftshop. Ik kreeg de 16de een mail dat ze 2 weken in verlof waren en dat ze mijn bestelling vanaf 26aug. terug konde...
Voorbereiding Reacties: 6 1-9-2013 22:17:26

britt
waar dit liedje te gebruiken?
hey bruidjes, waar zouden jullie dit liedje gebruiken bij binnenkomst bruid of met buiten gaan.. liedje van jennifer hudson i love you i do???
Ceremonie Reacties: 2 1-9-2013 22:13:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...