Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

melissa
18 aug 2013 ons verslagje
ons verslagje allereerst moet ik zeggen tegen de bruidjes to be, geniet er van want de dag is zo voorbij voordat je het weet!!! wij trouwden dus op zondag 18 aug 2013 voor de kerk van Oostwinkel, uitgerekend op dezelfde dag en in dezelfde kerk da...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 29-8-2013 13:22:06

Elsie
Vraagje over ceremonie vervoer.
Heykes, Wij hebben een rode mustang cabrio oldtimer die wij verhuren met chauffeur voor huwelijken.  Nu zijn we aan het overwegen om een witte mustang fastback te kopen, ook oldtimer, om het koppel zelf mee te laten rijden. Als jullie de ...
Voorbereiding Reacties: 14 29-8-2013 12:41:57

Jelke
Feestzaal regio Limburg
Dag mede-bruidjes, Al eventjes lees ik mee met jullie berichtjes op dit forum, maar bij deze mijn eerste eigen berichtje! :)  zoals velen kom ik met de vraag of jullie nog zalen aanraden in regio Limburg. (Beringen, Heusden-Zolder, Hasselt, ma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 29-8-2013 11:44:24

Lize
Verslag + eerste foto's + te koop
Normal 0 false false false NL JA X-NONE ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 29-8-2013 11:40:21

Carrie
Trouwdecoratie, rode loper, namaakbloemen, paaltjes etc... te koop
Hallo allemaal, Wij waren gisteren bij onze ceremoniemeester om nog een paar spulletjes te halen Aangezien hij zijn activiteiten gaat afbouwen, doet hij een heel deel van zijn decoratie enz weg... Hij heft vb nog een massa rode lopers, witte paraplu...
Ideeën Reacties: 2 29-8-2013 11:40:07

inneke
Cartarosa
Hallo, Heeft iemand ervaring met cartarosa voor de uitnodigingen? Alvast bedankt.
Uitnodigingen Reacties: 4 29-8-2013 11:17:45

Ellen
Eerste afspraak trouwjurk gemaakt
Hallo allemaal, mijn eerste afspraak voor de trouwjurk is gemaakt :D12 september in La Sposa.Ik vind het best wel spannend.zijn er nog ervaringen met La Sposa?Ik kijk er alvast naar uit.groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-8-2013 10:35:51

Tiffany
Bruidskapsel
Hallo Bruidjes, Nog 8 dagen op de teller en ik heb nog steeds geen bruidskapsel. Ik had vanaf het begin het idee om mijn haar in krullen te doen maar na 2 u was dit er uit dus dat was geen optie meer. Gisteren dan nog wat kapsels geprobeerd maar er ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 20 29-8-2013 10:28:26

Evy
de grote dag
jaja morgen is het zover, maanden lang ermee bezig geweest en het zal in een wip voorbij zijn, zijn er nog die morgen trouwen de zon is alvast bestelt succes aan allen die dit weekend huwen
Voorbereiding Reacties: 4 29-8-2013 10:00:41

Deborah
Opstelling suite
Hoi meiden! Wij hebben geen ceremoniemeester aangesteld, maar ik zou wel graag willen weten wie waar loopt in de suite in de gang van het gemeentehuis en in de kerk. We doen het alleszins niet op de Amerikaanse manier waar de vader zijn dochter we...
Ceremonie Reacties: 5 29-8-2013 8:04:08

Annekatrien
2x vrijgezellen
Hey, Heb juist vandaag te horen gekregen dat ik twee maal een vrijgezellen zal hebben. 1 van mij  vriendinnen en zussen en blijkbaar is het op mijn werk ook gewoonte om een vrijgezellen te doen met de collega's. Ben al benieuwd, heb gelijk...
Voorbereiding Reacties: 1 28-8-2013 23:09:41

rob
dringend gezocht
wij zoeken een witte paraplu tegen zaterdag. we hopen dat deze nie nodig is maar in geval van ..... bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 28-8-2013 22:33:49

Wendy
Op welke sites bestellen jullie?
Hallo, Op welke sites bestellen jullie? Ik heb leuke dingen gezien op trouwartikelen.nl en cinderalla-wedding. Ik wil graag een beetje de de prijzen vergelijken. ;-) Groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 28-8-2013 22:08:26

Karen
Wat nog te doen bruidjes 2014?
Beste bruidjes, Ik vroeg mij af of ik nog iets kon plannen en had graag geweten hoe ver jullie stonden? Ik heb: Zaal, fotograaf, vervoer, kerk, gemeente, bloemen en kleed vastgelegd. Ben nog in twijfel voor de feestflitser. Hoe ver staan jullie? Zo ...
Voorbereiding Reacties: 25 28-8-2013 19:57:06

ine
zwanger?!
Vandaag 1ste dag overtijd, normaal gezien altijd stipt of een dagje te vroeg soms, Als ik echt zwanger zou zijn zou ik moeten bevallen 2 maand voor de trouw. pff zie ik toch ergens niet zitten. kindje is natuurlijk altijd welkom he :D Morgen maar ra...
Voorbereiding Reacties: 27 28-8-2013 19:41:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...