Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ruben
Ringen Diane Pacholski
Voor ons nog een tien dagen op de teller, maar aangezien er precies veel nieuwe bruidjes en gommen op dit forum zijn wil ik toch Diane Pacholski aanraden voor jullie ringen hoor! Diane heeft haar atelier in Hasselt en is echt een topvrouw. Ze neemt u...
Ideeën Reacties: 9 27-8-2013 12:49:27

Niki
Yesss, trouwjurk gevonden!
Gisteren eerste keer kleedjes gaan passen bij Moderna te Schepdaal. Ik, de mama en mijn getuige hadden er enkele gekozen en de verkoopster zelf ook enkele. Het eerste dat ze mij liet passen (één die zij zelf gekozen had) was onmiddelijk bo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-8-2013 12:45:31

kim
Jurk gevonden jeujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Even een kleine update. Zaterdag heb ik zijn jurk gevonden bij Youniek in Turnhout. Zo blij ben ik, heb er echt mijn goesting gevonden. Ze zijn er ontzettend vriendelijk en geven goed advies. Ik heb de duurste jurk gekozen die dan nog maar 899€...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 27-8-2013 12:30:25

lien
Nog maar 199 dagen op de teller
Zoals de titel het zegt, het begint te korten. Maar eigenlijk is er nog niet zo veel gedaan en ik heb echt zenuwen dat het niet goed gaat komen en dat ik vanalles ga vergeten. De vriend is er natuurlijk gerust in die zou maar 2 maanden op voorhand b...
Voorbereiding Reacties: 6 27-8-2013 12:04:05

Laura
Bruin tintje: hoe doen jullie dat?
Dag iedereen, De dag komt dichterbij, en aangezien ik er graag toch een beetje bruin (en gezond) wil uitzien, ben ik op zoek naar de beste manier hiervoor :-). Oorspronkelijke idee was om een paar keer onder de zonnebank te gaan, maar blijkbaar...
Voorbereiding Reacties: 10 27-8-2013 11:03:35

Peggy
kado werkgever ?
Hallo, Ik ben eens benieuwd, hebben jullie een kadootje gekregen van de firma waar jullie werken omdat je gehuwd bent ? Ik nul komma nul , wel van de collega's onderling maar niet van de baas of firma zelf. Bij een geboorte krijgen wij wel een kado...
Ideeën Reacties: 13 27-8-2013 10:37:48

Ina
Zaterdag is het zover ...
Nog 4x slapen en het is zover, spannend. Nu beginnen de zenuwen echt te komen hihi. En ik heb ook bang dat ik iets ben vergeten, Willen jullie nog 1 keer mijn lijstje chekken ? - kleed, lingerie, schoenen, juwelen - kostuum, schoenen, ondergoed Je...
Voorbereiding Reacties: 5 27-8-2013 9:55:36

Maarten
Binnenlocatie Regio Aarschot - Tienen - Diest - Leuven - Herselt - Hulshout - Scherpenheuvel
Hey, Wij zijn nog op zoek naar binnenlocaties voor mooie trouwfoto's... we hebben al heel wat navraag gedaan maar nergens mag het of is het in onze ogen niet mooi genoeg. We hebben het meer voor een klassieke stijl (zoals de bib in Leuven), maar mod...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 27-8-2013 9:27:49

marijke
onze wonderlijke 17 augustus
Ik ben geen echte verslagjes-schrijfster, maar voor jullie zal ik toch een poging wagen :-) Ik zal beginnen bij de avond voor ons huwelijk. Mijn ventje en kindjes zijn om 17u vertrokken naar zijn mama, zij gingen daar samen met zijn zus...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 27-8-2013 9:10:50

Natascha
Trouwkleed te koop
Mijn trouwdag is nu een maand geleden voorbij . Nu verkoop ik mijn kleed en zijn kostuum. Ik ben van Limburg. Staat op 2 dehands onder (trouwkleed te koop) nieuwerkerken Groetjes en veel succes nog voor de brides to be!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-8-2013 8:01:46

Ine
DIY adresjes in Oost-Vlaanderen
Hey allemaal! Ik ben voor enkele DIY-projectjes op zoek naar enkele specifieke knutselmaterialen die ik bv. in Ava niet heb gevonden. Kennen jullie knutselwinkeltjes in Oost-Vlaanderen (liefst kanten Gent-Wetteren-Zottegem)? Dank je!
Voorbereiding Reacties: 8 27-8-2013 7:50:39

fenna
liveband
Hoi iedereen Nogmaals jullie hulp nodig. Weet er iemand een goede live band die muziek uit de sixties speelt? Thx
Muziek - Live Reacties: 1 27-8-2013 6:28:03

kathleen
Kosten fotograaf
Ik ben mijn huwelijk aan het plannen en vraag mij af hoeveel jullie ongeveer voor jullie fotograaf hebben betaald en wat deze prijs juist allemaal inhoud. Namen of sites van goede fotografen mogen altijd doorgegeven worden.ik ben van de buurt van an...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 27-8-2013 0:18:13

Emily
Te koop
Hallo iedereen, nu onze dag jammer genoeg voorbij is verkoop ik enkele dingen die ik nu niet meer kan gebruiken waaronder mijn curlies, bruidstasje en enveloppedoos. http://nl.kapaza.be/vi/76686725.htm?ca=8_s http://nl.kapaza.be/vi/76686246.htm?ca=8...
Voorbereiding Reacties: 0 26-8-2013 22:27:57

Ann
150
nog exact 150 dagen vandaag... t wordt toch spannend hoor! Nog winterbruidjes? hoe ver staan jullie voorbereidingen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 26-8-2013 21:39:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...