Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ine
Gezocht goed maar low budget : fotograaf,video,bakker,bloemist,... Regio LOMMEL
Hallo allemaal , Ik ben opzoek naar vanalles en nog wat (zoals jullie in de titel wel kunnen zien).We zoeken eigenlijk goede (dus geen amateurs) maar ook niet de peperdure experts.Gezocht voor 28 juni 20141. Fotograaf en/of videograaf (willen enkel d...
Ceremonie Reacties: 15 24-8-2013 18:07:01

Mila
Feestzaal regio Kontich
Iemand ervaring met trouwfeesten in Nicks Brasserie te Kontich? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-8-2013 17:53:29

Katrien
Fotoalbum
Onze dag zit er jammer genoeg al even op. Ik ga beginnen aan onze album en dit mag natuurllijk iets extra zijn. Heeft er iemand van jullie ervaringen met: - profotonet.nl - photobox.be Ik twijfel tussen deze twee sites. Ik wil natuurlijk dat de kle...
Fotografie Reacties: 18 24-8-2013 16:44:28

Mellanie
Dj Kristof
Wij trouwen op 9 augustus 2014. In de voorbereiding zijn we nog volop aan het zoeken naar een Dj. Heeft iemand ervaring met dj Kristof ? We twijfelen tussen hem en dj Poll van Ghent.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 24-8-2013 15:20:39

Sarah
foto's van onze dag 10 aug 2013
vermits verslagjes schrijven niet zo mijn ding is kunnen jullie onze dag mee beleven via de foto's op  http://www.sarah-yves.beveel kijk plezier
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 24-8-2013 15:15:57

Sofie
Vervoer - Amerikaanse schoolbus
hoi, om een beetje in ons thema te blijven willen wij graag als suitevervoer een Amerikaanse schoolbus huren. We hebben reeds enkele adresjes gevonden, maar onze viering en ons feest gaan door regio Ieper-Poperinge, en niet iedereen is bereid om die...
Ceremonie Reacties: 4 24-8-2013 14:47:54

Elke
help !
Hier zit ik dan ... te treuren ... Tussen mijn vriend en ik zitten er al paar dagen twijfels. Hij heeft koud water vrees .... En nu vertelde hij zonet dat hij het allemaal niet meer weet. Hij weet goe genoeg dat hij nooit nog iemand als mij gaat vind...
Voorbereiding Reacties: 14 24-8-2013 14:18:09

s r l
Iemand ervaring met het fortje in deurne?
Wij willen graag gaan kijken naar het fortje in deurne. Is er al iemand naar een trouwfeest daar geweest en wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-8-2013 14:05:23

Delphine
Tips kapster aan huis! Help!
Dag medebruidjes, met nog 19 dagen op de teller en veel stress rond haar en make-up (eerste visagiste/haarstyliste niet komen opdagen, tweede visagiste/haarstyliste vind enkel make-up haalbaar,...) zit ik nu met een probleem. Ik heb nog geen kapster...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 24-8-2013 12:14:37

Melissa
Voorbeeld Viering Huis v/d Mens
Beste Medebruidjes. Ik vroeg het hier eerder al op het topic van een ander bruidje maar ik vraag het nog een keer. Heeft er iemand een voorbeeldje van zo'n viering die ik even mag inzien? Even voor de duidelijkheid, een alternatieve viering gebracht...
Ceremonie Reacties: 17 24-8-2013 10:58:38

sonja
Budgevriendelijk avondfeest
Dag bruidjes allemaal,Ik ben op zoek naar een leuke locatie in het antwerpse. Mag ook linkeroever zijn. Omdat zowel mijn verloofde als ikzelf voor de derde keer trouwen, en we kinderen hebben, willen we geen groot spectakel-feest geven. Maar aangezie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-8-2013 18:45:22

ilse
7 UREN 44 MINUTEN
DAG BRUIDSPAREN! Bij mij is dat da ook gekomen,ik ben zo al veel tegegekomen(maar dacht da's nog lang weg) JA DAT DENKTE.........ik ben hier begonnen met 400 DAGEN en da ga mer vooruit,dus meiden en de rest....DA VLIEGT...we hebben alles geregeld,m...
Voorbereiding Reacties: 12 23-8-2013 16:36:32

kim
Feestzaal Den Orchidee - Lokeren
Hey Iedereen, Wij trouwen in September 2014 en zijn gisterenavond naar feestzaal Den Orchidee gaan kijken en deze sprak ons zeer aan. Heeft hier iemand referenties of ervaringen van? Gr Kim
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 23-8-2013 16:14:31

brenda
Vrijzinnig of toch maar kerkelijk?
Hoi allemaal, Mijn toekomstige en ik willen heel graag nog een persoonlijke viering na het onpersoonlijke deel in het stadhuis, maar we komen er niet goed uit of we een vrijzinnige plechtigheid of een kerkelijk huwelijk willen. Persoonlijk vind i...
Ceremonie Reacties: 16 23-8-2013 14:51:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...