Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
Trouwschoenen luca renzi maat 40 te koop
Te bekijken op http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/schoenen/trouwschoenen-luca-renzi-maat-40-161665504.html Prijs 50 euro
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 25-8-2013 17:39:35

sofie
Trouwkleed maat 48 te koop
Te bekijken op http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleed-maat-48-161663574.html?start=35 Prijs 150 euro
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 25-8-2013 17:38:11

Nadia
superleuke vrijgezellen achter de rug!
Gisteren had ik mijn vrijgezellen en het is me nog eens duidelijk geworden: mijn meisjes kennen me zo goed :-)  om 10u45 is mijn beste vriendin (getuige ook) me komen uithalen en werd ik geblinddoekt (al snel kon ik al niet meer volgen waar we ...
Ideeën Reacties: 7 25-8-2013 17:18:57

kathleen
danslessen limburg
Zijn er nog koppels die volgend jaar trouwen en overwegen om danslessen te volgen in limburg?  Zo ja, waar gaan jullie deze volgen? Gaan jullie kiezen voor een basiscursus of voor privelessen voor een persoonlijke openingsdans? 
Openingsdans Reacties: 10 25-8-2013 16:47:01

Wendy
Zelf ballonnen decoratie maken
Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar voorbeelden om zelf decoratie te maken met balonnen, met helium en zonder. Op google vind ik niet echt voorbeelden.... Iemand die kan helpen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 9 25-8-2013 16:05:24

stephanie
iemand ervaring met Salons Driekoningen ?
hoi hoi (toekomstige) bruidjes ! Ik heb al duizende site's afgelopen en blijf steeds terug piepen naar de site van Salons Driekongingen in beauvoorde (veurne) http://www.driekoningen.be/hotel-drie-koningen-restaurant-veurne_feestzalen.asp?taal=nl ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 25-8-2013 13:55:45

Hannelore
herfstkledij bruidskindjes
Hoi, Wat doen de najaarsbruidjes voor de bruidskindjes? Ik heb twee dochtertjes en een zoontje, de kleertjes zijn in orde, maar we trouwen half november, dus koud. Wat doen jullie kwa jas of alternatief voor bovenkledij?
Voorbereiding Reacties: 1 25-8-2013 12:42:10

jolma
Hoeveel wijn?
Met nog een dikke maand op de teller beginnen wij hier en daar promoties in de mot te houden wat betreft schuimwijn en witte wijn. De schuimwijn voorzien wij enkel op de tweede receptie zelf en hebben we al kunnen inschatten en gekocht. Nu vanaf 19u...
Voorbereiding Reacties: 12 25-8-2013 10:28:22

margot
Ik zou graag eens een kerkelijke viering willen mee maken voor ik trouw
Ik zou graag eens een kerkelijke viering willen mee maken voor ik trouw iemand van regio leuven waar ik even mag mee kijken?:D ik heb totaal geen ervaring en wou eens zien voor ik trouw..
Religie Reacties: 4 25-8-2013 0:28:51

Ann-Sophie
alternatief voor ringkussen?
Hallo, wij trouwen in november en ik ben nog op zoek naar een leuke manier om de ringen te presenteren. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van een ringkussentje. Weet iemand een leuk en origineel alternatief?
Kledij - Accessoires Reacties: 16 24-8-2013 23:44:15

kathleen
Wie is er allemaal van Lommel
Zoals de titel zegt , wil ik wel eens weten wie van Lommel nog allemaal gaat trouwen. Kan handig zijn om dingen te regelen en tips uit te wisselen ;-)
Voorbereiding Reacties: 9 24-8-2013 21:30:12

kathleen
misboekjes drukken
Ik vraag me af hoeveel misboekjes ik moet laten drukken. Heeft iemand daar een idee van?
Locaties - Viering Reacties: 6 24-8-2013 21:22:23

Katrien
Trouwzaal gezocht omgeving Aalst in een gemiddelde prijsklasse (= niet de duurste) :-)
HellowHet is zo ver. Wij gaan trouwen. De zoektocht naar een zaal is begonnen. Wij zijn op zoek naar een iets modernere zaal (niet strak maar dus gewoon geen klassieke) met lichtinval met een gemiddelde prijsklasse. Welke zalen zijn zo wat aan te rad...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 24-8-2013 21:12:56

Pascale
Dj zonder installatie regio West-Vlaanderen
Hallo, wij trouwen op 21 juni 2014 en zijn volop op zoek naar een goeie dj. We trouwen in Huys Vanwonterghem in Kuurne waar de installatie ter plaatse te gebruiken is. Qua stijl houden we wel wat van recente muziek maar ook de goeie 70's, 80's en 90...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 24-8-2013 18:12:13

Ine
Het wow gevoel , tranen in de ogen , echt iedereen?
Dag toekomstige bruidjes :-) ! (die al een bruidsjurk gevonden hebben)Ik heb even jullie mening nodig ..Je leest vaak dat vele dames echt hun kleed gevonden hebben , het gewoon voelen van Waaauwww prachtig dit is het. Soms zelfs tranen in de ogen kri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 32 24-8-2013 18:11:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...