Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maarten
trouwen in Kursaal Oostende
iemand ervaring met de feestzaal kursaal Oostende?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 26-8-2013 12:09:41

Ilke
te koop
bij deze verkoop ik enkele spulletjes van op ons huwelijk 4 kaders http://nl.kapaza.be/vi/76624049.htm?ca=2_s 32 fotoclips http://nl.kapaza.be/vi/76661802.htm?ca=2_s feestelijke diadeem http://nl.kapaza.be/vi/76662113.htm?ca=2_s kader om in te po...
Ideeën Reacties: 1 26-8-2013 11:45:33

mona
Onze foto's zijn aangekomen!
Een weekje geleden zijn onze foto's aangekomen. Ik had er tussen de 250 en de 300 verwacht, maar het werden er maar liefst 450+! En mooi! We hebben er al veel positieve reacties op gekregen... Ik heb er een selectie uit gemaakt, kijk gerust mee: htt...
Fotografie Reacties: 25 26-8-2013 11:33:34

Laura
Hulp: speciale plaatsen, leuke en grappige momenten.. voor tafelindeling
Dag iedereen, Ik heb hulp nodig! :-) Mijn vriend kwam met het idee om in de plaats van tafelnummers (dat is iets waar we nog niet over uit waren) plaatsen (zowel steden, landen als bijvoorbeeld een restaurant) te kiezen waar er iets belangrijks is ...
Ideeën Reacties: 7 26-8-2013 9:48:02

brenda
Inlegvellen uitnodigingen
Hey allemaal, Ik heb besloten om mijn uitnodigingen zelf te maken, omdat ik dat persoonlijker vind dan van die voorgedrukte uitnodigingen. Ik heb al wel kaarten gevonden van 15x15, maar het probleem is dat er geen inlegvellen voor het drukken van d...
Uitnodigingen Reacties: 5 26-8-2013 9:22:01

Jeanine
trouwjurk vanuit het buitenland
Ik ben op zoek naar een trouwjurk. Nu zijn er verschillende sites die ze aanbieden. Trouwjurken vanuit het buitenland zijn aanzienlijk goedkoper. Nu heb ik een jurk op het oog en kan deze bestellen op bridaldreamdress.com en op bigdaydress en zo no...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-8-2013 8:22:36

milkie
verloop receptie
Hallo, Wij hebben een receptie van 160 man (ca. 95 man die dan ook op het avondfeest blijft en ca. 65 man enkel receptie) gedurende een kleine anderhalf uur. We willen dat de 'felicitatierij' goed doorschuift zodat het niet voorkomt dat sommige men...
Voorbereiding Reacties: 3 26-8-2013 8:22:32

Dorien
Dream dress: check!
Zaterdag was voor mij een hoogdag die gepaard ging met heel wat zenuwen en zelfs wat bezorgdheden. Met mijn maatje 42 (ik heb veel complexen en kamp al jaren met grote faalangst) vroeg ik me af of ik zomaar eventjes alles kon passen en zo ja, zou ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 26-8-2013 8:17:13

heleen
Nooit meegemaakt! Locatie? Maak een set!
Onze fotograaf zoekt niet naar een locatie, zij MAKEN een schitterende set! Nooit twee keer hetzelfde... Altijd wauw! Zo'n toppers :-)
Locaties - Fotografie Reacties: 4 25-8-2013 22:51:27

krista
Foto's van een superdag...
Lieve medebruidjes en bruidegommetjes, zoals ik jullie beloofd had wil ik proberen een link toe te voegen met foto's van onze superleuke dag. Een verslagje hebben jullie al gehad. Maar met 16 dagen op de teller heeft mijn fotografe, Anuschka van abso...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 25-8-2013 22:46:37

debora
Yes, I found the dress...
Hallo, Weer even tijd genomen om dit nieuws te melden! Woensdag had ik een afspraak bij Koonings in Deurne (Nederland) en nadien zouden we doorrijden naar Ann & John in Eindhoven. Een vriendin had me al wat bang gemaakt voor Kooning...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 25-8-2013 22:23:38

gregory
feestzaal gezocht
hallo iedereen wij trouwen volgend jaar 2014 en zijn op zoek naar een locatie in straal van 15 km rond roeselare die we helemaal zelf kunnen aankleden en werken met eigen traiteur enzo graag hadden we een tuin er bij gehad met een capaciteit voor 175...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-8-2013 21:55:38

Leen
Muntjes
Ik ben dringend op zoek naar pepermuntjes (vb frisk) om clikclakdoosjes op te vullen. Iemand een idee waar ik deze in grote hoeveelheid zou kunnen kopen?
Ideeën Reacties: 3 25-8-2013 21:35:51

Vanessa
het weer :-/
Ik weet het, dames, ik weet het... Je heb het niet in de hand, je kan er niets aan veranderen maar toch zit ik alle dagen de weerberichten te checken voor 31/8.  Nu zag het er eerst nog goed uit maar het kmi geeft net vanaf 31/8 regen en wind :-...
Voorbereiding Reacties: 9 25-8-2013 20:36:06

annelies
ivm uitnodigingen
hallo iedereen vandaag haf mij toekomstige schoonvader de opmerking ivm met het vermelden op de uitnodiging van de aanwezigheid van de gasten hij vind dat iedereen die wel of niet komt ons moet verwittigen maar weet niet hoe ik dit mooi kan verwo...
Uitnodigingen Reacties: 10 25-8-2013 18:56:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...