Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
helemaal benieuwd en ook nerveus
Nu zaterdag heb ik mijn eerste afspraak bij Yoniek om trouwjurken te bekijken en passen. Vroeger had ik een bepaald beeld van wat ik misschien wel wilde dragen maar na het doorbladeren van talloze magazine's en bekijken van vele foto's, weet ik het z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 22-8-2013 11:35:16

Jente
Fotolocatie regio Oostkamp - Zedelgem - Brugge
Hallo bruidjes! Wij zijn nog volop op zoek naar leuke locatie om foto's te trekken op onze huwelijksdag! We trouwen in Oostkamp en ons huwelijksfeest gaat door in Zedelgem. Eventueel mag de fotolocatie wel wat verder zijn want we hebben veel tijd tu...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 22-8-2013 11:20:39

Deborah
Fotoshoot als cadeau voor mijn aanstaande!
Hoi meiden! Jaja, nog 3 weken en het is zover! Vreemd genoeg nog geen zenuwen (maar die mogen wegblijven hoor!). Een 'boudoir' fotoshoot van jezelf cadeau doen aan je aanstaande; ik had het hier al vaker gelezen en ik raakte ook verkocht. Want zeg...
Ideeën Reacties: 18 22-8-2013 8:46:18

alki
mp 3 intro eindelijk klaar
met nog 21 dagen op de teller is de audio (mp3) eindelijk klaar . morgen ombouwen naar mp4 video .
Voorbereiding Reacties: 0 22-8-2013 1:32:45

Peggy
Ik ben op zoek naar witte paperclips of ...
voor het feestreglement (die zijn bij ons opgerold) zoek ik witte paperclips of iets anders om opgerold te houden...en wit lintje er rond binden vind ik niet mooi en wanneer geven jullie je feestreglement...of staat het bij jullie op tafel. wij heb...
Voorbereiding Reacties: 12 21-8-2013 21:07:29

anke
Iemand Daemshof 24/05/2014?
Hallo, Ik wou even kijken of de persoon hier op het forum zit die graag op 24/05/2014 's middags voor ong 20 personen een etentje wil houden voor hun trouw? Groetjes, Anke
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-8-2013 19:18:46

ma
goedkope trouwkleed waar? Ja ik wil winkel in maaseik??? ervaringen?
hallo allemaal, zoals de titel zegt zoek ik een goedkope winkel voor mijn bruidskledij. Ik Heb geen zin om meer als 500 euro te geven aan een kleed die je maar 1 maal aan zult doen. Heb een winkel gezien in maaseik, Ja ik wil. Wie heeft hier ervaring...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 21-8-2013 18:43:35

LIESELOT
wie trouwt er nog op 31/8?
hallo bruidjes, ik vroeg mij af of er nog veel onder jullie op 31 augustus trouwen? zo spannend! laten we hopen op mooi weer hé! iedereen alleszins een superdag gewenst! groetjes! x
Voorbereiding Reacties: 12 21-8-2013 18:22:47

Joyce
enveloppendsoos en 10 wederzijdse kadertjes te koop
Omdat we nu al een maand getrouwd zijn, hebben we deze spulletjes te koop. http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/enveloppendoos-huwelijk-76519223.htm http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/10-tweezijdige-kadertjes-76519705.htm Interesse? Mail gerust naa...
Voorbereiding Reacties: 3 21-8-2013 17:58:06

sanne
Wie regelt de muziek!?
Hey bruidjes, Ookal is het nog meer dan een jaar ver voor me...toch zit ik ermee! De muziekinstallatie van de zaal staat binnen en onze ceremonie gaat buiten in de tuin zijn. Ik wil ook niet aan familieleden vragen of zij de taak op zich willen ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 21-8-2013 17:57:01

sanne
Wie regelt de muziek!?
Hey bruidjes, Ookal is het nog meer dan een jaar ver voor me...toch zit ik ermee! De muziekinstallatie van de zaal staat binnen en onze ceremonie gaat buiten in de tuin zijn. Ik wil ook niet aan familieleden vragen of zij de taak op zich willen nem...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 21-8-2013 17:55:46

kelly
Nieuw trouwkleed te koop
Een vriendin van mij verkoopt haar trouwjurk ( wegens anulatie huwelijk) Kleed is nooit gedragen geweest , nog aangepast Hier de link http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/mooie-nog-splinternieuwe-trouwjurk-76216473.htm
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-8-2013 17:47:16

KIM
Goede fotograaf gezocht regio aalst
Dag dames. Iemand ervaring met een goede fotograaf regio Aalst. Dit is zo een moeilijke beslissing gezien ik echt wel veel belang hecht aan mooie foto's dit vat namelijk je mooie dag goed samen.
Fotografie Reacties: 9 21-8-2013 17:36:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...