Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Fotolocatie omgeving Oosterzele-Scheldewindeke-Landskouter gevraagd
Hallo, Wij trouwen volgende zomer.Wij zijn nog op zoek naar een mooie locatie voor onze foto's.Omgeving Oosterzele... Graag antwoordjes,liesje
Locaties - Fotografie Reacties: 4 18-8-2013 14:26:12

astrid
16 augustus 2013...Bedankt aan iedereen die onze dag mee mooi maakte
Hoi iedereen, Ik heb hier nooit veel op gepost, wel veel op gelezen, veel ideeën en raad opgedaan, maar ik ga hier toch iedereen bedanken die meegeholpen heeft aan onze mooie dag, of afraden wat er is foutgelopen... Vooreerst wil ik de heer hi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 18-8-2013 14:10:31

Karen
Foto's van onze mooie dag!
Hey iedereen Omdat foto's toch nog altijd heel graag gezien zijn hier post ik hier ook een link naar enkele van ons.. Het zijn er een beperkt aantal, het uploaden duurde nogal lang. http://www.flickr.com/photos/100450651@N04/ Hopelijk lukt het om ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 25 18-8-2013 14:02:41

Elien
Moderne of unieke feestlocatie Oost-Vlaanderen 180-200p.
Dag mede-bruidjes, We zijn nu al een aantal maanden bezig met het kiezen van een geschikte locatie, we bezochten reeds meer dan 10 feestzalen en zijn ten einde raad. We zoeken een locatie in de regio Gent - Oudenaarde of liefst max. een 30-tal minut...
Locaties - Feestzaal Reacties: 20 18-8-2013 13:31:07

Viooltje
afdrukken op karton: adresje?
Hoi heeft iemand een goed adresje waar je 'goedkoop' op karton (350g) kan laten drukken? Omgeving Limburg. Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 18-8-2013 13:24:10

Evy
Twijfels Dj Zilverreiger Oosterzele
Hallo Bruidjes We hebben enkele weken geleden onze feestzaal vastgelegd deze wordt "Feestsalons De Zilverreiger" in Oosterzele. Nu zeiden de mensen van de feestzaal dat zij (vrijblijvend) samenwerken met een Huis-Dj. Wij in eerste instantie onmidd...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 18-8-2013 12:38:59

britt
kindjes gebruiken op de uitnodigen
   beste bruidjes, Onze datum ligt vast.. maar ben al zo eens aant rondkijken voor de uitnodigingen en save the date kaartjes. We zouden graag onze kindjes erbij betrekken maar is precies moeilijker dan ik had gedacht... het zou iets m...
Uitnodigingen Reacties: 5 18-8-2013 12:23:01

kathleen
rood hart paraplu
Iemand de een paraplu in het rood heeft in de vorm van een hart en deze weg doet? Dan heb ik interesse
Kledij - Accessoires Reacties: 3 18-8-2013 10:49:01

Véronique
Nieuwe collectie bruidsjurken
Dag iedereen, Ik vraag wanneer de volledige bruidscollecties van 2014 in de winkels aanwezig zijn? Op bijna alle websites van de bruidswinkels zie je namelijk nog de foto's van 2013.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 18-8-2013 10:37:04

Ann
Onredelijk?
Hey medebruidjes, Er moet me even iets van het hart. Een paar maanden geleden kreeg ik telefoon van een heel goede vriendin van mij met de 'trieste' boodschap dat een andere vriendin van haar op dezelfde dag trouwt als wij. Ik was eerst echt lastig e...
Voorbereiding Reacties: 17 17-8-2013 23:53:38

Emily
Bedankt!
Onze dag zit er jammer genoeg al op en hij is voorbijgevlogen! Alles kon niet beter gaan, en we hadden het weer mee beter dan voorspeld. Ik wou hierbij graag enkele mensen bedanken die er mee voor gezorgd hebben dat het echt een onvergeetlijke dag wa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 17-8-2013 22:49:44

Welke bloemen in september?
Dag bruidjes, een vraagje: ik ben dol op pioenrozen, maar we trouwen op 6 september dus ik vrees dat die er dan niet meer zijn ( is het geen lentebloem?). Weten jullie of er dan nog pioenrozen te vinden zijn? Of denken jullie aan andere bloemen die ...
Bruidsboeket Reacties: 9 17-8-2013 22:32:46

Sanne
kapsel & make-up Limburg
Hallo iedereen, Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die mijn haren en mijn make-up komt doen op onze grote dag. Liefst  iemand die aan huis komt.... Wie raden jullie aan?? Regio Limburg (Opglabbeek)
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 17-8-2013 21:15:00

Elen
Persoonlijke touch in misboekjes
I know, post 984062 over hetzelfde. Maar nu ben ik bezig aan mijn misboekjes en vroeg mij af hoe jullie de misviering 'personaliseren' tss alle 'plechtigheden' door. Ik begrijp dat alles moet gezegd worden wat gezegd moet worden uiteraard ;-) maar ...
Ceremonie Reacties: 2 17-8-2013 20:50:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...