Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Gentlemen in Izegem of Jonovan in Roeselare?
Beste bruidjes, Heeft er iemand ervaring met het huren van trouwkostuum in één van deze twee zaken? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom. Mvg, Sara
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 15-8-2013 13:13:30

annelies
taarttopper
hallo iedereen! ik ben op zoek naar een taart topper van my to you weet iemand waar je deze kunt vinden mvg annelies
Voorbereiding Reacties: 5 15-8-2013 12:41:55

Elen
Strapless kleed = 'hammetjes'?
Hi bruidjes. Oorspronkelijk wou ik geen strapless kleed. Ik dacht met mijn figuur beter te staan met een Vlijn. Ik vind van mezelf dat ik nogal zware armen heb. Eens in de bruidswinkel deelde ze me echter mee dat 90% van de kleedjes strapless is. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-8-2013 12:06:54

Naomi
Prijsklasse Koonings
Hallo, weet er iemand de prijsklasse van koonings bruidsmode ? alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-8-2013 10:10:52

femke
Goed woordje voor mijn fotograaf en vriendin.
Hallo, Bij deze even de kans grijpen om mijn lieve vriendinnetje te promoten! Ik ga zelf ook volgend jaar trouwen, en mijn lieve vriendinnetje en haar vriend fotograferen onze dag. Ik wil heel graag een goed woordje voor haar doen, dus bij deze, ze ...
Fotografie Reacties: 2 15-8-2013 3:06:40

femke
fotolocaties
Heeft er iemand goede tips voor fotolocaties in Amsterdam? Wij komen er zelf bijna nooit maar hebben daar een prachtige feestlocatie gevonden! Alle ideeen zijn welkom! Alvast bedankt :)
Locaties - Fotografie Reacties: 2 14-8-2013 23:43:35

Brigitte
ALS JE EEN SUPERFOTOGRAAF ZOEKT !
lieve bruidjes , onze dochter is op 3 augustus 2013 gehuwd met haar grote liefde . wij hadden een fantastische fotograaf , die van 7 uur 's morgens tot 3 u 's nachts aanwezig was ! het is een supertoffe persoon met liefde voor zijn vak hij straalt...
Fotografie Reacties: 11 14-8-2013 23:24:54

jessica
twijfels openingsnummer
hallo, Ik twijfel voor de openingsdans nog tussen 2 nummer  Marco Borsato zij  en anastacia met you'll never be alone . Welke vinden jullie het beste tussen deze 2 ? graag jullie mening aangezien we er niet uitgeraken 
Openingsdans Reacties: 5 14-8-2013 23:23:55

Karen
The Dress!
Vandaag voor de eerste maal op stap geweest voor een bruidskleed, eerst bij ziri geweest hier niet zoveel keuze en niet zo behulpzaam er stond maar één dame in de winkel en er kwam steeds volk binnen terwijl het enkel op afspraak was. Dan d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 14-8-2013 22:22:39

kelly
tussen de wet en de kerk, middagpauze...
Beste medebruidjes en gommen. Ik worstel al een tijdje met wat ik zou doen tijdens de middagpauze met de suite. Mijn eerste idee was bij ons thuis belegde sandwiches met de nodige dranken te serveren aan onze suite. Wij zijn met ongeveer 20 pers. Wi...
Voorbereiding Reacties: 8 14-8-2013 21:59:52

Dorien
kado ouders, getuigen
Hallo, Welke kado geven jullie aan de ouders en getuigen? Ouders dachten we een mand met intaliaanse producten te geven? Voor de getuigen heb ik helemaal geen idee (2 mannen en 1 vrouw), ben geen fan van de gegraveerde pennen.... Merci Dorien
Ideeën Reacties: 6 14-8-2013 21:16:21

Eppie
Fotolocaties Antwerpen stad
Heeft er iemand goede tips voor fotolocaties in Antwerpen stad? Wij hadden al gedacht aan: - Centraal Station (maar dat doet iedereen) - Zuiderterras (idem) - Zoo (maar dat kost veel geld) - Museum voor schone kunsten (wordt helaas in gewerkt nu) I...
Fotografie Reacties: 8 14-8-2013 21:04:38

Katiana
Binnenlocaties - Regio Waregem / Nazareth / Tielt
Daar wij trouwen op 12 oktober zijn wij op zoek naar enkele binnen en buiten locaties voor onze trouwfoto's. Hebben jullie enig idee waar we dit zouden kunnen doen. Wij trouwen voor de wet in Waregem en voor de kerk in Nazareth.
Ideeën Reacties: 0 14-8-2013 20:56:36

sofie
kadoo ouders?
hey daar, klein vraagje, worden er ook kadoos gekocht voor de ouders al zij helemaal niets betalen?  mercikes groetjes
Voorbereiding Reacties: 9 14-8-2013 20:19:12

Severine
Binnenlocatie foto's in Gent of Brugge
Hallo, Aangezien de weergoden ons misschien minder gezind zullen zijn komende zaterdag zijn we dringend op zoek naar een binnenlocatie in Brugge of Gent. Groetjes Severine
Fotografie Reacties: 2 14-8-2013 18:52:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...