Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
Voor de toekomstige bruidjes een te onthouden tip! Salons De Vrede!
Dag toekomstige bruidjes, We zijn nu ruim 3 weken getrouwd en het was FANTASTISCH! :) Aangezien ik heel wat aan dit forum heb gehad maar geen heel actieve gebruiker was,  mogen jullie zeker nog een verslagje verwachten als we de foto's hebben e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 12-8-2013 18:25:42

Nathalie
Gezocht: misboekjes
Hallo iedereen, het is een vraag die al vaak gepost is, maar ook ik ben nog op zoek naar misboekjes om inspiratie op te doen. Iedereen die mij kan helpen, mag een mailtje sturen naar: bruidje100@gmail.com Super hard bedankt!
Religie Reacties: 11 12-8-2013 16:35:47

Naomi
opsteekkapsel voor half lang haar
Beste medebruidjes :) ik ben op zoek naar foto's of site's die voorbeelden hebben van opsteekkapsels voor halflang haar . momenteel heb ik wel lang haar maar ben dat zo beu aan het worden dat ik er toch serieus over nadenk om het een stukje korter ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 12-8-2013 16:17:32

Michèle
Big Smile!!!!!!!!
Ik moest vandaag voor de laatste pas gaan en mocht normal mijn kleed vrijdag de 23e afhalen maar ik kreeg het vandaag al mee   hoe leuk!!!! het begint nu zo echt te worden... spannend!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-8-2013 15:07:18

Gunter
ABSOLUTE AANRADER HUWELIJKSFOTOGRAAF : GLIMSHOT (Jessica Michielsen)
Wij hebben Jessica Michielsen van Glimshot als huwelijksfotograaf. Als we mogen afgaan op onze verlovingsreportage met Glimshot dan kan ik 1 zaak zeggen: TOP! Aan alle toekomstige bruidsparen 1 gouden raad: boek deze huwelijksfotograaf. ...
Fotografie Reacties: 4 12-8-2013 14:50:29

Melissa
Facebook
Na even zoeken heb ik nog steeds geen enkele groep gevonden op facebook voor trouwers en bruidjes (ja in nederland of voor marrokaanse bruidjes) Kennen jullie eentje, of is daar gewoon absoluut geen interesse in? 
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2013 14:50:13

Jana
Enkele aanraders na een perfect trouwfeest!
Op 3 augustus 2013 hebben wij de perfecte dag beleefd met herinneringen om nooit meer te vergeten. En dus, als jullie nog aan het voorbereiden zijn, willen we jullie graag een deeltje van onze voorbereidingen meegeven: * Ons feest ging door in Hof V...
Voorbereiding Reacties: 2 12-8-2013 14:08:09

marijke
Help.... Mijn haar.
Ik had vandaag mijn tweede proefkapsel en die is eigenlijk niet goed meegevallen. Het zag er zeer goed uit maar mijn diadeEm viel er na twee uur uit. We hadden al gemerkt dat het moeilijk ging gaan om vast te zetten omdat er twee oogjes aan de uitei...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 12-8-2013 14:02:33

lnn
Aanrader fotograaf: Ronny Wertelaers
Voor de koppels die nog op zoek zijn naar een goede huwelijksfotograaf, maar 1 naam: Ronny Wertelaers. Heel vriendelijke man met kennis van zaken, onze foto's zien er prachtig uit! Hij geeft de nodige aanwijzingen om een prachtige foto te maken zonde...
Fotografie Reacties: 5 12-8-2013 13:33:40

kelly
Fotolocatie plankendael of bloso domein Hofstade
Hallo Zijn hier soms bruidjes die hun fotoshoot gaan doen/of hebben gedaan in plankendael of bloso domein Hofstade? Zou ik eventueel enkele foto's mogen zien ? Hebben jullie dit op voorhand gevraagd en wat hebben jullie moeten betalen? Ik ben n...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 12-8-2013 13:02:38

Peggy
5/8/13 Ons huwelijk op Kreta
Onze dag en onze vakantie op Kreta waren fantastisch. Ontspannen, verliefd, romantisch, de foto's zeggen genoeg denk ik. https://www.facebook.com/pdevisser/media_set?set=a.10201174827867259.1073741829.1067112607&type=1 Alleen bij thuiskomst een...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 34 12-8-2013 11:56:10

Annina
Geloften op verfrommeld stuk papier?
Hoi Tis misschien weer zo een detail he. Maar ik vroeg me het volgende af. Tijdens onze viering om 16u zullen mijn man (whohoow) en ik onze geloften uitspreken. Die zitten tegen dan al een hele dag in zijn binnenzak en bij mij in de handtas van ...
Ceremonie Reacties: 5 12-8-2013 11:45:28

Joke
Leuk opbergsysteem voor ontvangen kaartjes gezocht
Hoi, heeft iemand een idee om alle ontvangen wenskaartjes leuk op te bergen? Nu staan ze voorlopig nog allemaal op de kast maar ik wil ze daarna opbergen en er af en toe nog eens naar kijken later. Op sommige staan echt wel leuke persoonlijke tekstj...
Ideeën Reacties: 8 12-8-2013 11:40:51

Debby
Bridesmaidszilla's pt 2 - De vrijgezellendag
Zoals beloofd even een update/verslag over het verloop van mijn vrijgezellen zaterdag. Op zich heb ik mij echt geamuseerd en hebben we leuke dingen gedaan. Enkel hebben mijn getuigen (zoals verwacht) de sfeer een beetje onderdrukt... Om 15u ging de b...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 12-8-2013 11:26:43

kathleen
dj flashback
iemand ervaring met dj Flashback uit Leopolsburg?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 12-8-2013 9:38:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...