Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Youniek Bruidsmode!!
Hoi allemaal! Ik ben net gaan passen bij Youniek: mijn eerste én laatste winkel! Ik heb mijn droomjurk gevonden, dé jurk die ik altijd al in mijn hoofd heb gehad. Whaaaa  Degenen die nog op zoek zijn: het is al 1000 keer gezegd gewees...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-8-2013 16:20:12

Charlotte
Nog 23 dagen en op nog op zoek naar ...
Hallo, Met nog 23 dagen op de teller zijn we er bijna. Whaaaah, ik krijg al stress van het feit dat het maar 23 dagen meer zijn. Nuja, bijna alles is geregeld. Wij zijn enkel nog op zoek naar: - Een intredelied voor de suite die de kerk binnen gaat ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-8-2013 16:04:59

Michèle
Last minute decoratie tips nodig
Hallo iedereen, mijn vriend komt me afhalen bij mijn ouders thuis. eerst dacht ik daar niets te versieren maar nu dat er meer mensen gezegd hebben te komen kijken dan enkel de suite begin in te twijfelen. Aangezien ik tot de 23e werk heb ik wel niet...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2013 15:46:22

sofie
Dringend vervoer?
Kent er iemand iemand die niet te duur auto's verhuurt die van ons heeft afgezegd en het Is al binnen drie weken dus we zijn dringend op zoek???
Ideeën Reacties: 8 13-8-2013 15:29:30

Eline
20/07/2013 ... een PRACHTIGE dag!!!
Terug van onze huwelijksreis en heb eindelijk de tijd gevonden om tussen de was en de strijk door een verslagje te schrijven. Heb aan jullie verslagjes ook heel veel gehad, nu is het mijn beurt... De dag voordien liet ik mijn nagels doen. Man,&...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 13-8-2013 14:53:16

melissa
4 dagen en geen schoenen
vandaag mijn kleedje gaan halen, waar ik super blij om ben, maar mijn kleed is besteld sinds november, en nu bij afhalen waren mijn schoenen er nog steeds niet binnen, vind niet leuk meer, heb al geen tijd meer om ze in te lopen, nu hopen dat taxi po...
Voorbereiding Reacties: 6 13-8-2013 14:28:49

sahine
origineel foto idee
Hallo mede bruidjes Met nog 17 dagen te gaan heb ik het gevoel dat er nog vanalles geregeld moet worden.. Nu... Ik heb jullie hulp nodig :) Ik ben op zoek naar een leuk idee om foto's te nemen van onze genodigden op de receptie en het avondfeest. Ik...
Locaties - Fotografie Reacties: 10 13-8-2013 12:45:17

Frederik
D'hulhaege, Kasteel van Saffelaere of zevensterre
Hallo, Wij zijn nog aan het twijfelen tussen D'hulhaege in Deinze, het Kasteel van Saffelaere en de zevensterre in Laarne. In het kasteel van Saffelaere hebben we de kleine zaal en vrezen we een beetje dat onze dansvloer te klein zal zijn (we zijn m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 13-8-2013 12:12:34

Stephanie
Uittredelied
Ik zoek nog een uittrelied, dringend :-( Nog 2 dagen op de teller, ik ben aan het stressen, HELLEEUUUP
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 13-8-2013 9:35:04

Deborah
Update paniek omtrent trouwjurk
Het heeft even geduurd, maar voor diegenen die het nog weten (en voor diegenen die het willen weten: check mijn vorige posts :p), effe een update: Een klein jaar geleden had ik bij Modeshow te Geraardsbergen mijn bruidsjurk besteld. Ze hadden hem t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-8-2013 9:27:44

Michèle
Checklist voor de grote dag
Hallo reeds getrouwde vrouwtjes :) hebben jullie toevallig nog ergens een checklist liggen die je gebruikt hebt op de dag zelf om niks vergeten mee te nemen? Ben zo bang dat ik denk "oe da ben ik vergeten"  zo 10 dagen op de teller zien staan ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-8-2013 9:07:42

sofie
stilaan stressy :)
Goeiemorgen iedereen! Man man met nog 30d op de teller begint het stressy te worden. Nochtans is het meeste wel al in orde (denk ik hoop ik!!) Zijn er nog 13sept bruidjes die stillaan beginnen zenuwen te krijgen? :) Mijn grootste schrik is natuurlijk...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2013 8:21:35

Sarah
materiaal te koop
onze dag zit er spijtig genoeg op... hij was alvast meer dan perfect. Wij hebben al beslist om enkele dingen te verkopen kwestie van dat we niet alles kunnen bij houden. http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/overige-kleding-accessoires/over...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 13-8-2013 8:11:30

Janina
fotoreportage
Hallo, wij trouwen op 26 oktober en wij zijn nog op zoek naar leuke locaties voor foto's, zowel binnen als buiten in de omgeving van Zottegem en 25 km errond. Ideeën? En heeft iemand al ervaring in foto's maken in treinstellen?
Ideeën Reacties: 4 12-8-2013 20:45:40

Liesbeth
trouwen met Amerikaan
Ik vroeg me af of iemand me wat meer info kon geven over hoe alles verloopt als je trouwt met een buitenlander (Amerikaan in mijn geval)...  Ik hoorde dat vanaf je getrouwd bent in Amerika, alles 50/50 is, zonder contract te moeten tekenen... ??...
Juridisch Reacties: 8 12-8-2013 20:44:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...