Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
persoonlijke ceremonie
dag allemaal, 30november trouwen wij voor de wet, omdat ik niet gelovig ben, trouwen we niet in de kerk. Ik wou toch wel wat romantiek die dag, dus hebben we gekozen om toch een ceremonie te geven, maar dan met eigen teksten. Een nonkel van ons zal d...
Ceremonie Reacties: 2 16-8-2013 13:27:55

Femke
Trouwlocatie Vlaams-Braba,t
Dag allemaal, Wij zijn pas verloofd en zijn aan het uitkijken naar een locatie voor onze trouw (150 personen op diner en 200 op avondfeest). We willen vooral in de buurt trouwen (Bierbeek). We zijn zeker niet op zoek naar een all-in trouwzaal, maar e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-8-2013 12:25:23

margot
misboekje
wij zijn volop bezig met onze misboekje :  is er nog iets dat weg kan omdat wij een viering doen ZONDER eucharistie? Verwelkoming pastoor                  &nbs...
Religie Reacties: 7 16-8-2013 11:38:13

sarah
tekstje gezocht voor candy bar
Beste medebruidjes, ik ben op zoek naar een tekstje om mijn gasten duidelijk te maken dat ze bij het verlaten van het feest een zakje mogen vullen met snoep. Bij deze snoepbar ligt ook mijn gastenboek. Ik was aan het twijfelen tussen 1 zakje per gast...
Voorbereiding Reacties: 8 16-8-2013 11:22:50

jolma
citroendoekjes
Ik ben op zoek naar citroendoekjes voor de handen. Online mag eventueel wel, maar ik heb er maar een 100-tal nodig...meestal groeter oplage. Wie kan me helpen? Merci!
Voorbereiding Reacties: 6 16-8-2013 11:20:19

Ina
DRINGEND ... VIDEOGRAAF gezocht !
Met nog maar 14 dagen op de teller zijn we DRINGEND opzoek naar iemand die onze wettelijke en kerkelijke plechtigheden zou willen filmen... Normaal ging mijn tante dat doen, maar die haar camera is stuk gegraakt... En mijn toekomstige en ik willen di...
Video Reacties: 5 16-8-2013 10:47:11

Sara
Hof ten Bosse te Destelbergen
Beste bruidjes, Wij zullen ons trouwfeest geven in Hof ten Bosse te Destelbergen. Zij er bruidjes die hier al hun feest hebben gegeven? Wat waren jullie ervaringen? Waar moeten we zeker op letten? Hebben jullie eventueel foto's van jullie feest? Gr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 16-8-2013 10:06:54

Vanessa
rustig voor trouw - zenuwachtig voor vrijgezellen :-)
Hallo bruidjes en gommetjes Even een update... Nog 14 dagen op de teller.  Verrassend genoeg ben ik de kalmte zelf.  Maandag en dinsdag de laatste zaken gedaan.  Speldje gevonden voor mijn kapsel met vlechtje dat ik hier gepost had.&n...
Voorbereiding Reacties: 4 16-8-2013 9:38:47

Remke
Bretellen???
Met nog 27 dagen op de teller, ben ik wanhopig opzoek naar grappige bretellen voor mijn ventje... Een tekst erop, een stripverhaal,... het maakt me niet uit zolang ze maar niet saai zijn en ze zwart grijs of met een oranje accent zijn... Iemand een ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 16-8-2013 0:42:14

heidi
C&K fotografie: iemand ervaringen mee ?
Dag lieve mede - bruidjes, Heeft iemand ervaring met C&K fotografie (van de kanten van Hasselt)? Ik zag foto's van hen, en vond deze ontzettend mooi ! Bedankt alvast voor reacties ! x
Fotografie Reacties: 7 15-8-2013 20:51:53

Kelly
Nog 8 dagen en geen openingsdans..
Hoi bruidjes!! Het begint nu echt wel spannend te worden! Ik ben gestart op ongeveer 300dagen en het is echt voorbij gevlogen.. Echter zijn er nog steeds twijfels over de openingsdans, graag had ik even jullie mening gekregen. We twijfelen tussen: #...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 15-8-2013 19:36:14

Vansteenbrugge
Kaarten "WEDDING INSPIRATIONS"
Beste bruidjes & bruidegoms. zijn er koppeltjes die nog graag kaarten wensen voor WEDDING INSPIRATIONS te  "TEN DAUWE" - Aalter. Ik heb er nog een paar liggen. (Waarde kaart : 70 € / geldig voor 2 personen) Dit gaat door op maandag...
Voorbereiding Reacties: 7 15-8-2013 18:35:15

Veva
Schrijf talent gezocht
Ik ben op zoek naar een tekstje wat ik op tafel kan zetten als uitleg bij de feestviltjes (www.feestviltje.be). Dit moet niet lang zijn, maar moet uitleggen wat ze zijn en dat mensen erop mogen schrijven wat ze willen of de vraag erop beantwoorden. Z...
Voorbereiding Reacties: 2 15-8-2013 18:03:14

Emilie
Burgerlijke trouw
Lieve bruidjes, Hoewel mijn trouwdatum hier op dit forum zegt 07 september (jeuj, binnen 3 weken !!!), zijn we vorige week vrijdag eigenlijk al voor de wet getrouwd. De afstand tussen onze woonplaats en feestzaal is wat ver dus hadden we besloten ...
Juridisch Reacties: 4 15-8-2013 15:40:14

Charlot
misboekje nalezen...
Hallo, Heeft iemand zin om mijn misboekje eens na te lezen op vlak van inhoud, spellingsfouten, ...? Ideeën ook zeker welkom! Geef je mij uw e-mailadres door? Alvast dikke merci!
Religie Reacties: 14 15-8-2013 13:39:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...