Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ne
Muziek
Hoi allemaal, Kunnen jullie eens helpen opsommen voor welke momenten je allemaal een liedje moet voorzien?Bv: openingsdans, intrede bruid, intrede bruidegom, etc?Ik vrees dat het er meer zijn dan waar ik aan denk, dus graag jullie hulp!
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 13-8-2013 23:21:44

dsqsdqd
Fotograaf te Leuven gezocht op 18/08
Hallo, We zijn op zoek naar een fotograaf die zondag tussen 14u30 en 16u30 foto's wil nemen tijdens onze huwelijksreceptie te Leuven. Kan iemand ons nog verder helpen? Groetjes, An
Fotografie Reacties: 5 13-8-2013 22:57:21

Julie
Decoratie tent
Hey allemaal,  Hebben jullie decoratietips om een tent en omgeving te versieren?  Groetjes, Julie
Ceremonie Reacties: 6 13-8-2013 22:25:29

Joke
Nog een paar extra fotokes toegevoegd (nu met link :-)
Bruidjes,Ik ben ondertussen 80 dagen getrouwd en heb nog altijd hele mooie herinneringen naar onze prachtige dag. Daarmee dat ik nog een paar extra fotokes toegevoegd heb!!Nogmaals enorme dank aan onze fotograaf Erik Heuver -www.stylish-photo.be ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 13-8-2013 21:33:30

Joke
Nog een paar extra trouwfoto'kes toegevoegd :-)
Bruidjes, Ik ben ondertussen 80 dagen getrouwd en heb nog altijd hele mooie herinneringen naar onze prachtige dag. Daarmee dat ik nog een paar extra fotokes toegevoegd heb!! Nogmaals enorme dank aan onze fotograaf Erik Heuver - www.stylish-photo.be!...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 13-8-2013 21:30:59

Sofie
Nog bruidjes voor 06/06/2014?
hoi allemaal, na enkele weken meelezen, en veel nuttige informatie verwerken, is het tijd om ook eens een berichtje te plaatsen! Wij zijn sinds eind mei verloofd (ik ben gevraagd tijdens onze vakantie in de VS, een roadtrip, superromantisch!) en heb...
Voorbereiding Reacties: 10 13-8-2013 21:23:52

sandra
Werkelijke kosten?
Hallo allemaal, ik lees hier enkele topics over hoeveel een trouwfeest kost en over welk budget je 'moet' voorzien, maar wat ik mij afvraag ik hoeveel je feest nu ongeveer zou kosten als je rekening hebt gehouden met alle cadeautjes die je hebt gekr...
Voorbereiding Reacties: 24 13-8-2013 21:00:58

Greet
Tip voor wij nog huwelijksreis boeken moet
jippie, huwelijksreis geboekt. In mei gaan wij 16 dagen naar Mexico naar het Sandos caracol eco resort.Tip voor de mensen die nog moeten boeken: wij hebben maar liefst 1000 euro bespaard door te boeken op de site van Arke. Konden wel niet anders dan...
Huwelijksreis Reacties: 9 13-8-2013 20:37:31

Dorien
intrede viering
Hallo, We hadden " a river flows in you" en "alegria" gekozen maar weet ni goed wat voor bruid en wat voor bruidegom te kiezen, "dochters" van marco borsato zit ook nog in mijn achterhoofd, maar gaan dit wss nemen als vader-dochter dans. Wat is jull...
Ideeën Reacties: 1 13-8-2013 20:27:31

margot
wegwerpcameras & foto locatie boutersem
zoals titel zegt :D : Ik ben op zoek naar wegwerp cameras .. style your wedding hebben ze het momenteel niet mr .. :( +  ik zoek foto locatie in boutersem
Voorbereiding Reacties: 5 13-8-2013 20:26:42

karin
farah love
Hello bruidjes, Heeft er iemand van jullie al ervaring met farah love bruidswinkel? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 13-8-2013 19:36:26

Sanne
Leuke verpakking voor snoepjes
We zouden graag snoepjes geven als bedankje. Om dit toch mooi af te kunnen geven, zouden we de snoepjes graag op een toffe manier verpakken. Heeft iemand hier een budgetvriendelijke oplossing voor?
Voorbereiding Reacties: 8 13-8-2013 19:19:50

Magali
Ijskar
Hey bruidjes en gommen! Ik ben op zoek naar een mooie(!!) ijskar! Ik weet dat het aanbod op internet enorm is, maar ik zoek een oldtimer ijswagen of een mooie authentieke ijskar. Ik had een prachtige oldtimer ijswagen gevonden, maar ze is voor...
Ideeën Reacties: 7 13-8-2013 19:10:31

Ria
kort trouwkleed
Vermits ik bijna 54 ben, zoek ik voor mijn huwelijksdag een kort, mag ivoorkleurig of een andere lichte zachte kleur zijn, kleedje. Weet er iemand waar er mooie bruidskledij (voor een ouder iemand) of wat ervoor kan doorgaan te vinden is ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-8-2013 18:32:59

Sanne
Op zoek naar: originele openingsdans!
Als openingsdans zouden wij graag iets origineel doen. Iets anders dan een slow of een slow die onderbroken wordt door een mix van andere nummers. Iemand een tof idee?
Openingsdans Reacties: 5 13-8-2013 17:08:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...