Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Emma
STYLE YOUR WEDDING
Hey bruidjes, Met nog 5 dagen op de teller is de bestelling van Style your wedding toegekomen. Op het laatste moment toch nog ff snel bij geshopt! En ik moet zeggen WAT EEN SERVICE! een aanrader. Ik heb zo'n wensdoos gekocht en daarbij horen er "bri...
Voorbereiding Reacties: 3 8-8-2013 14:29:13

Joke
te koop: trouwschoenen Luka Renzi
Dag dames, ik verkoop mijn twee paar trouwschoenen van het merk Luka Renzi, maat 39, kleur wit Stuur mij gerust een mailtje bij interesse voor foto's en meer info.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-8-2013 13:43:13

Joke
te koop: trouwschoenen Luka Renzi
Dag dames, ik verkoop mijn 2 paar trouwschoenen. Maat 39, kleur wit Stuur mij gerust een mailtje voor foto's en meer info.
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-8-2013 13:41:58

Sanne
Liedje met betekenisvolle tekst
Hallo iedereen Als verrassing voor mijn toekomstige man zou ik graag voor onze trouw een liedje inzingen dat dan op het avondfeest wordt afgespeeld. Daarvoor ben ik eigenlijk nog op zoek naar een lied met een mooie en betekenisvolle tekst. Het moet ...
Voorbereiding Reacties: 5 8-8-2013 12:58:39

tinne
Bellenblazers
Hallo medebruidjes, ik heb 50 bellenblazers met onze naam en trouwdatum op. Wij trouwen voor de gemeente en daarna houden we een intieme ceremonie aan onze feestzaal. Nu vroeg ik me af, zorg ik dat mensen de bellenblazers hebben als we buitenkomen i...
Ideeën Reacties: 2 8-8-2013 12:53:28

Vanessa
wat vinden jullie van dit kapsel?
Hey Heb eerlijke meningen nodig...  Wat vinden jullie van dit kapsel? http://pinterest.com/pin/537546905494025421/ En dan mijn 2e vraag... Waar zou ik een leuk speldje vinden voor dit kapsel?  Liefst geen te zware speld want ik heb heel...
Verzorging - Kapsel Reacties: 15 8-8-2013 11:40:22

Debby
Bridezilla? Nee Bridesmaidszilla's!!!
Lieve mede-bruidjes,Dit is de eerste keer dat ik iets post - ik moet even mij hart kunnen luchten... Ik ben super teleurgesteld in mijn getuigen! Ik loop er al een tijdje mee rond en heb nog niets gezegd omdat ik de lieve vrede wil bewaren (uiteraard...
Voorbereiding Reacties: 17 8-8-2013 10:59:17

krista
09/08/2013
Nog 16 uren en 37 min geeft de teller hier aan  :-D :-D. Spannend spannend... Nog een drukke dag voor de boeg met alles klaar gaan te zetten in de zaal en zo, vanavond gaat mijn schoonzus in spé mijn voetjes verwennen, mijn nageltjes n...
Voorbereiding Reacties: 44 8-8-2013 7:21:57

Karen
Verslag van een droomdag... 13 juli 2013
 Hey iedereen Bijna een maandje na datum ben ik er eindelijk aan toegekomen een verslag neer te schrijven van onze prachtige dag. We zijn net twee dagen terug van de huwelijksreis, dus zitten nog volop in de roes van het hele trouwgebeuren. Om...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 24 8-8-2013 2:58:57

Martine
To collegue or not to collegue
Wij trouwen hoogstwaarschijnlijk vrij klein. Nu is 't vooral bij vriend op zijn werk de gewoonte om iedereen, inclusief eventuele partners, te vragen. Wij gaan dus serieus tegen zere schenen stampen door dat niet te doen. Mijn vriend werkt samen met...
Voorbereiding Reacties: 6 8-8-2013 0:05:15

steven
Ervaringen met digifot in Genk
Hey, heeft er iemand ervaring met deze fotograaf? Digifot uit Limburg, Genk! Ik heb gezocht op deze site en er waren wel positieve reacties maar ze dateren allemaal van 2008!! Ik had graag eens meer gehoord over een recente ervaring!! Alvast bedankt...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 8-8-2013 0:05:04

Tamara
bruidjes uit de buurt van meulebeke-tielt-roeselare?
Hallo iedereen!!! Altijd in om nieuwe mensen te leren kennen, vandaar, zijn hier nog toffe bruidjes uit mijn regio? vele groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 7-8-2013 23:01:18

Hanne
Geen Trouwringen
Wij willen geen trouwring of juweel, maar wat kunnen we dan wel nemen? Iemand een idee?
Kledij - Accessoires Reacties: 15 7-8-2013 22:55:59

shannah
zoektocht bruidsjurk, oost-vlaanderen, waasland
iemand tips waar ik een jurk zou kunnen vinden? prijs max. €1000.00 en liefst in Oost-vlaanderen waasland. Moet je trouwens altijd eerst bellen voor een afspraak of mag je zo eens gaan kijken? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-8-2013 21:38:24

Kat
Lunch na burgerlijke trouw - Oostende
Dag bruidjes, Ik ben op zoek naar een bistro in Oostende waar ik na de burgerlijke trouw met de getuigen en de ouders iets kleins kan eten... Kent er iemand een geschikt adresje? bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-8-2013 21:00:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...