Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Eerste keer naar priester.
Hallo iedereen, Woensdag moeten we voor de eerste keer bij de priester gaan voor onze trouw. Moeten wij iets meenemen ofzo? Wat vraagt de priester zo allemaal? Ik vind dit toch wel wat spannend allemaal. :) Groetjes, Nele
Ceremonie Reacties: 3 4-8-2013 18:29:23

kim
Schuur/hoeve regio Waasland
Hallo! Wij zouden graag ons feest geven in een schuur of hoeve regio Waasland, iemand ideetjes? Capaciteit max 50personen. Groetjes!
Locatie Reacties: 3 4-8-2013 17:20:30

Wendy
Dansen
Welke dans doen jullie? Welke dans is gemakkelijk aan te leren? x
Voorbereiding Reacties: 4 4-8-2013 17:07:46

Inge
Bruidsschoenen te koop ELSE by Rainbow
Dag Bruidjes, Mijn huwelijk gaat jammer genoeg niet door... Aangezien ik deze schoenen reeds had gekocht zou ik deze willen verkopen zodat één van jullie deze kan dragen op de mooiste dag van jullie leven! De kleur is Ivory-satin in maat 4...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 4-8-2013 12:57:22

Ine
Wat vinden jullie, parochiezaal?? En gezocht : versiering, krijtbord,...
Hoi hoi , We zitten nog veraf maar 28 juni 2014 is onze grote dag.We zijn al naar verschillende feestzalen gaan kijken maar niets staat ons echt aan..Ook is alles dan in verhouding ook zo duur .. Nu dachten we, zouden we dan toch gaan voor een p...
Voorbereiding Reacties: 5 4-8-2013 12:39:18

Nathalie
Eventjes een update
Dag bruidjes, Met nog 53 dagen (joepie het begint te korten!!) op de teller vraag ik me af en toe af of we niks over het hoofd zien. We trouwen voor de wet op 20 september en hebben hiervoor het volgende gedaan: getuigen zijn gevraagd kledij is in ...
Voorbereiding Reacties: 5 4-8-2013 9:22:57

Vanessa
Ceremoniemeester in Limburg gezocht!
Hallo allemaal, ik zoek een ceremoniemeester uit Limburg. Eigenlijk iemand die niet te stijf is maar gewoon alles in goede banen leidt. Misschien een vrouw? alvast bedankt! 
Voorbereiding Reacties: 5 3-8-2013 23:22:43

Wendy
Onderrok gezocht
Hallo, Ik ben opzoek naar een onderrok die past bij een a-lijn jurk. x
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-8-2013 21:42:28

originele bedankjes: viewmaster?
Hallo! We willen graag onze ouders en getuigen een origineel bedankje geven. Een viewmaster bijvoorbeeld met eigen foto's erop. Hebben jullie daar ervaring mee? Kennen jullie webshops waar ze redelijk zijn van prijs? Thx!!
Ideeën Reacties: 7 3-8-2013 20:20:01

Delphine
Fotograaf regio oudenaarde / Zulte
HELP!!!! Al enkele maanden hopelijk opzoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 1 augustus 2014. Ben al bij enkele fotografen gaan kijken maar deze kosten al gauw 1400 euro en meer maar we zouden toch liever iets minder geld uitgeven. Wie kan he...
Fotografie Reacties: 21 3-8-2013 19:47:34

kelly
Tafelindeling... Graag jullie mening
Wij willen graag iets origineels als tafelindeling... Daarbij kwamen we op het idee om alle tafels een verschillende letter te geven en in verschillende kleuren. Deze letters worden op tafel gezet. Bij het binnenkomen krijgt elk koppel een bepaalde l...
Voorbereiding Reacties: 3 3-8-2013 18:54:33

Christel
Beetle gezocht
Voor onze trouw op 17 mei 2014 zijn wij op zoek naar een beetle (wit of zwart en liefst cabrio) Wij zijn van noord limburg. Als er iemand ideeën heeft waar we deze kunnen vinden, mag je me de gegevens altijd doorsturen. Alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 0 3-8-2013 15:36:50

Lien
Tafelaanduiding HELP!
Hallo iedereen, Voor de aanduiding van onze tafels hadden wij onmiddelijk een leuk idee, we zouden graag met europese hoofdsteden werken ... En de genodigden krijgen dan bij het binnenkomen een kaartje met hun naam van de hoofstad. Maar nu...
Ideeën Reacties: 6 3-8-2013 14:45:19

mona
Voorsmaakje van onze foto's
Zoals beloofd, een voorsmaakje van onze foto's: http://www.kobevanderzande.be/huwelijksreportage-van-liesbeth-en-francis Ben heel erg benieuwd naar de foto's die nog volgen, degene waar ik het meest nieuwsgierig naar was zitten er nog niet bij... :-...
Fotografie Reacties: 20 3-8-2013 11:29:00

Kristel
13 juli onze dag
Hallo allemaal, We hadden een supermooie en leuke dag op zaterdag 13 juli. Hierbij een mooie creatie van onze fantastische en creatieve fotograaf Posi-Tief uit Kemzeke/Stekene: http://www.youtube.com/watch?v=sJ6lf-qpAic&feature=share&list=...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 3-8-2013 9:20:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...