Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

menneke
Leuke blog, echt lezen!
Leuke blog over de alles wat komt kijken bij een voorbereiding van een trouwerij en de kosten. Nog maat net online!  http://www.trouwendoenwijzo.nl 
Voorbereiding Reacties: 4 1-8-2013 23:36:14

Sarah
Te koop stempels
ik verkoop mijn stempel set "once upon a time.. , en de ... and they lived happely ever after THE END" en rode stempel inkt "color Box" Heb deze gebruikt voor het stempelen van onze "vieringboekje" van onze alternatieve dienst. voor te geïnteres...
Ideeën Reacties: 2 1-8-2013 22:14:54

Thomas
gedichtjes ivm Puzzel
800x600 Hoi, Wij zijn op zoek naar nog enkele gedichtjes ivm een puzzel en liefde. Ons thema tijdens onze viering is dan ook puzzelstukjes. Onze kaars is gemaakt uit 2 puzzelstukjes in elkaar met onze naam erop. We gaan een puzzel laten ma...
Ideeën Reacties: 2 1-8-2013 21:11:49

Tiffany
Bloemist Oostende?
Kan iemand mij een bloemist aanraden in Oostende?en aan wat voor prijskaartje kan ik mij verwachten? Het is voor een bruidsboeket, pronkstuk in de ceremonie en bloemboeketjes voor aan de stoeltjes?alle tips zijn welkom ;)
Bruidsboeket Reacties: 3 1-8-2013 20:19:57

Brigitte
NOG EEN SPANNENDE DAG EN DAN TROUWT ONZE DOCHTER !
Nog 2 nachtjes slapen en dan trouwt onze dochter . Vandaag het laatste afgehandeld , en morgen een dagje rust inlassen . Het wordt nog een dagje van een gezellig onderonsje . Alles rustig , geen stress , nog even samen genieten . En zaterdag gaan we...
Voorbereiding Reacties: 7 1-8-2013 18:14:24

Kareline
Muziek voor ceremonie met kinderen
Hoi allen, Bij onze ceremonie zijn nogal wat kinderen aanwezig. Voor het einde, als we naar buiten gaan, zoek ik een mooi muziekje wat ook voor kinderen aanspreekt. Bijvoorbeeld iets van K3 of Kinderen voor Kinderen. Heeft iemand ideeën? Bedankt...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 1-8-2013 17:06:53

Melissa
viering huis van de mens
Beste bruidjes, Vermits wij trouwen voor de wet maar zeker niet voor de kerk dacht ik eraan om een viering door bv huis van de mens te laten verzorgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb zelf nog geen viering van hen bijgewoond maar wel veel goede...
Ceremonie Reacties: 23 1-8-2013 16:30:18

inneke
openingsdans...
Hallo, Mag ik jullie vragen wat jullie vinden van You are (Dolly Parton) als openingsdans? bedankt ! groetjes
Openingsdans Reacties: 12 1-8-2013 11:47:40

ludivine
Me Happy :-)
Hoi medebruidjes, Op het laatst toch nog beslist om een videograaf te zoeken voor ons huwelijk en na een tijdje zoeken en prijzen vergelijken zijn we uitgekomen bij Videochel en hij was gelukkig nog vrij en qua budget dik oké dus kunnen jullie ...
Video Reacties: 5 1-8-2013 10:46:38

Annina
Euforisch over de eerste dansles!
Dag medebruidjes! Gisteren voor het eerst gaan dansen met mijn verloofde. Aangezien we nooit eerder samen dansten en mijn aanstaande géén gevoel voor ritme heeft, hebben we gekozen om lessen te nemen. Gisteren bij Qoya Oplinus geweest in ...
Openingsdans Reacties: 2 1-8-2013 10:44:45

Elen
iets vergeten?
Ik weet niet of dit gevoel bij andere bruidjes ook speelt maar ik heb constant het gevoel dat ik iets ongelofelijk belangrijk over het hoofd aan het zien ben! Ik word er gek van! Nog meer als 2 mnd voor de trouw en ik heb nu al nachtme...
Voorbereiding Reacties: 9 1-8-2013 10:26:12

marijke
naamkaartjes - hoe formuleren
Hoe zouden jullie op de naamkaartjes die verwijzen naar de tafel noteren als je enkel de familienaam hebt van de vrouw?
Voorbereiding Reacties: 1 1-8-2013 10:12:43

Melissa
Dieet
Dag Medebruidjes Anderhalf jaar geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Er werd mij gezegd dat er met borstvoeding te geven dat die kilo's er weer gingen af vliegen. Niet dus.  Dus ondertussen zijn we ook al enkele (rampzalige) poginge...
Voorbereiding Reacties: 27 1-8-2013 9:08:42

NiDi
nog 1x slapen ♥
hoi allemaal,  nu gaat het ineens toch snel hoor... teller geeft nog 15u aan  sebiet de allerlaatste spulletjes wegbrengen en dan nog een half dagje relaxen aan het zwembad! deze avond lekker thuis gaan eten en dan daar blijven sl...
Voorbereiding Reacties: 10 1-8-2013 8:50:59

dries
brandwerend stof
hallo iedereen,  Weten jullie waar ik brandwerend stof kan vinden? Liefst omgeving Limburg Ik zou graag voiles in mijn zaal maken, maar dit moet dan brandwerend zijn voor de veiligheid.  Groetjes 
Voorbereiding Reacties: 2 1-8-2013 8:43:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...