Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kylie
Tafelschikking + bedankjes
Hallo iedereen, hier 2 vragen/meningen nodig: Als tafelschikking/indeling hadden wij aan het 'thema' chocolade gedacht. Bij het afroepen van de tafels (wij werken nier met kaartjes) zullen de tafels een naam van een soort praline krijgen (vb pralin&...
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2013 19:44:04

mona
Dit wens je niemand toe...
Wij zijn gisteren getrouwd en het was een prachtige dag, veel fijner dan ik me had kunnen inbeelden. Maar er waren gisteren ook mensen met minder geluk... Dit wil je toch niet meemaken zeg... http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dm...
Locatie Reacties: 8 28-7-2013 18:45:06

Ann
Boudoirshoot
Hey medebruidjes, als ik hier pas op het forum zat zag ik regelmatig berichtjes passeren over boudoirshoots. Ik dacht elke keer 'amai, die durven, da's niks voor mij!!'!! Maar ik weet dat mijn vriend het helemaal de max zou vinden moest ik hem zo'n ...
Ideeën Reacties: 5 28-7-2013 18:13:52

marijke
Help...vervoer heeft afgelast
Met nog 19 dagen op de teller kregen we net te horen dat ons vervoer heeft afgelast. Ik ben helemaal aan het paniekeren. Iemand tips regio Diksmuide/ west Vlaanderen. We hadden hiervoor niet op een heel groot budget gerekend
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2013 17:13:13

Eppie
Bruidstaart voor hoeveel personen
Wij hebben op ons avondfeest ongeveer 90 personen, en dan komen er nog 20 bij voor het dessert. Er is een uitgebreid dessertenbuffet , en nu zijn we aan het twijfelen of we ook nog een bruidstaart gaan voorzien. Maar voor hoeveel personen zou dit dan...
Voorbereiding Reacties: 1 28-7-2013 17:06:39

Evy
Te koop: witte loper
Hallo allemaal! Vanaf september is onze witte loper te koop (slechts 1x gebruikt en tot 38m lang!). Wij hebben deze zelf aangekocht omdat het een échte loper is en niet gewoon dik wit papier zoals sommige lopers verhuurd worden of verkocht word...
Ceremonie Reacties: 7 28-7-2013 17:03:19

Delphine
Waar (witte) bloemblaadjes halen?
Hoihoi! Weet er iemand waar je witte (eventueel blauwe) bloemblaadjes kan kopen? Of ervaringen met een betrouwbare site om ze te bestellen? Het hoeven geen echte te zijn.  Liefst zo goedkoop mogelijk, want we hebben er wel redelijk wat nodig (we...
Ceremonie Reacties: 10 28-7-2013 16:52:05

Leila
proef haar en make up : hoe gaat dat ?
Dag allemaal,  binnenkort heb ik mijn proef haar en make up afspraak, maar hoe gaat dit allemaal in zijn werk ? Zo kan ik misschien wat zenuwen onderdrukken..
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 28-7-2013 16:47:49

Charlotte
budget thema
Zoals de titel al zegt, wie van jullie heeft een thema ? En welk budget hebben jullie hiervoor ?
Ideeën Reacties: 0 28-7-2013 16:35:25

kathleen
Retro of net heel moderne fotolocatie Lommel
Weet iemand van jullie een retro fotolocatie in de buurt van lommel/mol/neerpelt/overpelt?  We zoeken geen typische locaties, maar ofwel industrieel (strak, veel lijnen) ofwel net het tegenovergestelde, retro en kitsch. Iemand? :-)
Locaties - Fotografie Reacties: 1 28-7-2013 15:32:39

Ilsebey
5daagjes :D
Heey Nog 5 daagjes, en het is onze beurt om in het huwelijksbootje te stappen :D ik kijk er al helemaal naar uit en mijn bruidskindjes ook. We komen dichter en dichter bij onze dag, en mijn mama begint moeilijker en moeilijker te doen... Ze heeft nu...
Voorbereiding Reacties: 5 28-7-2013 15:15:18

marijke
Tafelschikking pfft
Hoeveel personen zetten jullie per tafel. Wij hebben volgende mogelijkheden. Ronde tafels van 8 tot 12 personen en ovale vanaf 13 tot 23 personen. Als we gewoon onze groep vrienden samen zetten zijn die al met 18 mijn ventje zij werk met 18 en dan n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-7-2013 15:14:18

Veronique
Feestzaal in het Waasland of Antwerpen(regio Linkeroever) met of zonder catering!
Hallo allemaal Wij trouwen volgend jaar in augustus. We zijn op zoek naar toffe locatie voor ons avondfeest. Heeft er iemand suggesties of aanraders? In feestzaal scala zijn we al geweest en bij de Captains lounge.  Bij beide zalen hadden we ni...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-7-2013 15:07:00

kathleen
receptie na de kerk
Wie nodig je zoal uit op een receptie na de kerk?
Uitnodigingen Reacties: 8 28-7-2013 11:56:22

No
Verbeke Foundation: doen? Of niet?
Hallo! De grote serre van de Verbeke Foundation lijkt ons een fantastische plek voor ons trouwfeest. Maar ik heb al wel wat negatieve reacties gehoord (dat het te koud zou zijn bij slecht weer... en we trouwen begin september). Hebben jullie ervaring...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-7-2013 11:46:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...