Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilke
verslagje....
hallo, aangezien ik toch niet kan slapen, hoewel ik heel moe ben.. (pas om 7u in bed beland), zal ik hier mijn verslagje neertypen.. vrijdagavond ben ik samen met m'n ouders de zaal gaan klaarzetten, en dan gezellig nog een glaasje gedronken bij h...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 28-7-2013 10:57:26

Evelyne
Nog 25 dagen :)
Hoi, Nog MAAR 25 dagen op de teller! Moet mijn beste doen om geen stress te krijgen eerlijk gezegd. Vanmiddag komt onze fotograaf langs om alles te bespreken dat is dan weer iets van de nog korte 'to do' lijst te schrappen. Weet iemand waar je nog...
Voorbereiding Reacties: 6 28-7-2013 10:09:32

debbie
persoonlijke huwelijksbelofte
hallo, we zouden graag een persoonlijke huwelijksbelofte schrijven maar ik vind maar geen inspiratie, moest er iemand zijn die voorbeelden heeft mag je me die altijd doorsturen, dank u
Ceremonie Reacties: 3 28-7-2013 8:44:09

candy
verslag 20-07-2013
Hier is komt mijn verslag er aan: S'morgens  om 8uur op gestaan samen met mn ventje(toen nog mn verloofde) Om 9uur is mijn Ventje vertrokken naar zijn ouders en heb ik mij dan rap een doche genomen, om 9.50krijg ik een sms dat mn kapster 10min...
Voorbereiding Reacties: 13 27-7-2013 23:12:31

Wendy
Liedje intrede kerk!
Dag mede bruidjes! Ik ben aan ons misboekje bezig en alles is eigenlijk al klaar. Alleen nog een liedje voor als ik de kerk binnen ga.. Welke liedjes gebruiken jullie? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 12 27-7-2013 23:05:23

Tere
Gotisch/Middeleeuws stijl trouwringen
Beste, weet iemand een juwelier die zo'n ringen verkoopt of maakt? Omgeving maakt niet zoveel uit voor ons :) Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 1 27-7-2013 21:42:45

Eveline
Elsa Coloured Shoes - Nina Fiarucci - Barbara
Dag bruidjes, Ik wil per se de Barbara enkellaarsjes van de Nina Fiarucci collectie van Elsa Coloures Shoes, maar omdat dit niet meer in het assortiment van 2013 zit kan ik ze voorlopig nergens krijgen. Kan iemand me helpen? Ik heb ongeveer maat 40....
Kledij - Accessoires Reacties: 3 27-7-2013 18:13:48

Wendy
Douane kosten
Hallo, Voor degene die het toch gewaagd hebben om op zo'n buitenlandse sites te bestellen, hebben jullie douane kosten moeten betalen? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 13 27-7-2013 17:18:31

LIESELOT
bruidsboeket regio Zulte of Waregem
Hallo, Heeft iemand tips van goedebloemisten die ervaring hebben met bruidsboeketten in Zulte of Waregem? Alvast bedankt voor jullie antwoord! groetjes
Bruidsboeket Reacties: 2 27-7-2013 15:04:33

Evelyn
openingsnummer
Ik denk eindelijk ons openingsnummer gevonden te hebben.  Denk wel dat ik het moeilijk zal hebben om het droog te houden hihi.  Ik wou vooral een nummer waar de tekst goed was, en zo ben ik bij John Legend gekomen met zijn nummer All of me....
Openingsdans Reacties: 7 27-7-2013 14:06:43

Debbie
Porsche huren
Hallo, zaterdag de 3de is het zover, nu was ik nog aan het denken om mijn vriend te verrassen, hij is een grote liefhebber van porsche en nu had ik gedacht hem hierdoor te laten ophalen, weet er aub iemand waar ik een porsche kan huren tegen een sch...
Ideeën Reacties: 3 27-7-2013 12:53:24

Melissa
Akoustisch nummer
Hallo! De beste vriend van mijn verloofde speelt gitaar, nu leek het ons natuurlijk heel erg leuk als hij tijdens de ceremonie zou spelen als ik, mijn getuigen, de bruidmeisjes en de bruidsjonkers onze intrede maken.   Nu is het probleem eigen...
Voorbereiding Reacties: 6 27-7-2013 11:39:37

kelly
Happy 1ste afspraak gemaakt
Eindelijk staat er een datum vast om aan mijn zoektocht naar De jurk te beginnen Zondag 15 september kan ik gaan naar victoria's bruidsmode te Neerpelt Maandag ook eens bekijken om eens naar youniek te Turnhout te gaan Me happy happy , het kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 27-7-2013 11:33:19

marijke
Voor een dag van morgen
Vinden jullie het gedicht ' voor een dag van morgen' kunnen als bezinning? Ik vind het super mooi maar heeft het geen triestige nasmaak? Voor een dag van morgen Wanneer ik morgen doodga, vertel dan aan de bomen hoeveel ik van je hield. Vertel he...
Ceremonie Reacties: 5 27-7-2013 10:07:36

Ilvy
Toiletmandjes
Ik lees hier regelmatig dat er speciale mandjes op het toilet gezet worden :-) Mijn vraag is wat jullie daar dan allemaal insteken? Alvast bedankt. :-)
Voorbereiding Reacties: 14 27-7-2013 10:03:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...