Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
ijskar gezocht
Wij hadden graag aan iedereen die de misviering heeft bijgewoond een ijsje aangeboden. Ik weet niet echt waar ik terecht kan. Mss kunnen jullie me helpen? Groetjes
Ideeën Reacties: 11 26-7-2013 10:45:35

Ann
September-bruidjes!!!
Hey medebruidjes, Sinds gisteren is mijn teller onder de 50 dagen gedoken, WOOHOO!! Gestart over de 500 en nu komt het (eindelijk) dichterbij!! Wie trouwt er nog in (op 14) september?? En wat hebben jullie al gedaan? Bij ons in orde: * zaal * menu (...
Voorbereiding Reacties: 7 26-7-2013 10:17:03

Melissa
getuigen vs bruidsmeisjes
Ik heb al twee getuigen, mijn vriend ook. Maar nu kreeg ik onlangs de vraag of iemand mijn bruidsmeisje mocht zijn, nu lijkt dat mij helemaal super maar wat is het verschil en kan dat in combinatie met getuigen?  Ik ga voor het stadshuis trouwen...
Voorbereiding Reacties: 7 26-7-2013 9:31:31

Inge
Budget trouwringen
Hallo! Ik vroeg me af hoeveel jullie uitgeven aan trouwringen?  Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 28 26-7-2013 8:51:01

maartje
Overnachten in de buurt van Kasteel van Saffelaere
Hoi iedereen, wij trouwen in het Kasteel van Saffelaere en verschillende familieleden hebben mij (nu al!) gevraagd naar de overnachtingsmogelijkheden in de buurt. Kan er iemand helpen? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-7-2013 8:24:18

NiDi
nog 1 week!!!
Hoi allemaal, Vandaag nog exact 1 weekje en het is voor ons "eindelijk" zo ver!  Dus vandaag worden ook echt de laatste loodjes aan de voorbereidingen gestart en als het meezit krijg ik vandaag ook alles afgerond van dingen die ik zelf nog in...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2013 8:23:46

krista
Youniek Turnhout
Bij deze wil ik Youniek de laatste keer in de bloemetjes zetten, pas ik ... ik zal hun altijd blijven aanprijzen. Het is een superwinkel met superservice. Ik ben gisteren mijn kleed gaan ophalen, het is supermooi, zit goed. Ik vond het nog mooier dan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-7-2013 5:38:17

Veronique
Leuke winkeltjes in Maastricht
Wie kent er leuke winkeltjes in Maastricht waar je (voor weinig geld) leuke tasjes kunt kopen?
Kledij - Accessoires Reacties: 0 25-7-2013 23:54:03

Ine
Filmpje makkelijke leuke openingsnummer? Welke muziek niet te saai ? Dansles regio Lommel ?
Dag dames,  Ik haat het als mensen blijven babbelen tijdens je openingsdans ..Of het niet interessant vinden of dergelijke ..Daarom ben ik opzoek naar een makkelijke maar toch boeiende openingsdans.Misschien openingsdansles regio Lommel? Of...
Openingsdans Reacties: 8 25-7-2013 22:49:31

Cindy
ceremonie meester... JA of NEE?
hebben jullie een ceremoniemeester? Waarom wel of waarom niet. En hoeveel betaal je? ik ben er sterk over aan het twijfelen... Ik ben nogal een stresskieke... en als ik de dag zelf an rekenen op iemand anders die alles in goede banen lijd overweeg...
Ceremonie Reacties: 10 25-7-2013 22:18:50

caroline
toilet issues: oplossing hoelahoep!
Bruidjes met een lang kleedje: ik vond het zelf maar niks om telkens als ik naar toilet moest, iemand naast me te hebben staan. De oplossing: een simpele hoelahoep! How to: hoelahoep op de grond, erin stappen, al het stof van je jurk erover, vasthoud...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 25-7-2013 20:36:17

caroline
Géweldige dag 20/07/2013
Beste bruidjes Voor mijn man en mij zit onze hemelse dag er helaas alweer op.  Zaterdag zijn we getrouwd. We hebben er zo van genoten van begin tot einde. De tip die ik jullie dus kan geven: probeer niet alles te timen, laat het op je afkomen en...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 25-7-2013 18:39:31

Isabelle
Intrede feestzaal
Hey iedereen, Na lang zoeken hebben we een liedje gevonden om de feestzaal te betreden, alleen vragen we ons nog af op welke manieren dit allemaal kan? Ik ben al op een feest geweest waar het bruidspaar zelf wild begon te dansen, wat natuurlijk super...
Ideeën Reacties: 3 25-7-2013 18:17:46

britt
bruid met haar-stress
Dag collega-bruidjes, Alles begint zo goed te vlotten, maar het is toch zo moeilijk om een goede kapper aan huis te vinden (regio Antwerpen).  Wij trouwen op 31 augustus en we kunnen niet bij onze vaste kapper terecht.  Hij wil ons wel help...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 25-7-2013 17:20:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...