Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marijke
misboekjes drukken - west-vlaanderen
De titel zegt het zelf. Ik ben op zoek waar ik mijn misboekjes kan drukken. Liefst regio Diksmuide. Momenteel heb ik een offerte ontvangen van 150 euro voor 100 boekjes in A5 formaat, kaft is in satiné en kleur. De rest gewoon zwart/wit. Ik had ...
Voorbereiding Reacties: 3 22-7-2013 16:46:01

marijke
De titel zegt het zelf. Ik ben op zoek waar ik mijn misboekjes kan drukken. Liefst regio Diksmuide. Momenteel heb ik een offerte ontvangen van 150 euro voor 100 boekjes in A5 formaat, kaft is in satiné en kleur. De rest gewoon zwart/wit. Ik had ...
Voorbereiding Reacties: 0 22-7-2013 16:46:00

marijke
Voorbereiding Reacties: 2 22-7-2013 16:45:28

Jennifer
op zoek naar een wel romantisch, niet melig lied voor de openingsdans
Op de radio hoor ik onlangs dit: Tom smith - Dancing in the dark (cover van Bruce Springsteen). Supermooi lied maar de tekst past niet echt bij een openingsdans. Ook I wanna dance with somebody van Olivier van de Voice vond ik supermooi maar hier is...
Openingsdans Reacties: 9 22-7-2013 16:35:17

Silvy
Trouwkleed gevonden
Zoals de titel zegt heb mijn trouwkleed gevonden en meteen gekocht ! Raar maar waar maar het was het eerste kleed wat ik had aangedaan! Had eerst al eens op internet gekeken maar zag niet snel iets moois, dus vele afspraken gemaakt maar bij de eer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-7-2013 16:33:37

carla
ceremoniewagen regio gooik
Hallo Ben op zoek naar ceremoniewagen regio vlaams brabant (gooik, ninove, halle..) Kan iemand mij helpen.
Ceremonie Reacties: 1 22-7-2013 15:43:46

Mrs
ceremoniemeester regio Mechelen 28/6/14
Dag iedereen Wij zijn nog op zoek naar een vlotte ceremoniemeester voor het wettelijke en kerkelijke gedeelte etc. van ons huwelijk op 28 juni :) Alvast bedankt voor jullie tips!
Ceremonie Reacties: 2 22-7-2013 15:34:26

Tine
Gastenboek ook tijdens receptie?!
Hey iedereen Wij hebben een receptie van 16-18u. met vooral collega's en vrienden van onze ouders. Om 19u. begint ons avondfeest met familie en onze goede vrienden. Nu vroeg ik mij af of je tijdens de receptie het gastenboek ook al klaarlegt of is d...
Voorbereiding Reacties: 4 22-7-2013 15:09:34

Jente
Aanrader uitnodigingen
Normaal maak ik niet zo snel reclame maar wij zijn echt enorm tevreden van het bedrijf waar onze uitnodigingen van komen. Voor de bruidjes die nog op zoek zijn naar leuke uitnodigingen kan ik dus absoluut de website www.weddingdesigns.nl aanra...
Uitnodigingen Reacties: 4 22-7-2013 13:35:53

Jente
Nog 95 dagen te gaan!
Eindelijk zijn we onder 100 dagen gedoken! Ik had een tijdje terug het gevoel dat ik niet veel meer kon doen maar nu zijn we er weer ingevlogen! Zaterdag zijn we zelf nog naar een trouw geweest en heb ik nog eens kunnen 'spieken' . Vorige week hebbe...
Voorbereiding Reacties: 1 22-7-2013 13:26:57

Annemie
Faculty Club!
We hebben een optie genomen op de faculty Club in Leuven! :-) Ik ben echt gelukkig! Want het is een beetje mijn droomplaatje. Maar nu is het nog wachten tot de verantwoordelijke terug komt van verlof en dat is pas vana 13 augustus ofzo. Hopelijk zijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-7-2013 11:59:20

sanne
Help vrijdag zware onweersbuien!!!
Help vrijdag op onze trouw voorspellen ze zware onweersbuien!!  Wie trouwt er nog 26 juli? Hoe pakken jullie dit aan?? Groetjes van een bange bruid!
Voorbereiding Reacties: 6 22-7-2013 11:46:48

mona
Nog vier dagen... en dan is het zover!
Nog vier dagen, zegt onze teller. Hoe spannend! De belangrijke dingen zijn geregeld, maar we kunnen ons nog bezighouden met eventueel een paar leuke extraatjes. Anders zou het gewoon 'wachten' misschien nog wel een beetje stresserender zijn. Ik ben...
Voorbereiding Reacties: 6 22-7-2013 11:18:30

Shari
Wedding on a budget
Mijn vriend is voor mij op de knie gegaan en we gaan nu dus trouwen:) 30 april is de grote dag. Aangezien ik vers afgestudeerd ben willen we een wedding on a budget. Wat we al als besparingen hebben zijn de volgende - mijn toruwjurk komt van het inte...
Voorbereiding Reacties: 19 22-7-2013 11:08:00

Sofie
bruidsjurk linea raffaelli
Hoi ik ben dit weekend gaan passen voor de 2de keer, en heb een pracht jurk gevonden.Een kanten kleed met zwarte band, deze band wil ik wel laten vervangen waant vond ik niet mooi.Maar hoe weet ik zeker dat het een jurk van een collevtie van dit jaar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-7-2013 10:15:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...