Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kris
vrij humanistisch huwelijk
Hey allemaal, wij trouwen in december en zijn na aan het denken over een vrij humanistische ceremonie. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan er iemand een voorbeeld door mailen zodat we een idee hebben over hun werking. Je kan dit mailen naar krisjill8...
Ceremonie Reacties: 1 18-7-2013 0:24:16

An-Sofie
NIEUWE schoenen maat 38 te koop
Hallo, Een tijdje geleden heb ik via het internet bruidschoenen gekocht. Jammer genoeg waren ze toch een maat te groot, ik heb maat 37 maar volgens de afmetingen van de site moest ik een 38 bestellen (niet dus). Ik vond het zelf heel jammer want von...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 17-7-2013 22:50:14

Cindy
Gezocht. Sfeervolle/swingende liveband!
Wij zijn op zoek naar een swingende liveband. die zowat alles kunnen brengen en vooral het publiek aan het dansen krijgen ;) liefst ook aan een vriendelijk budget ;-) Wss omgeving Herzele :) datum 21 juni 2013
Muziek - Live Reacties: 5 17-7-2013 22:43:02

Deborah
Vrijgezellen achter de rug!
Vorig weekend was het zo ver.. de vrijgezellen! Zenuwen heb ik niet echt gehad omdat ik mijn vriendinnen goed genoeg ken en ook weet wat ze met mij aanvangen ;-) Ze hebben mij echt een vrijgezellen gegeven waar ik echt van heb kunnen genieten... Lekk...
Voorbereiding Reacties: 2 17-7-2013 22:13:28

Romina
Liedje voor mama
Dag mede-bruidjes, Met 23 dagen op de teller heb ik vandaag eindelijk het perfecte liedje gevonden voor mijn mama. Het heeft héél lang geduurd tot ik het gevonden heb. Ik had al een hele tijd voor 'mama' van Carrie Underwood gekozen, maar ...
Ideeën Reacties: 15 17-7-2013 17:33:12

Ilvy
Bruidsjurk
Misschien een beetje vroeg maar vandaag toch al eens gaan snuisteren bij Youniek bruidsmode. En echt ik kan het iedereen aanraden had hier al supergoede commentaren gehoord en ik kan ze alleen maar bevestigen. Dadelijk een afspraak gekregen en ze zij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-7-2013 17:21:32

Marijke
dringend: gouden kader voor foto's
hey Heeft iemand een idee waar ik nog aan zo'n grote (liefst gouden) kader kan geraken in de buurt van Leuven of in Limburg vandaag of morgen? Ik wil dit, very last-minute, toch graag gebruiken vrijdag :-)
Ideeën Reacties: 6 17-7-2013 16:52:13

iris
Stomme vraag :-(
Heb mij zo een broek gekocht die tot onder de bh komt (heeft pijpjes) en daarvoor heb ik het gedaan omdat ik anders last krijg van open liggen door dat mijn boven benen tegen elkaar komen. nu mss een stomme vraag maar is de eerste keer dat ik dat gek...
Voorbereiding Reacties: 8 17-7-2013 15:51:13

Remke
Jullie idee - wat bij hebben op trouwdag
Hey dames en heren Ik ben aan het lijstje begonnen van wat er allemaal moet meegenomen worden op d-day. Kunnen jullie dit lijstje nog aanvullen: * Deo (voor ons twee) * Lippenstift * Vochtige doekjes * Zakdoekjes * Kauwgom * Pleisters (gewoo...
Voorbereiding Reacties: 19 17-7-2013 15:22:35

nikky
our day !
http://www.youtube.com/watch?v=i9da7yGf7Z4 een filmpje met enkele foto's van onze dag :)
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 17-7-2013 15:15:37

shannah
Etsy
Iemand al eens besteld bij Etsy? Zie die gepersonaliseerde kapstokken wel graag, maar mijn verloofde heeft een lange familienaam (13 letters) zou dit lukken? Ze hebben er wel toffe spulletjes! Iemand nog aanraders van die site?
Ideeën Reacties: 3 17-7-2013 13:44:15

kathleen
fotograaf
Wie heeft ervaring met een goede fotograaf? Regio Limburg. Groetjes
Fotografie Reacties: 10 17-7-2013 12:57:20

alki
13-09-2013
zijn er nog koppeltjes die op 13 september huwen :)?
Voorbereiding Reacties: 26 17-7-2013 11:11:27

sofie
trouwschoenen
trouwschoenen maat 38 enkel op te halen (omgeving kinrooi Limburg) merk Linea Raffaelli ivoorkleur. voor foto's gelieve te mailen sofie_breemans@msn.com schoenen moeten weg anders gaan ze volgende week de container in
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-7-2013 10:28:30

Mieke
Foto locatie in de Kempen
Hallo, We gaan binnen 2 weken met onze fotograaf een loveshoot doen. Ze zal dus buiten foto's maken in een romantische sfeer. Zodat we hiervan foto's kunnen gebruiken op onze uitnodigingen. We hadden zelf het park van Westerlo in gedachten. Dit is v...
Fotografie Reacties: 1 17-7-2013 10:09:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...