Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Alexandra
Hoe regelen jullie je vervoer als je geen ceremoniewagen hebt?
Hallo allemaal! Misschien een rare vraag, maar wij waren eigenlijk van plan om geen ceremoniewagen te kiezen, maar gewoon zelf te rijden. Wij hebben maar een kleine kilometer tot aan de kerk, en daarna een paar kilometer naar de zaal, doen ook al ge...
Ideeën Reacties: 14 12-7-2013 9:49:50

Kristel
Geen dagen meer, enkel nog uren!!
Raar om hier enkel nog uren te zien staan. Morgen is de grote dag. Proficiat en veel geluk aan de medebruidjes! We maken er een supermooie dag van :) Straks nog eens overlopen of alles hier in orde is voor morgen en dan verder aftellen hè Kri...
Voorbereiding Reacties: 9 12-7-2013 8:38:38

Audrey
huwelijkskaars
ben op zoek waar je een huwelijkskaars kan kopen of bestellen. maar heb al gemerkt dat ze er soms veel geld voor dureven vragen voor een simpele kaars. zijn er andere alternatieven voor een kaars? zoals theelichthouder ofzo? of met een wand die niet ...
Locaties - Viering Reacties: 10 12-7-2013 8:23:55

Annina
Armband welke arm?
Misschien een hele domme vraag maar ik hou me dus bezig met de meest onnozele zaken tegenwoordig... Mijn verlovingsring draag ik aan mijn linkerhand, mijn trouwring zal aan mijn rechterhand komen. Normaal draag ik links een horloge maar dat staat ni...
Voorbereiding Reacties: 13 12-7-2013 8:22:41

Sofie
De baenwinning Diepenbeek
Iemand ervaring met deze zaal? Of ervaring met hun DJ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-7-2013 8:22:39

lindsy
Hof ten Bosse?
Wie van jullie heeft ervaring met Hof ten Bosse uit Heusden? Ziet er op het eerste zicht wel in orde uit...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-7-2013 23:06:44

Tamara
Zaal ligt vast, voehoe!
Zaal ligt vast, we hebben voor Salons Leieburcht gekozen. Zeer vriendelijk onthaal, mooie zaal, prachtige tuin. Nu kan ik beginnen met alle andere dingen te plannen, zaaaaaaaaaalig!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-7-2013 22:55:08

Evy
Kaft misboekje
Hallo, We zijn bezig aan de laatste voorbereidingen.  Gisterenavond nog bij de pastoor geweest om misboekje te laten lezen.  Nog enkele aanpassingen en kunnen we ze afdrukken. Wat zetten jullie op de kaft van jullie misboekje?  Heb n...
Locaties - Viering Reacties: 5 11-7-2013 22:32:42

Bea
enkele foto's
Hier al een paar foto's, voor die van de fotograaf moet ik nog wachten. het ingekorte kleedje is dus het ingekorte kleed van mijn moeder.
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 11-7-2013 20:42:11

katrien
haaraccesoires kiezen
Hallo In mijn zoektocht naar een leuk bruidskapsel kom ik heel wat haaraccesoires tegen. Maar hoe kies je wat je zal nemen? Ga je eerst naar de kapper  voor een proefkapsel en zie je dan wat daar bij past. Of koop je bv al een tiara en gaat je ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 11-7-2013 16:49:30

Aline
Fotolocatie regio Aalter
Hallo, Mooie en originele fotolocaties regio Aalter gezocht. Alle tips welkom! Alvast heel erg bedankt! Groetjes, Aline.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 11-7-2013 16:27:38

Aline
Enkel foto's nemen + digitaal beschikbaar stellen
Hallo, Wij zijn op zoek naar een goeie en betaalbare fotograaf die foto's wil nemen op ons huwelijk in Aalter. Wij wensen enkel de foto's digitaal beschikbaar te krijgen (bv. usb-stick). Voor het samenstellen van een album zorgen wij zelf. Tips voo...
Fotografie Reacties: 6 11-7-2013 16:22:07

Cassandra
Wat is jullie budget voor een trouwjurk? :)
Hey mede-bruidjes. Ik was eens benieuwd naar jullie budget voor een trouwjurk :)! Ik ga eind deze maand voor de eerste maand passen en heb een budget vooropgesteld van max. 1000 euro (graag zelfs iets minder) en vroeg me af of dat realistisch is. Du...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 38 11-7-2013 15:06:23

nele
eerste lezing
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een leuke tekst voor de eerste lezing. Liefst iets orgineler. Iemand een idee? danku Nele
Religie Reacties: 8 11-7-2013 13:59:51

Charlyn
Trouwjurk kiezen!
Dag bruidjes! Lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb maar momenteel staan de voorbereidingen op een laag pitje.. Hubby 2 be is veel weg naar het buitenland dus kan wel veel opzoeken maar nog geen echte beslissingen nemen. Wat wel vaststaat is d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-7-2013 11:35:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...