Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
1ste trouwjurken winkel bezocht!
Hallo, Ik wil even mijn verhaal kwijt om dat ik vandaag mijn eerste trouwjurken heb gepast. Ik weet dat het nog wel even duurt voor ik in het huwelijksbootje stap maar toch dacht ik met de solden eens naar Cermo te gaan in Turnhout. Ook omdat ik v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-7-2013 21:16:55

Veva
Feestviltjes presenteren
Aan de dames die hier de feestviltjes (de bierkaartjes met vragen over het koppel op) hebben besteld: hoe gaan jullie deze presenteren op jullie trouwfeest? Wij zouden ze tussen het hoofdgerecht en dessert op tafel laten zetten, maar ik weet niet go...
Voorbereiding Reacties: 4 10-7-2013 19:43:05

sara
Herenkostuum
Hoi heeft er iemand tips waar je budgetvriendelijke herenkostuums kan vinden in het Limburgse? Alvast bedankt!
Kledij - Bruidegom Reacties: 11 10-7-2013 19:35:29

Cindy
feestzaal 't fortje Deurne
Hallo, kent er iemand deze locatie voor avondfeest?! Graag alle positieve en eventueel negatieve ervaringen voor ik er naartoe ga....zo weet ik alvast wat ik kan/ mag verwachten! Groetjes Cindy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-7-2013 18:26:10

ineke
29 juni 2013 onze dag
het is nu al bijna 2 weken dat ik me mevrouw audenaert mag noemen en ik geniet nog steeds de nacht voor ons huwelijk heb ik vrij goed geslapen was wel rond 5 uur wakker maar moest al om 6u bij de kapper zijn dus wat extra tijd voor me klaar te ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 10-7-2013 17:33:26

candy
Vandaag nog 10dagen tot onze dag
Volgende week Zaterdag is het zo ver dan is onze dag Eerst nog wat genieten van elkaar en volgende week donderdag mijn vrijgezellen en ik weet al wat we gaan doen  we gaan naar een wellness voor te ontstressen En dat zie ik wel zitten hoor w...
Voorbereiding Reacties: 5 10-7-2013 16:34:16

Sofie
Onze mooiste dag!
Ook ik las hier graag de verslagjes van iedereen dus nu is het even mijn beurt! De nacht ervoor héél slecht geslapen.. Woelen, dromen, weer wakker worden, niet in slaap geraken en ga zo maar door! Om 6u30 liep de wekker af! Snel gedoucht, i...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 10-7-2013 16:14:34

NiDi
bedankjes 1 per gast
hoi allemaal, bezig aan de laatste loodjes... :) Heb ondertussen m'n bedankjes ook allemaal gemaakt, het zijn er 150 dus een heleboel... Het is wel de bedoeling dat elke gast er 1tje mee krijgt, maar hoe kan ik dit duidelijk maken? Kent er miss...
Voorbereiding Reacties: 13 10-7-2013 14:33:51

Nathalie
6 juli, de eerste foto
Hallo, De eerste foto's van broers/zussen en vrienden stromen facebook binnen. Toch wil ik al een foto met jullie delen (krijg er geen meerdere op). Het is nog vol spanning wachten op foto's van fotograaf, vanaf ik deze heb, zend ik nog een berich...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 10-7-2013 12:41:47

kathleen
wat geven jullie als bedankjes?
Ik ben op zoek naar een leuk idee voor bedankje dus ik ben benieuwd wat jullie geven
Ideeën Reacties: 22 10-7-2013 12:25:04

Deborah
Wat niet vergeten?
Over 29 dagen is het zover! De tijd vliegt echt... Zenuwen heb ik nog niet echt maar toch een beetje.. Wat mag ik zeker niet vergeten?  Groetjes!!
Voorbereiding Reacties: 4 10-7-2013 12:20:57

Elke
Kriebels ... de huwelijksreis is geboekt. Tips voor thailand??
elke dag kom ik hier toch even piepen .... zo zalig om de verslagen te lezen. Voor ons is het nog 184 dagen, maar ik 'hoop' dat het snel zo ver is. Het is allemaal zo spannend. De huwelijksreis staat vast ... thailand is geboekt... we gaan zelf rond...
Huwelijksreis Reacties: 6 10-7-2013 11:29:32

tinne
fotolocatie hasselt
Hallo dames, maandag ging ik even onze fotolocatie bekijken. Nu kreeg ik ineens uit het niks te horen dat we er toch geen foto's mogen maken die dag. Met nog maar 2 maanden op de teller begin ik een beetje in paniek te schieten. Jullie suggesties in ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 10-7-2013 11:23:48

Guinevere
Spulletjes te koop !
Ondertussen 33 dagen getrouwd. Tijd om wat spulletjes weg te doen :-) - 2 Houten hartjes met "Mrs." & "Mr.": http://nl.kapaza.be/vi/75382437.htm - Wit bord met "Here comes the bride" : http://nl.kapaza.be/vi/75382539.htm
Ideeën Reacties: 8 10-7-2013 10:02:59

Inge
Diner, receptie, fuif - wat doen jullie?
Hallo allemaal Wat is jullie trouwconcept? Wij zijn er namelijk helemaal nog niet uit: avondfeest, receptie, fuif. Eigenlijk zijn we op zoek naar iets niet te stijf, maar toch ook geen echte fuif omwille van vele oudere familieleden. Wie heeft er leu...
Voorbereiding Reacties: 23 10-7-2013 9:11:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...