Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Dj Sandy Oostende - ervaring?
Hallo! wegens omstandigheden wordt onze dj die we geboekt hebben voor onze trouw vervangen door Dj Sandy uit Oostende. Het is natuurlijk moeilijk om te weten of dat in orde gaat zijn als we die nog nooit hebben horen draaien...  Heeft...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 7-7-2013 9:13:13

melissa
nog 30 dagen voor de wet, nog 41 dagen voor de kerk...
even een update, hopelijk is nu alles bijna in orde trouwjurk, schoenen bruid lingerie juwelen kostuum bruidegom schoenen bruidegom bruidsmeisje hebben alles bruidsjongen kostuum misboekjes bedankjes feestzaal fotograaf vervoer getuigen ringen tafel...
Voorbereiding Reacties: 2 7-7-2013 7:49:49

wendy
Tips binnenlocatie en goede bloemist in de buurt van Willebroek
Hallo iedereen!!!! Nog 62 dagen op de teller, en de stressmeter zeeeeer hoog...  Veel met de kids naar zee, maar geen internet daar dus kan ik ook weinig voorbereidingen doen...  De grote dingen zijn wel geregeld maar die honderden kleine ...
Voorbereiding Reacties: 2 6-7-2013 22:49:05

Ann
suite kleedjes
gisteren bij Ann Sophie in Brasschaat 2 kleedjes gaan halen voor de dochters... ben zo blij... (moest er ff af, sorry)
Kledij - Suite Reacties: 3 6-7-2013 21:26:13

Carolien
Een digitale piano voor de mis
Hey bruidjes, De broer van mijn verloofde zou graag onze muzikale intermezzos tijdens de huweljksviering verzorgen, maar heeft piano die hij zomaar kan meenemen. Weet er iemand hoe ik dat kan huren? Ik heb wel een digitale piano maar de kwaliteit i...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 6-7-2013 21:25:35

An
lijst
Hallo iedereen, Ik zou willen een lijst maken met de namen van de genodigden om zo hun kaart te   geven aan welke tafel ze zitten. Ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen? Kan iemand mij helpen, of heeft iemand een voorbeeld? Dank je w...
Voorbereiding Reacties: 2 6-7-2013 21:21:14

Nathalie
Liedje bij het binnenkomen in de kerk
Dag bruidjes, Wij zijn dinsdag naar de pastoor geweest voor een gesprek. Alles was in orde en we hebben zijn zegen! Ik had ook al een groot stuk van het misboekje klaar en alles was perfect! Ik ben het nu aan het afwerken maar had een vraag ivm het ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 6-7-2013 21:13:07

anke
Openingsdans?
Hallo, Voor ons is het nog even van kant maar mijn vriend was al wel eens aan het nadenken over een openingsdans. Hij is enorme fan van Milk Inc. en door hun nieuwe liedjes, de covers had hij het liedje Yes gehoord (origineel Dirty Dancing) en zou d...
Openingsdans Reacties: 3 6-7-2013 19:30:39

Kim
Fotolocatie bevestigd: Brouwerij Duvel > iemand ervaring mee? Voorbeeldfoto's?
Hallo lieve bruidjes en bruidegommen in spe, De dagen beginnen zo stilaan af te tellen en ik voel mij een echt stresskonijn (hoewel ik anders best wel een rustig type ben). Ik wou even jullie advies vragen. Ik heb toestemming gekregen van Brouwerij...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 6-7-2013 19:30:01

patricia
Naamkaartjes tafelschikking
Hallo iedereen, Wij trouwen op 20 september en bijna alles is geregeld, alleen de manier waarop ik de naamkaartjes voor de plaatsen ga tentoonstellen is voor mij nog een groot vraagteken, hebben jullie nog leuke of originele ideeen? Groetjes
Ideeën Reacties: 5 6-7-2013 17:49:51

rob
cadeautje getuigen en ouders
wat geven jullie als cadeau voor de ouders en getuigen?
Voorbereiding Reacties: 9 6-7-2013 16:23:09

rob
lied openingsdans
welke liedje hebben jullie voor de openingsdans?
Openingsdans Reacties: 6 6-7-2013 16:21:37

karin
Haar
Hebben jullie ideetjes op welke website ik het beste kan kijken voor haar kapsels Dank u groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 6-7-2013 12:25:45

els
26 dagen
Nog 26 dagen te gaan. Het begint echt te korten nu :-) De nodige zenuwen beginnen toch stilaan te komen. Alles is wel al zo goed als in orde. Alleen nog een keertje afspreken met de dj, en de feestzaal. Hopelijk komt alles in orde
Voorbereiding Reacties: 2 6-7-2013 12:11:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...