Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ina
t kort af ... Willen jullie mijn lijstje nog eens chekken?
Met nog maar 58 dagen op de teller te hebben staan, begint het serieus af te korten vind ik. Het is zoooo rap al voorbij gevlogen, Maar lieve lieve mensen willen jullie mijn lijstje nog eens chekken? Want heb bang dat ik iets vergeten ben ! Chec...
Voorbereiding Reacties: 5 3-7-2013 15:19:13

caroline
Stadspark aalst , restaurant/ cafe in het park zelf.
Hey, in het centrum van het park bevind zich een eet/drink gelegenheid? Ik heb geen idee of het een café is of dat er ook wat te eten valt, maar heeft iemand hier ervaring mee? Want ik zou hier misschien met mijn genodigden wat willen gaan drin...
Locatie Reacties: 2 3-7-2013 15:03:02

caroline
Kleine kerk / kapel Aalst.
Hey, mijn vriend en ik trouwen 8 september 2013 in Aalst, nu zoek ik een locatie om te trouwen. Ik zou graag een kleine kerk hebben , maar heb geen idee waar ik die zou moeten zoeken. Ik heb enkel mijn ouders en zussen en hij heeft enkel zijn broer...
Locatie Reacties: 3 3-7-2013 14:58:50

Guinevere
Niet echt Patrick Swayze en Jennifer Grey maar toch the time of our life !
We hebben er redelijk lang op geoefend en we schrokken de dag zelf nogal van de "gladheid" van de dansvloer, maar al bij al is het dan toch redelijk goed gelukt  :-) https://vimeo.com/69570475
Openingsdans Reacties: 18 3-7-2013 14:14:57

Carolien
Hoeveel kosten menukaarten bij jullie?
Hoeveel geven jullie uit aan menus? Als ik ze in de stijl van de uitnodiging wil dan betalen we 1.2 euro per menukaart, samen 178euro... Ik heb het gevoel dat ik dat goedkoper kan vinden! Hoe zit dat bij jullie? Alvast bedankt!:)
Uitnodigingen Reacties: 11 3-7-2013 13:18:56

Kim
huwelijksakte ondertekenen met zwarte inkt?
We zouden onze eigen pennen willen meenemen naar de burgerlijke trouw. Weet iemand of deze verplicht met zwarte inkt moeten zijn?
Juridisch Reacties: 8 3-7-2013 11:38:41

els
Locatie/ kerk om te trouwen in Hofstade (Aalst)
Hey, ik en mijn partner komen niet zo goed overeen over onze 'kerkelijke' trouw. Ik zou liever ergens op locatie trouwen maar mijn vriend liever in een kerk. Nu wil ik dat wel doen, op 1 voorwaarde, nl dat wij als koppel enorm veel inspraak krijgen...
Ceremonie Reacties: 3 3-7-2013 11:28:16

els
Kerk in omgeving van Hofstade (Aalst)
Hey, ik en mijn partner komen niet zo goed overeen over onze 'kerkelijke' trouw. Ik zou liever ergens op locatie trouwen maar mijn vriend liever in een kerk. Nu wil ik dat wel doen, op 1 voorwaarde, nl dat wij als koppel enorm veel inspraak krijgen...
Locaties - Viering Reacties: 1 3-7-2013 11:26:46

Lieselot
Wat nog vragen feestzaal?
Met maar 50 dagen op de teller, hebben we vandaag nog een afspraak met onze feestzaal. We hebben al enkele dingen genoteerd dat we nog moeten vragen; namelijk of de menu vastligt, hoeveel is de huur voor het djmateriaal, de tafelschikking,... Iemand...
Voorbereiding Reacties: 5 3-7-2013 11:04:14

Alexandra
Instrumentale uittrede?
Hallo bruidjes! Hier zijn veel in- en uittrede-topics, maar eigenlijk vind ik zo goed als nergens voorbeelden van vrolijke, upbeat, intstrumentale (of klassieke) uittredes, het zijn bijna allemaal gezongen nummers. Iemand suggesties? Bedankt! Groe...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 3-7-2013 9:08:40

nikky
Spannend :D
jaja nog 2 dagen op de teller :) uiteindelijk heeft toch iedereen iets laten weten en maar goed ;) en alle bruidjes die op zaterdag trouwen ze geven mooi weer  ik wens iedereen die ook zaterdag trouwt een mooie dag toe :)
Voorbereiding Reacties: 13 3-7-2013 9:01:07

patricia
Wie wil extra gratis foto's ?
Hallo allemaal, Mijn naam is Patricia en ben mijn hobby aan het uitbreiden. Na jaren hobbyen en een fotografieopleiding te hebben afgerond ben ik nu klaar voor het echte werk. Inmiddels is mijn portfolio ver compleet maar er mist nog een heel belangr...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 3-7-2013 8:36:23

patricia
Wie wil extra gratis foto's?
Hallo allemaal, Mijn naam is Patricia en ben mijn hobby aan het uitbreiden. Na jaren hobbyen en een fotografieopleiding te hebben afgerond ben ik nu klaar voor het echte werk. Inmiddels is mijn portfolio ver compleet maar er mist nog een heel belan...
Fotografie Reacties: 0 3-7-2013 8:29:48

Steffy
Voorbeelden van misboekjes
Hey Bruidjes To Be, Zouden er mensen zijn die hun misboekje zouden willen doorsturen? Niet voor de teksten over te nemen maar voor de vorm ervan te kunnen bekijken.. youxme@live.be Dank bij voorbaat, jullie zijn schatten!! Xx
Ceremonie Reacties: 3 3-7-2013 8:00:56

Emilie
Instrumentale muziek
Hoi bruidjes, Nu we nog maar net iets meer dan 2 maanden van onze grote dag verwijderd zijn, beginnen we alles zowat te finaliseren. Gisterenavond heb ik me nog eens op onze viering gestort. De structuur zit al goed maar we twijfelen nog over bep...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 3-7-2013 7:12:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...