Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
Tekstje
Ik ben nog op zoek naar en klein bedank tekstje voor mijn papa is er iemand die mij er mee kan helpen .alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 5 2-7-2013 23:58:37

Mandy
Wie heeft ervaring met een weddingplanner ?
hallo  wij  trouwen volgend jaar in augustus maar we zijn er nog niet uit of we het zelf gaan organiseren of een weddingplanner gaan in huren heeft iemand hier al ervaring mee  mijn vragen zijn dan wat is u verwachtingspatroon wat bet...
Voorbereiding Reacties: 3 2-7-2013 22:52:03

sofie
feestreglement???
Hey allen Vraagje: wat doen jullie allemaal met het feestreglement? en zijn er ook mensen wie dit niet doen, wij hadden daar eerlijk gezegd niet aan gedacht... En de speech, doen of niet doen? We zijn beiden geen echte praters voor publiek en ik zo...
Ideeën Reacties: 22 2-7-2013 22:02:55

angelique
fotolijstjes te koop (12 rode)
Ideeën Reacties: 2 2-7-2013 21:54:29

Nathalie
we zijn er bijna!
We zijn er bijna! Zaterdag is onze dag! Totaal geen zenuwen! Maar misschien komen die nog :D Vandaag alles naar de zaal gebracht, zelfs platte schoenen, moest het niet meer gaan. En vandaag is mijn nicht ook gekomen, en ik heb haar ook de misboek...
Voorbereiding Reacties: 5 2-7-2013 19:59:38

Kristel
Nog 10 dagen!!!
Hey medebruidjes, Hoe is het met de stress bij jullie? Bij mij hebben er nog een paar niet bevestigd voor de receptie en voor de feest heeft er vandaag nog iemand afgehaakt, om iets van te krijgen.. Ik hoop dat het nu stopt zodat we alles goed kunn...
Voorbereiding Reacties: 5 2-7-2013 18:57:36

Meli
aantal misboekjes
Hoeveel misboekjes voorzien jullie? Ik heb er al enkele gehoord die er 100 hadden laten maken maar net niet genoeg hadden en dat wil ik echt niet voorhebben.
Voorbereiding Reacties: 12 2-7-2013 17:13:04

Kim
8 juni, onze mooiste dag
Hallo iedereen! Ondertussen zijn we 24 dagen getrouwd en omdat ik het altijd zo leuk vond om andere verslagjes te lezen, zal ik er zelf ook eentje maken :) We hadden heel veel geluk met het weer want we stonden op 8 juni op onder een stralend zonne...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 2-7-2013 14:59:59

Saartje
Mooiste dag uit ons leven 29juni2013
De wekker stond om 6.45. Ik heb een uurtje wakker gelegen tussen 3 en 4 en rond 6.30 was ik weer wakker. Maar direct klaarwakker! Ik kon het niet geloven dat de dag aangebroken was. Bart had nog steeds wat zenuwen. Ik hoopte dat hij er genoeg van zo...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 2-7-2013 14:37:04

Niki
Omgeving Aalst?
Hey iedereen! Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf (voor 4u - wettelijk huwelijk + shoot). Geen klassieke portretten, aangezien wij beide niet echt fotogeniek zijn en ook nogal cameraschuw :-) dus liever iets specialer.... Heeft er ook...
Voorbereiding Reacties: 6 2-7-2013 12:36:48

Tiffany
Uitnodigingen
Hallo bruidjes, Vorige week zondag hebben wij eindelijk al wat uitnodigingen persoonlijk gaan afgeven en in de brievenbussen gaan steken. Ik had eerlijk gezegd wel gedacht dat ik wel al iets van reactie zou hebben gekregen. Helaas heb ik van niemand...
Uitnodigingen Reacties: 11 2-7-2013 11:58:28

Simon
HUIS VAN DE MENS
Wij deden een vrijzinnige dienst met het huis van de mens in ieper en we zijn daar heel blij  over . Ze goten ons levensverhaal in een vlot verhaal .   Was schitterend .. 
Religie Reacties: 10 2-7-2013 11:24:17

Lindsay
Tekstje bedanken getuigen
Binnen 44 dagen is het zover en we zijn met de laatste voorbereidingen bezig. Ons geschenkje om aan de ouders en getuigen als bedanking te geven is klaar, maar we hadden graag er voor de getuigen nog een kaartje met een vrolijk tekstje bijgestoken. I...
Ideeën Reacties: 6 2-7-2013 11:04:26

charlotte
foto
heej beste medebruidjes, ik zoek een fotolocatie regio avelgem iemanddie mij kan helpen, mvg
Locaties - Fotografie Reacties: 0 2-7-2013 9:10:02

Gwen
Intrede feestzaal
Dag allemaal, Als intrede in de feestzaal heb ik een aaneenschakeling van tv tunes van vroeger gemaakt om een beetje nostalgie naar boven te brengen' Eerst duurde dit 7 minuten, wat de dj te lang vond, begrijpelijk, en ik heb het ingekort naar 5 mi...
Ideeën Reacties: 2 1-7-2013 23:30:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...