Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
nog 3 dagen!!!
amaai, wat gaat de tijd vlug. hier begonnen op het forum met meer dan 500 dagen op de teller. nu zie ik nog 3 dagen en 50 minuten staan! nog enkele kleine dingen afwerken, schoenen verder inlopen en dan is de grote dag daar eindelijk! en naar het zi...
Voorbereiding Reacties: 4 9-7-2013 23:10:46

Martine
Ik ga op vakantie en ... ik vind een gratis fotografe :)
Wij zijn onlangs 2 weken op reis geweest naar Spanje. We proberen elk jaar al in juni te gaan, dan is 't overal minder druk. Mijn tante zat daar ook (we zaten 12 van de 14 dagen op de familievilla) ... en die had nog een vriendin bij ook. Blijkt da...
Voorbereiding Reacties: 4 9-7-2013 22:42:06

milkie
formaat winkelwagenmuntjes
Hallo, Ook wij willen winkelwagenmuntjes als bedankje, dat lijkt ons leuker dan simpelweg een foto nasturen. Nu kunnen we kiezen tussen formaat 50 cent, 1 euro en 2 euro. Zelf dachten we eerst aan 2 euro, dat is lekker het grootste (en als je er de...
Ideeën Reacties: 6 9-7-2013 22:31:06

Veronique
Even updaten voor 24/08
Hallo allemaal, Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog iets postte, maar wij hebben hier niet stil gezeten. Dus even updaten! Wij hebben in juni allebei een onvergetelijke vrijgezellen gehad en zijn beide onze getuige daar heel dankbaar voor!...
Voorbereiding Reacties: 2 9-7-2013 21:52:43

Sylvie
DRINGEND 2e trouwkleed gezocht
Beste bruidjes! Hopelijk kunnen jullie me helpen. Met nog 17 dagen op de teller ben ik radeloos op zoek naar een 2e jurk voor 'savonds. Mag een trouwkleed zijn of een lang suitekleed die nét dat ietsje meer heeft. Wel graag niet té duur. Er...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-7-2013 19:28:18

Wendy
Decoratie Thailand
Hallo! Wij hebben zijn opzoek naar decoratie ivm Thailand, iemand tips?? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 5 9-7-2013 19:22:01

marijke
Winkelwagenmuntjes
Iemand tips over hoe ik mijn bedankjes, winkelwagenmuntjes, het best en mooist kan verpakken? Bedankt ;)
Ideeën Reacties: 33 9-7-2013 19:07:17

Bruid
Eerste STRESS moment is een FEIT!
Drie volle maanden in verbouwingen en nog 38 dagen te gaan voor ons huwelijk. Het begint door te wegen! Nu echt stress door de DJ. Ik weet niet het bij de andere bruidjes verloopt maar wij hebben dus nog niets gehoord van onze DJ. Enkel een standaar...
Voorbereiding Reacties: 9 9-7-2013 18:45:39

Joost
Bali, reisbureau of zelf boeken?
Wij zijn met verschillende reisaanbieders in gesprek over de huwelijksreis die wij naar Bali willen maken.We krijgen vaak te horen: we kunnen de vlucht al vastleggen, dan vullen we later de precieze hotels in. We willen in twee verschillende plaatsen...
Huwelijksreis Reacties: 4 9-7-2013 17:43:59

catherine
misboekjes printen
Hey! Hoe hebben jullie de misboekjes afgeprint? gewoon zelf? Indien iemand dit online heeft gedaan, kan je dan zeggen welke site je gebruikt hebt? bij vistaprint gaat het niet denk ik é? Nog een vraagje: wij hebben 1 bedanking per koppel. Hoe ...
Voorbereiding Reacties: 5 9-7-2013 17:09:49

Selina
Quatre mariages
Voor de liefhebbers : op TF 1 om 16.30 u.
Voorbereiding Reacties: 0 9-7-2013 16:56:53

Vanessa
wat met de jurk na het huwelijk?
Hallo Ik ben nog niet getrouwd en begin al na te denken wat ik met mijn jurk moet doen na ons huwelijk... :-) Ik zou hem graag bijhouden (bij mijn ouders in de kast ofzo) dus zal ik hem moeten laten reinigen. Weet iemand wat dit kost?  Vrees da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-7-2013 16:32:16

eefke
feestzaal rekreatief wilrijk
Heb vorige reacties bij deze zaal al gelezen maar zijn er nog mensen die er recent een (trouw)feest hebben bijgewoond? liefs!
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 9-7-2013 16:22:33

Tine
ervaring Isabelle Stepman of andere naaister?
Liefste medebruidjes Ik ben nogal een moeilijke als het op kledij aankomt en door mijn grootte (of moet ik zeggen kleinte...) pas ik gewoon niet in de standaardmaten. Oké ze passen dat wel aan, maar de versiering is nog steeds in verhouding met ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 9-7-2013 16:03:05

sarah
wegwerpfototoestellen
Ik zoek nog wegwerpfototoestellekes aan een betaalbare prijs. Ik zou er zeker 10 nodig hebben. Weet iemand waar je dit kan kopen? In de blokker waren ze onlangs aan 2,99 maar ze hebben er geen meer :(
Fotografie Reacties: 15 9-7-2013 14:59:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...